Haha jaa.. erg he

.
Voelde me wel echt zo'n penny meisje

. Gelukkig heb ik al wat anders haha
Kelly schreef:Ik denk juist dat het heel goed is dat je hem meeneemt naar ander terrein voor de HK..
Nu heeft hij ergens anders de eerste indrukken opgedaan en maakt het makkelijker om hem de volgende keer weer mee te nemen.
Ik weet zelf hoe laag het daar staat, dat is echt geen aanslag op je paard.
Super Amber dat hij het zo goed heeft gedaan, en die smile van jou is onbetaalbaar!!
Voortaan wel even melden hoor als je zo dichtbij bent!!
Dank je Kel

. Was voor mij in igg ook even goed, heb gemerkt hoe hij dan kan zijn.
Daar hebben we gisteren gelijk even aan Toot duidelijk gemaakt dat dat niet mag

.
Toen het dat wist, was hij echt heerlijk te rijden !
Volgende keer ga ik je zeker even op hoogte houden dan
dendola schreef:Dat ziet er gaaf uit Amber! en wat een mooie foto's!
Maar volgens mij heb ik iets gemist? je schreef dat dekken niet meer gaat dit jaar, maar als hij op de HK een veel belovende dag heeft en goedgekeurd wordt, dan kan hij toch voor de fokkerij ingezet worden, lijkt me toch ook het doel wanneer een hengst naar de HK gaat?
Als hij zaterdag goedgekeurd word op zijn uiterlijk, 35 punten of hoger. Moet hij nog wel een A halen voor een proef, zadel/men of landbouw. De zadelproef heb ik in November2009 gedaan en een B gehaald, dus hij word pas 'echt' goedgekeurd als hij een proef gehaald heeft met een A

. Zaterdag doe ik alleen de keuring, mocht hij genoeg punten halen, ga ik in November 2010 voor alle proeven. Als Toot daar dan een A haalt, is hij vanaf 2011 écht goed gekeurd. Hoop dat ik het duidelijk heb om schreven

?