@Kristel; Dank je wel

Hij heeft vast ook veel naar Fjordy gekeken haha
Anne&Wendie schreef:Wat ontzettend gaaf dat je in Toot een waardig opvolger gevonden hebt voor Fjordy ( niet dat je met Fjordy uitgereden bent hoor!)
Hier liggen toch je ambities, al is het natuurlijk dubbel gaaf als hij ook nog goed gekeurd wordt.
Mooie foto's en Toot heeft er zichtbaar plezier in!
Nee joh, maar het is idd wel lekker dat Toot het ook wel super vind !
Dan kan Fjordy wat meer rust tussendoor krijgen

Het zou zeker gaaf zijn als hij word GGK, maar ja.. de kans is zo klein, dat ik vandaag toch wilde gaan
leoensuzanne schreef:Gaaf Amber!!! Dus het kan toch een springtalentje worden! Goed dat hij ook netjes naast de anderen bleef staan.
Ja hij was echt braaf !
Stonden met ze alle langs de bakrand, stonden echt met 3 meter op een rijtje haha

Anne&Wendie schreef:Wat ontzettend gaaf dat je in Toot een waardig opvolger gevonden hebt voor Fjordy ( niet dat je met Fjordy uitgereden bent hoor!)
Hier liggen toch je ambities, al is het natuurlijk dubbel gaaf als hij ook nog goed gekeurd wordt.
Mooie foto's en Toot heeft er zichtbaar plezier in!
Nee joh, maar het is idd wel lekker dat Toot het ook wel super vind !
Dan kan Fjordy wat meer rust tussendoor krijgen

Het zou zeker gaaf zijn als hij word GGK, maar ja.. de kans is zo klein, dat ik vandaag toch wilde gaan
leoensuzanne schreef:Gaaf Amber!!! Dus het kan toch een springtalentje worden! Goed dat hij ook netjes naast de anderen bleef staan.
Ja hij was echt braaf !
Stonden met ze alle langs de bakrand, stonden echt met 3 meter op een rijtje haha
Anita45 schreef:Gaaf hoor Amber, vind het zo knap dat je dat allemaal durft. Maar wel even tricky zo vlak voor de HK. Gelukkig alles goed verlopen. Je hebt jullie visitekaartje wel afgegeven.
Heb je helemaal gelijk in.. zeker tricky.
Maar wilde niet alles opzij zetten voor HK, als er wat was gebeurd, was hij gewoon volgend jaar gegaan. Eerst maa afwachten of ze hem willen hebben

. Maar hebben beide genoten, en gaan zeker nog een keer haha

.
Bella schreef:Volgens mij heb ik jou nog nog zo breed glimlachend door een parcours zien gaan op foto...geweldig, jou lef...en tja, fjord is ook een gebruikerspaard toch. Hengst of niet.
Whaha leuk dat zo opvalt, ik was echt hele tijd aan lachen..
Werd ook omgeroepen: 'Wat leuk dat men met zoveel lol mee kan doen aan ons parcour'

. Was zo verbaasd van het feit dat hij zo overal overheen ging haha.