Hoe gaan jullie er mee om?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
JoyceNan

Re: Hoe gaan jullie er mee om?

Bericht door JoyceNan » do 25 mar 2010, 06:26

roelieboelie schreef:
JoyceNan schreef: Dat van die jongere meisjes valt denk wel mee. Je bent zelf ook nog maar een 'jongetje' met je 22 jaar ;) het leven moet nog beginnen ... :=
Dit antwoord bewijst maar weer eens dat leeftijd totaal niks zegt en niet intressant is, want ik zie aan je profiel dat je 29jr (?) bent, maar je reactie kan zo uit de mond komen van een 16-jarige ;)

Tja je doet je leeftijd hiermee eer aan. Maar kun je ook niets aan doen... jongetjes zijn nu eenmaal later volwassen :wave:
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
foss

Bericht door foss » do 25 mar 2010, 11:28

Leuk al die meningen een ieder denk er ander over.

Ik heb zelf al paarden vanaf mijn 16e en ik ga er minimaal 2 keer per dag naar toe omdat is ze zelf voer en verzorg en die keuze heb ik zelf gemaakt en stra er ook achter.

Er zijn bij mij 2 meiden van begin 20 die ook meehelpen en rijden op de paarden, ze zouden erg graag een eigen paard willen maar ik zeg altijd tegen ze ga eerst op jezelf wonen en kijk dan of er nog geld over is voor een paard want anders moet je het paard straks verkopen en dat geeft verdriet.
In het begin dachten ze ja hor heb je haar weer maar nu komen ze er achter dat er veel tijd in zit en ze werken nu allebei dus de tijd wordt dan minder.
Ze kunnen komen wanneer ze willen en tijd hebben dus dat is aan hun.

Zelf vind ik dat als je een paard heb je er voor 100% voor moet gaan en anders maar een verzorgpaard moet gaan zoeken, een paard is nu eenmaal afhankelijk van jou en een vriend (nou ja de meeste) kan voor zichzelf zorgen.
Mijn paarden staan op de 1e plek heb een man en een gezin maar is er wat gaat alles opzei en dan ben ik er voor mijn paarden en dat is niet dat ik niet om ze geef maar dat komt door dat de paarden afhankelijk zijn van mij.
Vorige week was er een paard ernstig ziek hij had koliek en het zag er niet goed uit, ik heb mijn zoontje bij mijn moeder gebracht en ik was er voor mijn paard helaas heb ik hem aan het eind van de dag moeten laten inslapen maar ik heb er wel een goed gevoel over dat ik er voor hem ben geweest tot de dood ons scheidt het lijkt wel een huwelijk.

Ik ben helemaal niet overdreven met mijn beesten en ga ook best op vakantie als ik maar weet dat ze goed verzorgt worden.

Een paard met een bedrijf vergelijken is geen vergelijk als je een goed lopend bedrijf heb laat je dat niet gaan voor een vriendin dus dat zal wel een andere reden zijn geweest.
Mijn man werkt ook veel hij gaat s'morgens om half 5 de deur uit en is vaak pas om half zeven thuis dus er komt veel om mij neer maar ik kan niet van hem verwachten dat hij een andere baan zoekt omdat ik wil dat hij meer tijd voor mij hebt, nee dat kan niet maar dat verwacht hij ook niet van mij en het gaat al ruim 10 jaar goed.

Ja zo denk ik erover.

Wel vind ik als je je paard niet meer kan geven wat hij verdiend moet je een andere oplossing ervoor gaan vinden.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
claudia

Bericht door claudia » vr 26 mar 2010, 12:25

@roelieboelie, kom jij van bokt of zo????

Ik begrijp niet wat jij op dit forum doet. Als je al niets met paarden hebt moet je je vooral zo uiten op een paardenforum.

Wij zitten op dit forum omdat wij wel om onze paarden geven.
(en ik ben geen 22)

Mijn paarden zijn ook knap heilig voor mij.
Mijn man (waar ik al 24 jaar mee samen ben) geeft ook helemaal niets om paarden maar ik heb er toch 3.5 thuis staan.
Het is idd geven en nemen maar daar hoeft een paard niet altijd voor te wijken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
roelieboelie

Bericht door roelieboelie » vr 26 mar 2010, 18:01

Nee ik kom niet van Bokt (?), nog nooit van gehoord :). Ik ben hierop gewezen door een vriendin van mij. waarom zou ik hier niks mogen posten? Ik wilde alleen kijken hoe andere "paardemeisjes" tegenover hun paard ten opzichte van hun geliefde/man/vriend/etc staan....

Dus ik snap je berichtje niet zo... :D
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » vr 26 mar 2010, 18:53

Nou ik snap Claudia haar reactie eigenlijk wel, dit is een forum voor fjorden liefhebbers en jij geeft aan totaal niets met beesten en met name paarden te hebben. Het lijkt mij dus niet meer dan normaal dat je hier reacties terug krijgt ten positieve van onze paarden!
Persoonlijk ben ik ook het type, mijn dieren gaan voor welke man dan ook! Ik heb mijn dieren en diegene die met mij wat begint weet dat dan dus ook van begin af aan! Daarbij ben ik tot nu toe super blij dat ik altijd voor hen heb gekozen, zij zijn namelijk een stabielere factor gebleken dan de mannen die tot nu toe in mijn leven zijn geweest!! Overigens zijn die relaties nooit stuk gelopen op het feit dat ik paarden heb.
Mijn huidige vriend heeft er ook niet zoveel mee maar laat mij gelukkig volledig vrij in dat opzicht net als ik hem vrij laat in zijn bezigheden, ook dat is van groot belang binnen een relatie!
Hij heeft ook een eigen bedrijf en ik zou nooit willen dat hij dat voor mij zou opgeven het lijkt mij dan ook sterk dat jij een goed lopend bedrijf opgegeven hebt voor je vriendin?? Daarbij ben je pas 22 en sta je nog zo aan het begin van heel je leven.
Mijn advies is dan ook je vriendin te steunen in haar hobby en er begrip voor te tonen, zij zal dat dan ook zeker jouw kant op doen en zeer waarderen, het is geven en nemen in een relatie en het hebben van een paard sluit andere dingen helemaal niet uit!!

Groetjes Thessa :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
claudia

Bericht door claudia » vr 26 mar 2010, 19:00

Thessa Keizer schreef:Nou ik snap Claudia haar reactie eigenlijk wel, dit is een forum voor fjorden liefhebbers en jij geeft aan totaal niets met beesten en met name paarden te hebben. Het lijkt mij dus niet meer dan normaal dat je hier reacties terug krijgt ten positieve van onze paarden!
Persoonlijk ben ik ook het type, mijn dieren gaan voor welke man dan ook! Ik heb mijn dieren en diegene die met mij wat begint weet dat dan dus ook van begin af aan! Daarbij ben ik tot nu toe super blij dat ik altijd voor hen heb gekozen, zij zijn namelijk een stabielere factor gebleken dan de mannen die tot nu toe in mijn leven zijn geweest!! Overigens zijn die relaties nooit stuk gelopen op het feit dat ik paarden heb.
Mijn huidige vriend heeft er ook niet zoveel mee maar laat mij gelukkig volledig vrij in dat opzicht net als ik hem vrij laat in zijn bezigheden, ook dat is van groot belang binnen een relatie!
Hij heeft ook een eigen bedrijf en ik zou nooit willen dat hij dat voor mij zou opgeven het lijkt mij dan ook sterk dat jij een goed lopend bedrijf opgegeven hebt voor je vriendin?? Daarbij ben je pas 22 en sta je nog zo aan het begin van heel je leven.
Mijn advies is dan ook je vriendin te steunen in haar hobby en er begrip voor te tonen, zij zal dat dan ook zeker jouw kant op doen en zeer waarderen, het is geven en nemen in een relatie en het hebben van een paard sluit andere dingen helemaal niet uit!!

Groetjes Thessa :wave:

Amen.
Thessa , ik sluit me geheel bij jou aan.

Mijn man zou het ook nooit van mij verwachten dat ik mijn paarden voor hem zou opgeven.
Als zo je relatie in elkaar zit dan noem ik het geen relatie meer en kun je er ook maar beter mee stoppen.

Oke, een "offer "kun je brengen maar om daar je paarden voor op te moeten geven.......................
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
rowenna

Bericht door rowenna » vr 26 mar 2010, 20:40

Ben het met met Claudia en Thessa eens, ik vind niet dat iemand van zijn vriend/din kan verwachten dat hij zo maar zijn paarden opgeeft omdat diegene er niks mee heeft.
Mijn vriend heeft ook niks met paarden[al hoef ik het niet in mijn kop te halen om Uud te verkopen, want dan is er bonje], maar hij zou nooit maar dan ook nooit van mij verwachten dat ik mijn zomaar voor hem opgeef net als ik niet zou willen dat hij zijn bedrijf[groente en fruit]opgeeft, maar eerlijk gezegt ben ik wel zo dat als Harold iets zou overkomen waardoor hij niet voledig zijn bedrijf meer kan runnen of dit financieel niet meer zou kunnen en dit zou ik kunnen verhelpen door mijn paarden te verkopen en volledig voor het bedrijf te gaan dan ga ik toch die moeilijke beslissing nemen en verkoop de paarden, deze zware beslissing heb ik al een keer genomen met mijn fries.zodat we samen meer kunnen doen met het bedrijf, waar ik nu ook al aan mee help en daar ook de vruchten van pluk[letterlijk en figuurlijk hihi].
Want hier kunnen wij wel de extra dingen van doen zoals het huis verbouwen en vakantie.
Maar hopelijk hoeft dit nooit te gebeuren, want Lissy en Udo zij heeeeeel belangrijk voor mij en komen laten we zeggen op de gedeelde 1e plaats met mijn vriend, alleen heeft Harold een streepje voor.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
roelieboelie

Bericht door roelieboelie » za 27 mar 2010, 09:13

Het lijkt me niet meer dan logisch als dat ik meningen wil horen over paarden, dat ik dit op een paarden forum ga vragen....Als ik dit op een technisch forum zou vragen...zou ik waarschijnlijk geen enkele reacties krijge ;)....En dat jullie me op mijn leeftijd pakken, prima. Ik ben inderdaad nog een "jongetje" en sta aan het begin van het leven, vandaar dus ook mijn vraag aan jullie, als mensen die al wat langer in het leven staan (en waar het leven al is begonnen...), hoe jullie tegen over paard en relatie staan.

Maar laten we terugkeren naar het eigenlijke onderwerp ;)
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » za 27 mar 2010, 18:33

Tja ik wil ook nog even een reactie geven, met name op Roelieboelie.
Ik ben ook 5 tot 6 avonden in de week bij mijn knollie en mijn vriend vind dat prima. Die heeft zelf hobby's vrienden,sportschool, vissen, computer. Wellicht moet jij ook een hobby zoeken, zodat je je vriendin niet zo hoeft te missen??!!
Ik maak er nl een beetje uit op dat je haar claimt, en daar houden wij vrouwen niet zo van ;)
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Orion1996

Bericht door Orion1996 » zo 28 mar 2010, 21:51

roelieboelie schreef:
Ik bedoel…met een ”mens” (om het dan ook maar even extreem te benoemen) kun je een toekomst opbouwen. Toch? Kan dat met een paard? Nee toch? Kinderen….samenwonen….gelukkig samen zijn….samen je bijdrage geven aan de maatschappij..…praten over problemen en dan ook reactie terug krijgen…..lekker knuffelen….zorgdragen voor elkaar...etc...etc.

Mannen... of jochies in jouw geval... je moet maar zien of je er wat aan hebt, of ze trouw zijn, tijd voor je maken, van je houden, met je knuffelen, kindjes met je krijgen (en alleen met jou, niet ook met de secretaresse), scheiden, niet alleen aan seks en voetbal denken en bij je blijven tot de dood je scheid. In de huidige maatschappij ben je met relaties nergens zeker van, waar moet je dan een toekomst mee opbouwen???
En als manlief de benen neemt omdat de gemiddelde kerel zichzelf niet meer in bedwang kan houden (veel vrouwen trouwens ook niet hoor ;)) dan zit ze straks zonder vent en zonder paard. Wat blijft er dan over?

Het is toch logisch dat je sommige dingen moet opofferen voor je relatie, geven en nemen…ik had een eigen bedrijfje, dit heb ik moeten stoppen omdat ik er geen tijd meer had wegens mijn vriendin…dat bedrijfje was er ook eerder dan mijn vriendin, maar dan laat ik mijn vriendin toch niet gaan omdat ik verder wil met mijn bedrijfje? Dat is toch het zelfde....alleen is ""paard"" nu vervangen door ""eigen bedrijf".

Als jij een goedlopend bedrijf had heb je die echt niet opgezegd voor je vriendin (bovendien vraag ik me af of zij dat uberhaubt van je zou willen/eisen, maar goed). In een relatie moet iedereen zijn eigen dingen kunnen doen. Naast de paarden is er voor de vrouwen vaak ook nog werk. Ik kan me niet voorstellen dat jij werk op moet zeggen voor je meisje. Dan kan je niet veel toekomst opbouwen zonder centjes ;)

Mijn vriendin heeft, toen we net hadden, letterlijk tegen mij gezegd: “mijn paard staat op nummer 1”…recht in mijn gezicht..….daar schrok ik zo ontzettend van…draaide me om en heb de hele avond niks meer tegen der gezegd…..dat vergeet ik nooit meer….Gelukkig is ze in de afgelopen maanden veranderd, en is ze (gelukkig!!!) afgestapt van dit standpunt.

Als je een relatie aangaat moet je voor “de volle 100%” voor elkaar gaan, dat gaat niet als “’n paard” op 1 staat.. Dat doet zo ontzettend veel pijn bij de ander….Het is net zoiets als: ”ja ik ben wel verliefd op je, maar ik vind die jonge eigenlijk leuker”

Weet je waar het probleem inzit met de zin 'mijn paard staat op nummer 1'? Als jij moet plassen ga je naar de wc, je verschoont hopelijk je eigen bed en kan zelfstandig douchen. Als jij je wc zat bent omdat die te klein is om je hele dag in door te brengen, doe je de deur open en ga je iets anders doen. Sporten, werken, boodschapjes doen, met je meisje naar de kroeg. Je koopt zelf je kleding, gaat zelf naar de dokter als je ziek bent en als iets je niet bevalt dan heb je een mond om dat duidelijk te maken.
Dat paard heeft dat niet. Die staat in een hok van 3 bij 3 (vergelijk dat maar is met 23 uur per dag op je wc wonen) en is volledig afhankelijk van de persoon die voor hem zorgt en hem misschien 2 uur per dag verlost van die krappe ruimte.
Als een man dat niet snapt, daar niet met zijn kop bij kan omdat zijn eigen zielige ikje misschien 2 uur per dag minder de aandacht krijgt... mijn god berg je dan als vrouw maar als je met zo'n kerel aan kinderen begint. Dat gaat niet goed dames, die pakt direct zijn secretaresse. Iets wat volledig afhankelijk van je is komt altijd op plaats nummer 1. Wen er maar vast aan voor als je ooit kinderen krijgt, die zijn ook afhankelijk en kan je nu al met 100% zekerheid zeggen dat die straks voor gaan op jou.
Dat iemand tijd besteed aan zijn paard betekend niet dat je niet alsnog 100% voor je relatie kan gaan, maar een beetje begrip voor je vriendin dr liefde voor een dier kan je vast opbrengen als je van haar houdt

Laat ik voorop stellen dat ik het allemaal prima vind, een vriendin met een paard.. GEVEN en NEMEN. Maar je moet een grens trekken. En dat is belangrijk in een relatie. Ik heb niks met dieren, niks met paarden. Sterker nog, toen ik het eerst op die manage kwam was ik gewoon bang (al die gekke geluiden en reusachtige paarden…). Maar ik deed het wel. Ik was bang om op een paard te zitten, maar ik deed het wel. In de zomer ga ik paardrijden met me vriendinnetje, niet vaak, maar wel eens. Ik doe het en vind het stiekem ook wel leuk. Ik praat met haar over der paard (nu wat minder (gelukkig ;) )). Ik ga soms mee naar haar manage, ook al vind ik het niks, ik doe het voor haar.

Dat je met haar mee gaat naar de manege is alleen maar goed voor je relatie. Ik ben er zelf nooit voorstander van om iemand die bang is te verplichten met paarden om te gaan. Als jij niks met die dieren hebt vind ik dat je het recht hebt om er niks mee te hebben. Dat is ook geven en nemen. Als jij iets van jouw hobby hebt gaat ze dan vast ook met jou mee, ook al vind ze er misschien net zo min wat aan als jij aan paarden.

En ja, ze is nu aan het afstuderen en heeft geen tijd voor der paard. Doordeweeks laat thuis en in het weekend bij mij of ik bij haar (laatste tijd niet meer zoveel), net zoals de topic starter. Ze komt niet meer aan haar paard toe….Ze zit er ook over te denken om haar paard weg te doen….en dat vind ze heel moeilijk….en dat begrijp ik ook wel….ik denk soms dat ze denkt dat ze het paard weg moet doen omdat dat van mij “moet”.

Maar dat is helemaal niet zo, ik vind een paard prima, maar als je plannen hebt om samen te gaan wonen, heb je je geld en tijd hard genoeg nodig. Een paard kost je toch al gauw 200-300euro per maand. Met dit geld kun je een berg andere handige dingen doen, zoals inrichting van je nieuwe huis etc. In zo’n dingen denk ik erg praktisch/nuchter…omdat ik niks met dieren heb (nee kom niet aanzette dat ik geen gevoel heb, dat ze zelf moet weten wat ze met haar geld doet, etc). We proberen daarom nu een oplossing te vinden, paard leasen, of ergens op een goedkope stal te zette, of toch maar verkopen en er over 3 jaar spijt van krijgen ;-). Je hebt immers een hobby nodig en dit is haar favoriete hobby. En die kun je niet zomaar afpakken.

Meiden die hun paard verkopen krijgen er heel vaak spijt van. Zie eerst uit te vinden of ze hem weg doet voor jou, vanwege de drukte nu of dat ze er geen zin meer in heeft. Je hebt niks aan huilende vrouwen, geloof me maar O:)

Op het begin van onze relatie had ik er ontzettend moeite mee dat ze een paard had, ik zag het echt als concurrentie,, als ik dan bij haar was ging ze elke dag naar der paard toe en zat ik daar maar daar thuis 2.5uur te niksen(ja, ik ga ook wel eens mee, maar niet elke dag!)….dat is niet leuk als je een treinreis van 3.5uur heen en 3.5uur terug moet doen….Heb je echt het gevoel dat je naar de “2de plek” wordt geschoven, dat gevoel had ik ook echt en het had niet langer moeten duren (er waren nog een aantal andere problemen :P) of zij was “exit” om het maar even in woorden te zeggen zoals in een van bovenstaande quotes staat. Dat klinkt hard he? Nou, zo hard klinken die bovenstaande quotes dus ook in mijn oren.

Waarom doen die quotes van andere meiden jou zo zeer? Zegt jouw vriendin precies hetzelfde als wij doen? Ik denk neit dat de mening van andere meiden iets te maken hoort te hebben met JOUW relatie

Je moet in elkaar investeren met behoud van je hobby zonder extreem te worden, geven en nemen en respecteren.

Is alles wat extreem wordt uitgevoerd niet gewoon een onprettig iets? Je kan ook je hobby normaal uitvoeren, elke dag 2 uur naar je paard is niet extreem en ik neem aan dat als jij die 3,5 uur in de trein zit, je vriendin dat paard wel in die tijd kan doen zodat jij niet mee hoeft en jullie de tijd tussen het treinen in lekker samen door kunnen brengen.

Gelukkig respecteer ik haar nu dat ze een paard heeft en daar ontzettend veel om geeft, maar sommige reacties in dit topic gaan wel erg ver....

Ik schrijf dit verhaal omdat vele van jullie vanuit het zelfde oogpunt / erg eenzijdig kijken: “mijn paard is “heilig”, de rest kan stikken “…zo interpreteer ik het. Daarom deze reactie van een jongen om dit even te doorbreken. ;-)

P.S misschien is dit berichtje ook wel een stukje frustratie uiten en inzichten creëren...

Ik heb wel het idee dat je heel erg gefrustreerd bent, jaloers op een afhankelijk dier. Misschien toch beter om nooit kinderen te nemen, die nemen meer tijd in beslag en op de meest ongunstige tijdstippen ook.
Als je op een paardenforum gaat vragen om de mening van meiden die een paard hebben dan krijg je dit soort reacties. Als je op een hondenforum gaat vragen gaat de hond voor en als je aan een van de meiden van het nederlands hockeyteam blijft hangen dan word je op de 2e plaats gezet achter een stokkie en een blokkie.
Zo is het ook als je op een autoforum aan mannen vraagt of de broem voor gaat op de vrouw en of mannen op een voetbalforum hun wedstrijd ajax-utrecht opgeven omdat de vrouw aandacht wil.
Vrouwen zullen vast ook jaloers zijn op broem of bal of noem maar op. Als jullie echt van elkaar houden dient er zich altijd een gulden middenweg aan waar jullie je beide in kunnen vinden, dat is geven en nemen.

Zolang jullie ver uit elkaar wonen zal het paard misschien een punt blijven voor jou. Als je samen woont en elkaar vaker ziet wordt dat zeker minder. Aangezien jij geen goed lopend bedrijf meer hebt kan je altijd bij haar in de buurt gaan wonen en lekker je eigen hobby zoeken, misschien zoekt zijn dan een bijrijder voor dr paardje.
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
claudia

Bericht door claudia » ma 29 mar 2010, 06:58

Ooooh An, wat heb je dit geweldig verwoordt (ik kan dat dus zo echt niet).

Ik denk dat je voor heel veel van ons hebt gesproken.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Orion1996

Bericht door Orion1996 » ma 29 mar 2010, 07:37

claudia schreef:Ooooh An, wat heb je dit geweldig verwoordt (ik kan dat dus zo echt niet).

Ik denk dat je voor heel veel van ons hebt gesproken.
Thanks Clau
Amen, dat was ik nog wel vergeten erbij te zetten haha. :D
Afbeelding
colunder

Bericht door colunder » ma 29 mar 2010, 10:51

Ik ben het helemaal met Orion eens,een relatie is geven en nemen.
In een relatie moet je ieder plek hebben voor je eigen hobby's,en dat het hier dan toevallig gaat om een hobby met een levend wezen doet dan niet ter zaken.
Had je er minder moeite mee gehad als je vriendin elke avond ging volleyballen?
Meestal is dat niet het geval, maar omdat het in dit geval om een levend iets gaat hebben mannen daar ineens wel moeite mee.
Komt op mij over als Jaloers!!
Begin dan maar niet aan kinderen, die eisen ook aardig wat aandacht van hun moeder op,en die kan je niet even in een stal of wei parkeren als je er even geen zin in hebt.

Als ik ooit weer een relatie krijg zal diegene mijn hobby moeten accepteren,mijn ex had daar ook moeite mee, altijd die strijd als ik iets nodig had voor 1 van de pony's of als er eens een dierenarts moest komen(want ja, dat kost geld),wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Kelly

Bericht door Kelly » ma 29 mar 2010, 11:11

Heerlijk dat ik dit probleem gewoon niet heb..

Dames 1 advies, neem een paardenjongen O:)
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
claudia

Bericht door claudia » ma 29 mar 2010, 11:34

Kelly schreef:Heerlijk dat ik dit probleem gewoon niet heb..

Kom je nu wel een beetje laat mee, na 24 jaar :P
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Orion1996

Bericht door Orion1996 » ma 29 mar 2010, 12:10

Kelly schreef:Heerlijk dat ik dit probleem gewoon niet heb..

Verkoop je die ook? mag 2e hands zijn, als die maar nog wel bruikbaar en heel is ;)
Afbeelding
rowenna

Bericht door rowenna » ma 29 mar 2010, 12:15

Goh Kelly, wat een super idee, hihi.
Maar gelukkig hebben de meeste hier wel een man/vriend die het begrijpt en er niet zo'n probleem van maakt als Roelieboelie.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ddorine

Bericht door Ddorine » ma 29 mar 2010, 16:03

........ ik wil jullie bedanken voor alle reacties.

aan de ene reactie heb ik meer gehad dan de andere, maar het gaat nu een beetje een andere kant op dan ik heb bedoeld........
daarbij heb ik nog steeds niet egt een oplossing, maar ik weet wel dat ik mijn volgende stage in mijn woonplaats loop en hoogstwaarschijnlijk zelf ook weer kan gaan rijden! :D
rowenna

Bericht door rowenna » ma 29 mar 2010, 18:07

O dorine dat is fijn dat je weer zelf kunt gaan rijden.
Betekend dit dat je paardje blijft, of niet?
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

Ddorine

Bericht door Ddorine » ma 29 mar 2010, 19:17

Als het even kan blijft 'ie, ja!! :D

Ben nog steeds wel op zoek naar een eventuele leaser (HINT HINT), maar dat zal dan wel komen, hoop ik.
Plaats reactie