C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Re: C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Voor wat betreft het knippen van boogjes is het voor de nieuwkomers misschien wel een idee om naar de knipochtend in Wanneperveen te komen volgende maand. Kun je gelijk 's middags van de hengstenshow daar genieten. Opgave komt vast binnenkort op FW te staan.
Het is erg gezellig en leerzaam.
Het is erg gezellig en leerzaam.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Weet je hoever weg dat is van Oegstgeest... 

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Zal ik zaterdag.. in het knalroze gaan met Toot 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Het ligt op de grens van Overijssel en Drenthe, vlak bij Meppel. Er komen meer mensen vanuit het westen, ik weet o.a. Nancy (van Imka en Emy) en Desire (van Elvis).
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

JaaahAmber_ schreef:Zal ik zaterdag.. in het knalroze gaan met Toot

Respect voor je dan haha
Hier willen ze ook weer een knip/toilleteercursus doen, hoop dat ik er nu wel kan bij zijn want mijn knipkunsten zijn nog steeds dramatisch!
Zelfs de übermakkelijke manen van Cil waar ik enkel het lijntje moest volgen heb ik nog min of meer verknoeid

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Jaaaaa! Knalroze!
Het staat nog steeds op de planning dat we komen kijken trouwens

Haha ja he !!mls schreef:Jaaaaa! Knalroze!

Leuk !
Verwacht niet veel van hoor

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Heeft hij lekker extra veel energie misschien 
Vind het al mega stoer dat je meedoet!

Vind het al mega stoer dat je meedoet!

Gewest west heeft ook weer knipcursussen, das vast meer in de buurt.
Of je belt mij
Privéclinic 
Of je belt mij

Vandaag auto inpakken voor morgen
Gister dekentje af gedaan, hij had het zo warm.. kom je vandaag je bed uit... regen, woei... alé het is weer herfst!

Gister dekentje af gedaan, hij had het zo warm.. kom je vandaag je bed uit... regen, woei... alé het is weer herfst!
Hier gelukkig nog geen regen
hoop dat het toch iets of wat droog blijft...
Pff verder heb ik het echt wel gehad met Hay, de ene wond is nog maar net genezen of hij zit al terug onder. Hoe moet ik 'm dat toch duidelijk maken dat hij niet zo vijandig moet doen op de wei

Pff verder heb ik het echt wel gehad met Hay, de ene wond is nog maar net genezen of hij zit al terug onder. Hoe moet ik 'm dat toch duidelijk maken dat hij niet zo vijandig moet doen op de wei

Het is gewoon een ruige rakker die Hayco. Maar echt leuk is het op den duur niet meer nee..
Gisteren is de hoefsmit weer even langsgeweest.
Bij een paar andere paarden moest een flink stukje af, maar bij Castor eigenlijk alleen maar weer beetje recht en netjes maken voor het oog. Ze waren gelukkig nog niet te kort. Hopelijk kan ik het nog even rekken voor hij op ijzers moet.
Castor stond echt te klieren bij de hoefsmit. Miep ongeduld. Uiteindelijk bij 3de voetje was smit het zat en hield zijn been iets hoger onder zijn buik dan hij eigenlijk kon staan (hoefsmit tilde hem ongeveer op
). Hij wist even geen raad!
Castor had niet verwacht dat de hoefsmit ook streng kon worden
Het was maar heel even hoor, maar daarna ging zijn koppie naar beneden en ging hij heeeel zielig kijken
hahaha. Zou bijna medelijden met hem gekregen hebben. De laatste handelingen heeft hij trouwens keurig stil gestaan.
Hij kan echt zielig kijken met die puppie ogen van hem.
Gisteren is de hoefsmit weer even langsgeweest.
Bij een paar andere paarden moest een flink stukje af, maar bij Castor eigenlijk alleen maar weer beetje recht en netjes maken voor het oog. Ze waren gelukkig nog niet te kort. Hopelijk kan ik het nog even rekken voor hij op ijzers moet.
Castor stond echt te klieren bij de hoefsmit. Miep ongeduld. Uiteindelijk bij 3de voetje was smit het zat en hield zijn been iets hoger onder zijn buik dan hij eigenlijk kon staan (hoefsmit tilde hem ongeveer op

Castor had niet verwacht dat de hoefsmit ook streng kon worden

Het was maar heel even hoor, maar daarna ging zijn koppie naar beneden en ging hij heeeel zielig kijken

Hij kan echt zielig kijken met die puppie ogen van hem.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Ruige rakker haha ja
eten met z'n leven verdedigen he!
Het zijn gelukkig wel oppervlakkige wondjes en geen joekels, maar leuk is idd anders.
Castor ook al zo'n sielugh paard?
Hay kan dat ook joh! Als hij vindt dat hij te hard wordt aangepakt gaat hij zó zielig staan kijken dat je er medelijden mee krijgt hihi.
Ik heb vandaag m'n uitgestelde les gehad, dat was zweten en puffen! Het is opeens zoveel warmer en dan nog zo hard aan het werk hihi. We hebben heel hard gewerkt, maar het was leuk! Lekker afwisselend en boeiend weer. En weer heel wat huiswerk meegekregen jeej!

Het zijn gelukkig wel oppervlakkige wondjes en geen joekels, maar leuk is idd anders.
Castor ook al zo'n sielugh paard?

Ik heb vandaag m'n uitgestelde les gehad, dat was zweten en puffen! Het is opeens zoveel warmer en dan nog zo hard aan het werk hihi. We hebben heel hard gewerkt, maar het was leuk! Lekker afwisselend en boeiend weer. En weer heel wat huiswerk meegekregen jeej!
Vandaag Cai uit de blub getrokken, in de bak gezet en morgen mag hij weer even aan het werk. En het is en blijft zo'n scheet he...sta ik water te vullen zonet, heeft hij het gros van de tijd lekker bij me staan knuffelen (i.p.v. dat hij staat te eten zoals de rest). Liep ie af en toe even weg voor een hap en kwam dan weer terug. Oh zo'n karakter, maar dan een slag groter....blijft op mijn wensenlijst staan. Hoop dat ik echt een leuk thuis voor 'm kan vinden.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ga je het niet ontzettend moeilijk krijgen Annabel om Cai te verkopen. Er spreekt altijd zoveel liefde voor hem uit in je berichtjes. Het is dat ik nu zelf zo'n braverd blijk te hebben anders was hij misschien wel iets voor mij geweest. Ik vind het heerlijk als ze wat kleiner zijn. Moet echt aan de hoogte van Celony wennen ten opzichte van Meline.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Haha 2x foutloos

Dat had ik nooit verwacht haha. Waren nog wat sprongetjes bij dat ik dacht, hmm..

Eerste rondje alles in draf, en 2de ronde veel uit galops. Wat ben ik trots

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ooh, ik had er helemaal niet meer aan gedacht dat je vandaag je 'debuut' had met Toot? Wat GOED zeg 
Waardige opvolger voor Fjordy dus haha
Hay heeft net z'n eerste prikkie gehad en nu voelt hij zich natuurlijk alweer zielig (die heeft toch echt een slecht leven ook...
)

Hay heeft net z'n eerste prikkie gehad en nu voelt hij zich natuurlijk alweer zielig (die heeft toch echt een slecht leven ook...

Hahaha jaa hopenJilly schreef:Ooh, ik had er helemaal niet meer aan gedacht dat je vandaag je 'debuut' had met Toot? Wat GOED zeg
Hay heeft net z'n eerste prikkie gehad en nu voelt hij zich natuurlijk alweer zielig (die heeft toch echt een slecht leven ook...)

Ahh haha.. arme Hay, wel erna vertroeteld

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Gaaf Amber, en nog wel in het roze, hihi.. Misschien dacht hij daarom ook wel dat hij zich moest bewijzen, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Whahaha idd...Esther schreef:Gaaf Amber, en nog wel in het roze, hihi.. Misschien dacht hij daarom ook wel dat hij zich moest bewijzen, hihi..
Doe het ook nooit meer op.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden