Thnx, gelukkig begint alles wat te zakken
@Thessa; Je hebt helemaal gelijk

! Erg bedankt nog !
@Kristel; Dank je wel !

Vond ook wel heel leuk dat je er was
Nathalie1985 schreef:Oh wat jammer ! Wat een prachtig dier blijft het voor mij toch! En een 4 voor gangen kan ik o zo moeilijk geloven, dan moet hij wel zeer slechte dingen laten zien hebben en dat kan ik nu moeilijk geloven! Wat jammer voor je Amber! maar hij blijft een pareltje !
Ja een 4 was hier ook een schok ? Leo en ik zagen het op papiertje, en toen viel onze mond wel open. Onregelmatig ? Soms wat kort.. maar goed, nu gewoon tot Z rijden om tegendeel te bewijzen

?
Ukie schreef:Ik vind het echt heel jammer voor je. Het is een supermooie Fjord.
Maar je zult er nu vast en zeker een super sportpaardje aan krijgen

Ja dat hoop ik echt, hij heeft wel een bouw ervoor. Nu trainen

!
Jowien schreef:Balen zeg Amber! Zeker als je eigen DA er niets geks aan had gezien. Hopen dat t nog 'bijdraait'?
Rijden kun je in ieder geval met hem, en wij kunnen genieten van de foto's! Ik was er maar kort maar vond het erg leuk om hem 'in real life' te zien.
Het kan nog wel bij draaien, maar hij heeft het al 4 jaar zeggen ze.. Dus kans is klein, maar aanwezig. Ga er niet op hopen, heb voor mezelf besloten als het wel terug draait ook niet meer te gaan. Bespaart hoop teleurstelling
Aurora schreef:Lieve Amber, wat zal jij teleurgesteld zijn maar vergeet niet jij hebt toch maar mooi deze kanjer weer mee naar huis mogen nemen. Geniet van je geweldige fjord !

Heb je ook helemaal gelijk in !
Pasja schreef:Hè Amber, kan me voorstellen dat je toch wel baalt. Het is een gok natuurlijk. Maar wat ziet hij er prachtig uit die hengst van jou. Fijn dat je zoveel steun hebt gehad van iedereen. Je moet maar zo denken: JIJ kent hem en 't gaat er vooral om wat hij JOU waard is. Succes met je mooie fjordenman!!
Met die instelling ben ik ook maar gegaan, helaas viel het zwaarder dan verwacht haha. Ben idd wel super blij dat iedereen zo meelevend was
Yfke-lover schreef:Voor mij blijft hij geweldig en ik teken er voor dat ik ook een Tootje krijg over een maand.
Jammer dat het zo gegaan is maar je kan er nu zelf van gaan genieten en lekker mee gaan rijden en blijf ons doodgooien met foto's

van Toot want daar kan ik niet genoeg van krijgen.
Dat ga ik zeker doen, staat nu genoeg op planning aan trainingen.
Dus zal jullie nog wel plat gooien

! En natuurlijk ga ik voor julli Yfke duimen!