Waar ga je stage lopen Dorine?Ddorine schreef:........ ik wil jullie bedanken voor alle reacties.
aan de ene reactie heb ik meer gehad dan de andere, maar het gaat nu een beetje een andere kant op dan ik heb bedoeld........
daarbij heb ik nog steeds niet egt een oplossing, maar ik weet wel dat ik mijn volgende stage in mijn woonplaats loop en hoogstwaarschijnlijk zelf ook weer kan gaan rijden!
Hoe gaan jullie er mee om?
Re: Hoe gaan jullie er mee om?
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
ER komt vast wel iemand die je paardje wil leasen, misschien kun je een advertentie zetten op verkoopplein hier, of op markt plaats, succes er mee.Ddorine schreef:Als het even kan blijft 'ie, ja!!
Ben nog steeds wel op zoek naar een eventuele leaser (HINT HINT), maar dat zal dan wel komen, hoop ik.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Bij fysiotherapie in verpleeghuis Zonnekamp.Nicole schreef:Waar ga je stage lopen Dorine?
Bijna naast de deur, dus lekker in de buurt!
Hee Dorine,
Ik hou nog steeds mijn oogjes en oortjes open voor je hoor.
Tis alleen niet makkelijk, dacht laatst iemand te weten voor je maar die is zwanger en dat zal dus niets worden.
Heb je al een gesprekje gehad met D over haar rijgedrag ??
Wel fijn dat je volgende stage zo lekker in de buurt is.
groetjes Danielle
Ik hou nog steeds mijn oogjes en oortjes open voor je hoor.
Tis alleen niet makkelijk, dacht laatst iemand te weten voor je maar die is zwanger en dat zal dus niets worden.
Heb je al een gesprekje gehad met D over haar rijgedrag ??
Wel fijn dat je volgende stage zo lekker in de buurt is.
groetjes Danielle
Ja hoor tis gebeurt ik ben verslaafd aan Fjorden
Niet zodanig, maar ik heb gezegd dat ik het wel zelf weer over kan nemen
Heb weer wat meer tijd (en energie) door de opkomst van de zomer!!!