Beer is al een week of 2 ziek, zoals jullie vast wel weten maar zo langzaamaan begint hij steeds meer op te knappen! Hij moet nog tot het weekend aan de drugs blijven en ik mag nu af en toe wat stappen en lichte arbeid doen. Hij kucht aanzienlijk minder maar het is nog niet helemaal weg..maar goed, de kuur is nog niet afgelopen. Snotjes zijn wel zo goed als weg..na het wandelen had ie wat helder vocht aan zijn neus maar de klodders zijn verdwenen! Beer krijgt zijn drugs nu in een spuit in zijn mond gespoten want ik kwam erachter dat deze slimmerd zijn brokken niet meer eet als dat spul erover heen zit. Ook slobber moet ie niet meer, en fenegriek vindt ie ook niet te vreten. Lekker handig dus! Vanmiddag hebben we even gewandeld zonder deken en ik heb hem lekker laten grazen..hij was blij! Geen rochel of snotje te bekennen dus baas ook blij!
Het zijn geen hoogstandjes..even met de telefoon gemaakt maar ik wil ze toch even delen! (hoe kan het ook anders).

Hallooo, ben ik beeld?

OH MY GOD! Hoe lelijk is dit!? Kaal, donkere nek, lichte body...tijd voor een sopje en tijd om dekenloos te gaan!

Wandelen is een serieuze aangelegenheid! Geconcentreerde blik!

Lekker loeren met je mond vol..knap peerd is het ook! Op de achtergrond zie je onze binnenbak!

Zijn wond is mooi geheeld..hier zat die mega-jaap die hij in de herfst had opgelopen. Het is wel een wat bobbelig, kaal plekje maar goed..tis geheeld en hij is geen dag kreupel geweest.

Zijn voorpluk groeit de laatste tijd wat, heb ik het idee..MOOI!

Hier kwam een ander paard met ruiter ons tegemoet.. Beer deed zijn staart omhoog en ging dansen..

En nog even een body-shot..niet heel charmant maar hier kun je wel zien dat meneer echt geen puppy meer is! De stal die open staat is nu zijn stal..de deur is er direct naast, grote, openslaande schuurdeuren.
Bedankt voor het kijken en ik hoop dat ik over een tijdje kan melden dat Beer weer helemaal beter is! Morgen gaan we een stapritje in het bos maken.