B-tjes topic deel III; wie oh wie???
Re: B-tjes topic deel III; wie oh wie???
les chevuax, die omgeving is geweldig daar. ik heb er al eens een paard gehuurd. In de zomer zijn er wel heel veel paardenZou super zijn als jij daar aangenomen wordt. Is ong 10 autominuten bij ons weg
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- kristelhans
Oh echt? Kunnen we daar een paard huren?
Dan kom ik een keer rijden! Haha, gezellig! Florien als gids en begeleider!
Ik was net even buiten in mijn pauze en wat is het lekker zeg! Ik wil NU op Beer in het bos zitten!! Hopen dat Beer morgen 'goed te pas' is..dan gaan we lekker het bos in om te stappen..ZIN IN!

Ik was net even buiten in mijn pauze en wat is het lekker zeg! Ik wil NU op Beer in het bos zitten!! Hopen dat Beer morgen 'goed te pas' is..dan gaan we lekker het bos in om te stappen..ZIN IN!
Wat gaaaf Florien!!
Heb ik van de zomer gedaan op Vlie as you might know, Benth ook mee, HEERLIJK!! Ga deze zomer (en meivakantie ponykamp begeleiden) weer heen! Benth nu niet meer, is toch iets te duur grapje (met boot e.d.)
WAT een LEKKER weer!!! Ik ben lekker al thuis, had stage (heb de hele week). Straks even naar Benth

WAT een LEKKER weer!!! Ik ben lekker al thuis, had stage (heb de hele week). Straks even naar Benth

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Ik wil ooooook rijden! Straks naar mijn Bolle..hopen dat de hoestjes nu weg zijn!
- kristelhans
Beertje aan de wandel vanmiddag:

Oh, lijkt me heerlijk, op vakantie met je paard!
Ponykampen begeleiden lijkt me ook supertof
Hoe gaat t met Beer Kristel? Is er al verbetering?
Bij de NH-lessen was ik met twee redenen: als eerste om gewoon te kijken hoe het daar allemaal ging, hoe de omgang was.
Ik ga ook op een zo vrij mogelijke manier met Bailey om, heel natural-horsemanship-achtig, maar les heb ik er nooit in gehad; het heeft zichzelf zo'n beetje ontwikkeld. Het was heel grappig om verschillen en overeenkomsten te zien!
Ze geven er regelmatig heel interessante workshops, ook op bijvoorbeeld TTouch en Klassieke dressuur-vlak, dat lijkt me heel interessant.
Daarbij was het ook voor mijn afstuderen wat over de communicatie en band tussen mens en paard gaat en hoe ik dat op een grafische manier weer kan geven.
Daarvoor kan ik dus een hoop leuke bezoekjes aan veel verschillende plaatsen maken
Wat een heerlijke dag vandaag! Heb de hele middag op stal rondgehangen in het zonnetje en gespeeld en getut met Bailey.
Ook mezelf lekker impulsief een kadootje gedaan. Stalgenootje had een side-pull voor haar arabiertje gekocht, maar hij was te groot en haar paard vond het niet prettig. Het bleek precies maatje-Bailey te zijn, dus ik heb hem van haar overgenomen. Ik vind hem ook megastoer staan, Bailey reageert er ook super op!

Ponykampen begeleiden lijkt me ook supertof

Hoe gaat t met Beer Kristel? Is er al verbetering?
Bij de NH-lessen was ik met twee redenen: als eerste om gewoon te kijken hoe het daar allemaal ging, hoe de omgang was.
Ik ga ook op een zo vrij mogelijke manier met Bailey om, heel natural-horsemanship-achtig, maar les heb ik er nooit in gehad; het heeft zichzelf zo'n beetje ontwikkeld. Het was heel grappig om verschillen en overeenkomsten te zien!
Ze geven er regelmatig heel interessante workshops, ook op bijvoorbeeld TTouch en Klassieke dressuur-vlak, dat lijkt me heel interessant.
Daarbij was het ook voor mijn afstuderen wat over de communicatie en band tussen mens en paard gaat en hoe ik dat op een grafische manier weer kan geven.
Daarvoor kan ik dus een hoop leuke bezoekjes aan veel verschillende plaatsen maken

Wat een heerlijke dag vandaag! Heb de hele middag op stal rondgehangen in het zonnetje en gespeeld en getut met Bailey.
Ook mezelf lekker impulsief een kadootje gedaan. Stalgenootje had een side-pull voor haar arabiertje gekocht, maar hij was te groot en haar paard vond het niet prettig. Het bleek precies maatje-Bailey te zijn, dus ik heb hem van haar overgenomen. Ik vind hem ook megastoer staan, Bailey reageert er ook super op!

- kristelhans
Ik Heb precies dezelfde sidepull! Heel fijn! Alleen toen we wat verder wilden kreeg ik wat communicatie stoornissen..schoof wat richting Beers ogen..niet handig!
Beer is wel wat beter maar nog niet helemaal de oude. Ga morgen een stapritje maken in het bos..zien hoe dat gaat..heb min of meer een plan van aanpak voor de komende week dus morgen maar even op stal overleggen over het hoe en wat..
Beer is wel wat beter maar nog niet helemaal de oude. Ga morgen een stapritje maken in het bos..zien hoe dat gaat..heb min of meer een plan van aanpak voor de komende week dus morgen maar even op stal overleggen over het hoe en wat..
Zo, wat zijn jullie hard gegaan!! Ik kom me maar weer eens een keertje melden voordat er al een nieuw topic is. 
Kristel, beterschap voor Beer! Vervelend zeg.
Marleen, wat goed zeg, je eerste wedstrijden en nu al 2 winstpunten! Gefeliciteerd!
En Tessa en Beauty rijden ook al wedstrijden, ziet er goed uit! Hoeveel winstpunten heb je nu?
Florien, gaaf zeg, op vakantie met Bodan!!
Sterre, leuk dat jullie zo met NH bezig zijn. Ik heb met Bob een paar maanden geleden ook eens een parelli-lesje gehad, maar ik heb er verder niet veel meer mee gedaan, Bob vindt het niet zo leuk. Mijn shet daarentegen vindt het wel leuk en ik hoef maar met een vinger te wijzen en hij gaat achteruit, erg leuk om te zien.
Leuke side-pull! Staat em goed.

Kristel, beterschap voor Beer! Vervelend zeg.

Marleen, wat goed zeg, je eerste wedstrijden en nu al 2 winstpunten! Gefeliciteerd!
En Tessa en Beauty rijden ook al wedstrijden, ziet er goed uit! Hoeveel winstpunten heb je nu?
Florien, gaaf zeg, op vakantie met Bodan!!
Sterre, leuk dat jullie zo met NH bezig zijn. Ik heb met Bob een paar maanden geleden ook eens een parelli-lesje gehad, maar ik heb er verder niet veel meer mee gedaan, Bob vindt het niet zo leuk. Mijn shet daarentegen vindt het wel leuk en ik hoef maar met een vinger te wijzen en hij gaat achteruit, erg leuk om te zien.

Leuke side-pull! Staat em goed.
@Eveline: 0 winstpunten, dit was mijn eerste wedstrijd en die was onderling
Heb ook nog geen startkaart. Moet wel opschieten want 5 mei is er wedstrijd bij ons op stal en daar wil ik eigenlijk wel aan meedoen:D
Knappe Beer! Die haalt Beauty in hoor qua voorpluk!
En knappe Bailey! Geweldig koppie zo met die manen!
Heb net nog even gereden
Stalgenootje zei dat ze heel vast zat links. Heb niks gevoeld
Ze loopt linksom bij mij zelfs nog wat fijner dan rechtsom. En bij haar juist andersom. Toch wel vreemd.. Naja heb op zich wel fijn gereden. Halsstrekken kan ze nu ook netjes met neus op kniehoogte
Alleen tja die galop blijft een drama. Vorige week liep ze wel wat pastjes rond maar voor de rest als een giraf met weinig impuls
Zo snel slapie doen, morgen weer vroeg werken bleh!

Knappe Beer! Die haalt Beauty in hoor qua voorpluk!

En knappe Bailey! Geweldig koppie zo met die manen!

Heb net nog even gereden

Zo snel slapie doen, morgen weer vroeg werken bleh!
Heb even snel bijgelezen. Vandaag Bjørn lekker in z'n blote billen buiten laten lopen, genoot hij gewoon van. Daarna lekker een klein rondje gewandeld en stukje aan de hand gedraafd. Mén hij is echt niet bij te houden! Lekker lol gehad samen.
Verder de hele dag al hoofdpijn, net 1,5 uur op de bank liggen slapen maar nog steeds last van. Nu lekker bedje in en slapen! Gelukkig is Max vanavond weer terug gekomen uit de kliniek, heerlijk weer een paardje wat 's ochtends staat te kijken als je je rolluik open maakt.
Verder de hele dag al hoofdpijn, net 1,5 uur op de bank liggen slapen maar nog steeds last van. Nu lekker bedje in en slapen! Gelukkig is Max vanavond weer terug gekomen uit de kliniek, heerlijk weer een paardje wat 's ochtends staat te kijken als je je rolluik open maakt.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Grappig Kristel, dat jij dezelfde sidepull hebt/had! Ik heb er even mee gereden met Bailey en het leek als een huis te liggen, en dat met Baileys vreemde hoofd. Bij hoofdstellen is z'n voorhoofd is een flinke full zo breed, bakstukken moet ik drastisch inkorten, echt bijna pony-maat, en z'n neusje is weer een kleine cob-maat. Aan lekker knutselen geen gebrek dus
De sidepull is ook echt een kadootje aan mezelf voor erbij omdat het zo mooi stond, want we hebben ook nog de marylot bloem die prima zit en werkt, hihi!
Een paardje met blote billen lijkt me ergens ook wel wat, met poetsen beslis ik op gegeven moment gewoon dat het genoeg geweest is, want er blijven maar pakken haar uitkomen! Ben toch zo benieuwd hoe Bailey eruit gaat zien in z'n zomervacht!
Houd ook een beetje m'n hart vast... het wordt Bailey's eerste zomer in onze bosrijke Gelderse omgeving, de eerste zomerexceem-dekens gaan morgen weer op bij stalgenoten. Heb geen echte aanleiding om bang te zijn voor zomerexceem, maar ben er toch huiverig voor als ik al die ellende hoor. Amsterdamse polder is toch iets anders dan de veluwse bossen.
Bailey is nu gezegend met een fantastische baal manen, voorpluk, staart en haren, en dat zou ik toch heel graag zo houden!

De sidepull is ook echt een kadootje aan mezelf voor erbij omdat het zo mooi stond, want we hebben ook nog de marylot bloem die prima zit en werkt, hihi!
Een paardje met blote billen lijkt me ergens ook wel wat, met poetsen beslis ik op gegeven moment gewoon dat het genoeg geweest is, want er blijven maar pakken haar uitkomen! Ben toch zo benieuwd hoe Bailey eruit gaat zien in z'n zomervacht!
Houd ook een beetje m'n hart vast... het wordt Bailey's eerste zomer in onze bosrijke Gelderse omgeving, de eerste zomerexceem-dekens gaan morgen weer op bij stalgenoten. Heb geen echte aanleiding om bang te zijn voor zomerexceem, maar ben er toch huiverig voor als ik al die ellende hoor. Amsterdamse polder is toch iets anders dan de veluwse bossen.
Bailey is nu gezegend met een fantastische baal manen, voorpluk, staart en haren, en dat zou ik toch heel graag zo houden!

Les Chevaux is een mooie omgeving! ik ben er als 15 jarige nog geweest. Alleen de ponykampen zijn echt niet interessant qua rijden.
Niet getalenteerde instructie hadden ze toen. Het is nu van een ander dus hopen dat dat wel zo is.
Niet getalenteerde instructie hadden ze toen. Het is nu van een ander dus hopen dat dat wel zo is.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
- kristelhans
Niet bang zijn voor ZE..heeft ie vast niet! Ik straal je even in vanaf hier
.
Ik heb me toch een ritje gehad vanmorgen..zie Dagboek..pff moet er nog van bijkomen!
Nu met een zak chips lekker computeren en het nieuw boekje van het stamboek doorlezen!

Ik heb me toch een ritje gehad vanmorgen..zie Dagboek..pff moet er nog van bijkomen!

Ben er nog nooit geweest, maar drenthe is altijd prachtig!
He Kristel, neem je paard gezellig mee joh gaan we saampies peerdje hobbelen!
Oh wat leuk Marleen! lijkt mij echt gaaf op zo eiland een beetje met je paard rond scheuren.
Idd die boot lijkt mij wel prijzig, dat is weer een voordeel met het vaste land.
Al weet ik niet of er nog kosten aan verbonden zijn als ik Bodan mee neem, hebben ze niet over gehad.
He daar hebben we beer weer op de
LIEEFFFF 
duurd al best wel lang alweer dat Beer aan het "sukkelen" is..
WAUW WAUW wat een super gafe foto van Bailey * lekkerding alarm
* Dat hoofdstel staat hem goed!
He Evelien, welkom! das alweer een tijdje geleden. Leuk dat je weer mee komt kletsen.
Ja gaat snel he, kan er ook al bijna niet tegen aan typen.
Volgens mij praat Kristel gewoon teveel ghihi
(Neehoor grapje
)
Hoe gaat het met BOB
?
Wat raar ja Tessa dat je stalgenoot weer moeite had met de linkerhand. Misschien pakt zij die misschien meer vast (linkshandig?) en jij meer rechts?
Hoezo is de galop een drama wat wil er niet lukken dan?
Fijn dat de rest wel goed gaat.
Ja lekker ja ik heb bodan nu ook in zijn blootje buiten gehad, echt genieten vond hij dat.
Vandaag was het gewoon wel 18 graden hier!
lekkerrr.
Bjorn heeft waarschijnlijk de Lente al in zijn bol
Is je hoofdpijn al over?
Als Bailey nergens last van heeft gehad zal die dat hier ook niet zo snel krijgen, al hoe wel in een bosrijke omgeving zal ik wel alvast een vliegendeken klaar leggen.
Die rot muggen kunnen die paarden flink dwars zitten helemaal als het een beschut plekje is waar het niet hard waait.
Joyce (is dat je naam?) ik denk dat er niet veel is verandert dan qua lessen, want bij mijn taken pakket zit ook het begeleiden van lessen en ik heb geen diploma of dergelijke.
Ik kan wel aardig paardrijden en weet wel wat ik moet zien gewoon de basis zeg maar.
Ik ga gelijk je verhaal lezen Kristel ben benieuwd
Nou vandaag ben ik bij Bodan geweest en heb ik les gehad met bodan, ik heb gevraagd of we onder het zadel bezig konden gaan omdat we meestal gewoon grondwerk doen.
En dat kon, fijn want bodan was gisteren echt om te killen
Maar vandaag liep hij zo fijn,lekker nageefelijk. heerlijk ik zit nu echt op een roze wolk, trots op mijn ventje.
Hij volgde gewoon mijn hand tijdens het halsstrekken tot de grond
super!! en pakte ik weer op liep hij weer heel mooi bijelkaar en toen weer naar beneden laten halstrekken etc. etc. steeds weer.
hij deed het echt super, helemaal ontspannen!
Even lekker uitgestapt aan de hand buiten, lekker weer joh!
Na twijfelen en overleg met de stalbaas toch maar in zijn blote kont naar buiten gedaan, en hij vond het niet erg.
Als het morgen weer zo warm word krijgt hij geen deken op mede omdat er aan 1 kant van de borst bijna geen haar meer zit.
Is op de een of andere manier afgeschuurd door de deken, had hij de hele winter geen last van! vet raar
morgen weer les, zin in

He Kristel, neem je paard gezellig mee joh gaan we saampies peerdje hobbelen!

Oh wat leuk Marleen! lijkt mij echt gaaf op zo eiland een beetje met je paard rond scheuren.
Idd die boot lijkt mij wel prijzig, dat is weer een voordeel met het vaste land.
Al weet ik niet of er nog kosten aan verbonden zijn als ik Bodan mee neem, hebben ze niet over gehad.
He daar hebben we beer weer op de

duurd al best wel lang alweer dat Beer aan het "sukkelen" is..
WAUW WAUW wat een super gafe foto van Bailey * lekkerding alarm

He Evelien, welkom! das alweer een tijdje geleden. Leuk dat je weer mee komt kletsen.
Ja gaat snel he, kan er ook al bijna niet tegen aan typen.
Volgens mij praat Kristel gewoon teveel ghihi

Hoe gaat het met BOB

Wat raar ja Tessa dat je stalgenoot weer moeite had met de linkerhand. Misschien pakt zij die misschien meer vast (linkshandig?) en jij meer rechts?

Hoezo is de galop een drama wat wil er niet lukken dan?
Fijn dat de rest wel goed gaat.
Ja lekker ja ik heb bodan nu ook in zijn blootje buiten gehad, echt genieten vond hij dat.
Vandaag was het gewoon wel 18 graden hier!

Bjorn heeft waarschijnlijk de Lente al in zijn bol

Is je hoofdpijn al over?
Als Bailey nergens last van heeft gehad zal die dat hier ook niet zo snel krijgen, al hoe wel in een bosrijke omgeving zal ik wel alvast een vliegendeken klaar leggen.
Die rot muggen kunnen die paarden flink dwars zitten helemaal als het een beschut plekje is waar het niet hard waait.
Joyce (is dat je naam?) ik denk dat er niet veel is verandert dan qua lessen, want bij mijn taken pakket zit ook het begeleiden van lessen en ik heb geen diploma of dergelijke.
Ik kan wel aardig paardrijden en weet wel wat ik moet zien gewoon de basis zeg maar.
Ik ga gelijk je verhaal lezen Kristel ben benieuwd

Nou vandaag ben ik bij Bodan geweest en heb ik les gehad met bodan, ik heb gevraagd of we onder het zadel bezig konden gaan omdat we meestal gewoon grondwerk doen.
En dat kon, fijn want bodan was gisteren echt om te killen

Maar vandaag liep hij zo fijn,lekker nageefelijk. heerlijk ik zit nu echt op een roze wolk, trots op mijn ventje.

Hij volgde gewoon mijn hand tijdens het halsstrekken tot de grond

hij deed het echt super, helemaal ontspannen!
Even lekker uitgestapt aan de hand buiten, lekker weer joh!
Na twijfelen en overleg met de stalbaas toch maar in zijn blote kont naar buiten gedaan, en hij vond het niet erg.
Als het morgen weer zo warm word krijgt hij geen deken op mede omdat er aan 1 kant van de borst bijna geen haar meer zit.
Is op de een of andere manier afgeschuurd door de deken, had hij de hele winter geen last van! vet raar

morgen weer les, zin in

Zooooo wat een lang hammer verhaal weer! hihi
Sorry
Sorry

Waar woon je in Gelderland Sterre?
Mijn hoofdpijn is gelukkig weer over Florien!
Vandaag boekje van stamboek doorgelezen en meteen Bjørn in geschreven voor Vorden, moet nog op de post. Hebben dus vanavond voor het eerst geoefend voor de keuring, hihihihi. Mén, weer in de draf niet bij te houden. Vandaag weer lekker in z'n blootje buiten geweest, geniet hij enorm van.
Mijn hoofdpijn is gelukkig weer over Florien!
Vandaag boekje van stamboek doorgelezen en meteen Bjørn in geschreven voor Vorden, moet nog op de post. Hebben dus vanavond voor het eerst geoefend voor de keuring, hihihihi. Mén, weer in de draf niet bij te houden. Vandaag weer lekker in z'n blootje buiten geweest, geniet hij enorm van.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
dankjulliewel
Bailey is ook knap, al zeg ik het zelf
Kristel bedankt voor het instralen, ik hoop dat het werkt! Het wordt gewoon spannend hoe de zomer gaat voor hem, wie weet is er inderdaad niets aan de hand. Aangezien Bailey alles binnen z'n bereik op wil eten vraag ik me af of een deken uberhaupt zin zou hebben. Maar we gaan er voor nu gewoon vanuit dat er niets gebeurd.
Wat goed Florien dat Bodan zo lekker gelopen heeft in de les!
Anouska, ik woon in Arnhem. Bailey staat net buiten Arnhem, in Schaarsbergen.
Vandaag eventjes met Bailey gereden. Niet te lang want ik wilde hem niet in het zweet werken, hij moet daarna toch de wei weer in en 's avonds/'s nachts kan het zo afkoelen.. Hier zat vandaag ook de eerste bakkabouter in de hoek, Bailey wilde wel even voor hem stuiteren.

Kristel bedankt voor het instralen, ik hoop dat het werkt! Het wordt gewoon spannend hoe de zomer gaat voor hem, wie weet is er inderdaad niets aan de hand. Aangezien Bailey alles binnen z'n bereik op wil eten vraag ik me af of een deken uberhaupt zin zou hebben. Maar we gaan er voor nu gewoon vanuit dat er niets gebeurd.
Wat goed Florien dat Bodan zo lekker gelopen heeft in de les!
Anouska, ik woon in Arnhem. Bailey staat net buiten Arnhem, in Schaarsbergen.
Vandaag eventjes met Bailey gereden. Niet te lang want ik wilde hem niet in het zweet werken, hij moet daarna toch de wei weer in en 's avonds/'s nachts kan het zo afkoelen.. Hier zat vandaag ook de eerste bakkabouter in de hoek, Bailey wilde wel even voor hem stuiteren.
Florien, met BOB gaat alles goed!
Hij geniet echt van het heerlijke weer, en we kunnen nu weer meer buitenritten rijden en dat vindt ie echt geweldig!
Nouja, als er andere paarden meegaan, is er niks aan de hand en vindt ie alles geweldig, maar als ie alleen moet.... Dan verandert ie ineens in een watje en is alles eng.
Hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige met zo'n mietje?
Zondag gaan we als het lekker weer is met zijn allen naar de heide, ik zal mijn fototoestel meenemen, kunnen jullie ook meegenieten van de mooie bossen en heide hier!
Fijn dat het rijden zo goed gaat met Bodan!
Sterre, ik wil je niet bang maken, maar Bob had een beetje last van ZE toen hij pal naast het bos stond. Nu staat hij wat verder weg van het bos en heeft ie nergens last van.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Bailey ZE krijgt, ik hoop het niet voor je!
Oh, we hebben een nieuw veulentje op stal, 2 dagen geleden geboren, en ze is zooo lief.

Ze heet Sevilla.
En dit is de zeer knappe papa, die ook hier op stal staat:

Nouja, als er andere paarden meegaan, is er niks aan de hand en vindt ie alles geweldig, maar als ie alleen moet.... Dan verandert ie ineens in een watje en is alles eng.
Hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige met zo'n mietje?

Zondag gaan we als het lekker weer is met zijn allen naar de heide, ik zal mijn fototoestel meenemen, kunnen jullie ook meegenieten van de mooie bossen en heide hier!

Fijn dat het rijden zo goed gaat met Bodan!
Sterre, ik wil je niet bang maken, maar Bob had een beetje last van ZE toen hij pal naast het bos stond. Nu staat hij wat verder weg van het bos en heeft ie nergens last van.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Bailey ZE krijgt, ik hoop het niet voor je!

Oh, we hebben een nieuw veulentje op stal, 2 dagen geleden geboren, en ze is zooo lief.

Ze heet Sevilla.
En dit is de zeer knappe papa, die ook hier op stal staat:

Aaahhh, wat een schatje! Ik wil meer veulies zien!
Arnhem is hier om de hoek Sterre! Misschien kunnen we een keer meeten, is maar 15km ofzo, woon in Zevenaar.
Arnhem is hier om de hoek Sterre! Misschien kunnen we een keer meeten, is maar 15km ofzo, woon in Zevenaar.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
wat een enorm schattig en mooi veulie zeg Eveline! Liefff 
Wat je zegt over het samen buitenrijden herken ik hoor.
Als we met z'n tweetjes gaan wandelen is er niets aan de hand, dan is hij stoer, ondernemend en nieuwsgierig en doet alsof hij vreemde bossen al jaaaren kent.
Maar toen ik alleen met hem wilde rijden in het bos... een schijtluis was het!
Het heeft echt even geduurd voordat hij door had dat als ik OP hem zit ik er nog steeds voor hem ben. Wil binnenkort weer met hem een buitenrit maken, we zijn alweer wat een paar weekjes verder nu, dus ik ben benieuwd hoe hij dan is.
Met andere paarden erbij is hij juist behoorlijk macho; dan moet en zal hij voorop en loopt hij echt te imponeren.
Beide nog niet ideaal dus, maar dan blijven we dingen houden om aan te werken he
Zevenaar is inderdaad superdichtbij Anouska! Lijkt me leuk om een keer te meeten!

Wat je zegt over het samen buitenrijden herken ik hoor.
Als we met z'n tweetjes gaan wandelen is er niets aan de hand, dan is hij stoer, ondernemend en nieuwsgierig en doet alsof hij vreemde bossen al jaaaren kent.
Maar toen ik alleen met hem wilde rijden in het bos... een schijtluis was het!
Het heeft echt even geduurd voordat hij door had dat als ik OP hem zit ik er nog steeds voor hem ben. Wil binnenkort weer met hem een buitenrit maken, we zijn alweer wat een paar weekjes verder nu, dus ik ben benieuwd hoe hij dan is.
Met andere paarden erbij is hij juist behoorlijk macho; dan moet en zal hij voorop en loopt hij echt te imponeren.
Beide nog niet ideaal dus, maar dan blijven we dingen houden om aan te werken he

Zevenaar is inderdaad superdichtbij Anouska! Lijkt me leuk om een keer te meeten!