Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Fran
Bericht
door Fran » do 01 apr 2010, 20:52
Bella schreef:Jeetje, ik heb het in meerdere dagen een paar uur gedaan. De meerdere dagen vond ik zelf erg fijn, want dan had ik de tijd om er ook even rustig over na te denken en een keer thuis (naja nu is dat thuis, maar toen was dat nog ´bij bart´) te oefenen.
Belangrijkste in mijn geval was dat ik rustig bleef nadenken wat ik moest doen.
Maar wel pittig dat je achteruit moest inparkeren, dan had ik het makkelijker met een bochtje achteruit (heb je iets meer steunpunt) en verder gewoon een beetje rondrijden. Examen ook met vlag en wimpel gehaald, was eigenlijk een eitje.
Ja, ik baalde er ook van, en er lag nog veel sneeuw en het was glad. Dus was dubbel niks.
Ik ga op zoek naar een dag curcus, als het zo ver is dan horen jullie het wel

-
Hilly
-
Contacteer:
Bericht
door Hilly » zo 04 apr 2010, 12:27
Ik heb ook een hele dag les gehad en toen afrijden.
Misschien ben ik een oud wijf, maar ten tijde van het examen was ik al helemaal uitgepoept. Gewoon hartstikke moe.
En ik zakte als een baksteen op achteruit rijden. Bochtje draaien enzo. Groot trauma. Kreeg nog een herkansing maar toen stond er voor mijn gevoel zo veel druk op dat het helemaal niet meer wilde.
Anyway, ik blijf proberen en binnenkort weer een paar uurtjes les en dan weer examen aanvragen. Het zal ooit wel een keer lukken.
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian