Timor @ Work
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: Timor @ Work
leuk koppie, mooi kleurtje, ruime gangen.
goed bezig!
goed bezig!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Echt zo'n ontzettend leuk paard, volgens mij ook wel een grapjas of niet?
Ik was aan het overwegen om me te wagen aan een ritje naar het verre Wapserveen (
) voor de hengstenshow, lijkt me echt leuk om het daar allemaal eens te zien, maar broertje is net jarig dus niet zo handig!
Ik was aan het overwegen om me te wagen aan een ritje naar het verre Wapserveen (

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
@Janna; misschien dat Ekdal dan nog bijtrekt? haha
Hoe is Timor verder in de omgang en met rijden...?
Hoe is Timor verder in de omgang en met rijden...?
@ Jilly: Hij houdt wel van een dolletje ja.
Maar als je echt graag een keertje wilt komen kijken dan geef je maar eens een gil hoor. (maak zo de logeerkamer voor je vrij)
@ Roos: Hij is wel echt hengst. Dat moet je wel in gedachten houden vooral bij andere paarden in de buurt. Ik heb dan bijna altijd een bit in, zodat ik weet dat ik wat te zeggen heb. Verder is ie echt wel lief, vandaag heeft ie ook met vlag en wimpel zijn penny-pownie moment met z'n fans doorstaan hihi. Maar je moet wel consequent blijven.
En met rijden is ie liever lui dan moe, haha. Hij kan als een macho aankomen richting de bak en de eerste 3 rondes kunnen ook nog zo doorgaan, maar als ie dan eenmaal door heeft dat ie aan de bak moet dan zie je hem echt wel even denken "oh, nou dan kan ik ook wel alles op mijn gemakje doen"

@ Roos: Hij is wel echt hengst. Dat moet je wel in gedachten houden vooral bij andere paarden in de buurt. Ik heb dan bijna altijd een bit in, zodat ik weet dat ik wat te zeggen heb. Verder is ie echt wel lief, vandaag heeft ie ook met vlag en wimpel zijn penny-pownie moment met z'n fans doorstaan hihi. Maar je moet wel consequent blijven.
En met rijden is ie liever lui dan moe, haha. Hij kan als een macho aankomen richting de bak en de eerste 3 rondes kunnen ook nog zo doorgaan, maar als ie dan eenmaal door heeft dat ie aan de bak moet dan zie je hem echt wel even denken "oh, nou dan kan ik ook wel alles op mijn gemakje doen"

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ja, de fans zijn heel tevreden hoor
Wat een schat is het, en móóóói

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Altijd leuk om Malle's papa aan het werk te zien! Hij is echt een gaaf dier!
In veel opzichten lijkt Malle op hem, maar in veel ook niet
Mal is wat grover gebouwd, niet zo langbenig en luxe.
En Malle is bij lange na, haast op het irritante af, beslist niet liever lui als moe

In veel opzichten lijkt Malle op hem, maar in veel ook niet

Mal is wat grover gebouwd, niet zo langbenig en luxe.
En Malle is bij lange na, haast op het irritante af, beslist niet liever lui als moe

Brave Timor, leuk hem onder het zadel te zien, hij staat je goed 

- Nathalie1985
- Contacteer:
Hij loopt lekker soepel! Mooie, ontspannen foto's, het lijkt allemaal zo simpel voor hem!
A Fjord Will Take You Anywhere