C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Re: C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Nog liever? Dacht het niet.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
De eerste 5 minuten ben ik lief en geduldig hoor,maar als ik bijna de hele wei heb gezien,ben ik niet zo lief meer.
Gekke is,dat als je hem eenmaal hebt,hij zich weer vreselijk gehoorzaam gedraagt.
Gekke is,dat als je hem eenmaal hebt,hij zich weer vreselijk gehoorzaam gedraagt.
Haha, net wat ik dachtOrion1996 schreef:Nog liever? Dacht het niet.

Het is buiten gewoon veel leuker dan binnen

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ojee, onvangbare fjorden (of wat voor paarden dan ook)... Daar is na 5 minuten de lol wel vanaf ja!
De paarden komen bij mij altijd aanrennen, maar dat komt omdat ik eigenlijk altijd wel wat lekkers bij me heb!
Hoe is jullie weekend geweest?
Hier weinig bijzonders...
Peer heeft het weekend vrij gehad en met Wit zou ik eigenlijk op wedstrijd gaan maar mijn auto (die dus de trailer moet trekken) is stuk
Morgen gaat de garage hem hopelijk maken!
De paarden komen bij mij altijd aanrennen, maar dat komt omdat ik eigenlijk altijd wel wat lekkers bij me heb!

Hoe is jullie weekend geweest?
Hier weinig bijzonders...
Peer heeft het weekend vrij gehad en met Wit zou ik eigenlijk op wedstrijd gaan maar mijn auto (die dus de trailer moet trekken) is stuk

Morgen gaat de garage hem hopelijk maken!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Zaterdag longeren en vandaag los met de bal. Heb je weekend, ga je nog niet rijden... echt iets voor mij hihi. Had even mn weekend niet. We zijn sinds vandaag weer door ik "ik laat me niet vangen periode" heen geloof ik.
Zal voor je duimen dat ze je auto kunnen maken en dan ook nog tegen redelijk tarief.
Zal voor je duimen dat ze je auto kunnen maken en dan ook nog tegen redelijk tarief.

Thanks! Inderdaad hopen dat de auto snel en voordelig gemaakt kan worden! Vooral dat laatste zou wel fijn zijn!
De nieuwe zomercollecties zijn binnen bij de ruitershops en daar geef ik mijn geld liever aan uit!
Heb al een hele leuke rijbroek, twee dekjes en drie polotjes gescoord!!!

Weekend, genoeg tijd en niet rijden = herkenbaar!
Bij ons komt dat vaak omdat het in het weekend bij ons op stal echt druk is in de bakken overdag
en niet elke stalgenoot rekening houdt met de andere bakgebruikers...
Die ergernis bespaar ik mij vaak dus liever door te longeren of een dagje vrij te geven.
De nieuwe zomercollecties zijn binnen bij de ruitershops en daar geef ik mijn geld liever aan uit!
Heb al een hele leuke rijbroek, twee dekjes en drie polotjes gescoord!!!

Weekend, genoeg tijd en niet rijden = herkenbaar!
Bij ons komt dat vaak omdat het in het weekend bij ons op stal echt druk is in de bakken overdag
en niet elke stalgenoot rekening houdt met de andere bakgebruikers...

Die ergernis bespaar ik mij vaak dus liever door te longeren of een dagje vrij te geven.

Zaterdag heeft manlief dus gemend en gister is meneertje aan de pessoa geweest. Wilde nog wat filmpjes maken van hoe dat wel moet (nav ander topic op FW) maar die *****camera deed het weer eens niet. Als ik vrijdag mn salaris heb ga ik eerst een nieuwe halen ben het nu zooooo zat.
oeh...mls is al aan het lenteshoppen geweest..ik ben jaloers..bij ons zijn de fondsen zo goed als leeg na alle aankopen mbt het nieuwe paard...denk niet dat Edgar blij zou zijn als ik met "kijk eens wat een leuke rijbroek" aan zou komen zetten...helemaal niet nu ik vorige keer bij Divoza leren rijlaarzen gekocht heb (van Divoza eigen merk en ze zitten heerlijk en zijn erg prijsgunstig!!), en dat terwijl ik van mezelf echt niet mag rijden voor ik onder die 75 kilo zit.
Ik ben regelmatig te lief voor de paarden (volgens anderen) maar uiteindelijk moet je het toch doen op de manier waar je je zelf prettig bij voelt, niet waar?
Vanmiddag naar Cos...het zal mij benieuwen!
Ik ben regelmatig te lief voor de paarden (volgens anderen) maar uiteindelijk moet je het toch doen op de manier waar je je zelf prettig bij voelt, niet waar?
Vanmiddag naar Cos...het zal mij benieuwen!

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
En en en en en al geweest??
Oeh Spannend Kalmiya!
Ben heel benieuwd!
Ben heel benieuwd!

Nu eerst eten want we komen net van stal (en daarvoor uit wanneperveen natuurlijk), maar dit was het vooruitzicht in onze auto op de terugreis (tot het tanken van Bart, daarna reden wij voorop naar huis)

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- Senna&Cajra
Mag ik jullie feliciteren met Cos?
Oh leuk, de inhoud van de trailer was vast Cos. Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Gaan jullie vast heel veel plezier van krijgen. Ik zal hem in mijn bestand ook voor je reserveren, hahaha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Mooi vooruitzicht
Dus het is Cos geworden?
Hoe ging het verder?

Dus het is Cos geworden?
Hoe ging het verder?
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Toppie! Ik denk dat jullie met Cos een echte schat van een paard binnen hebben gehaald.... 

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Jaaaah, leuk zeg!!! Veel plezier met Cos!! 
Als ik het hier zo lees ben ik heel blij met mijn super rustig stalletje hihi, ik moet zelden of nooit de bak delen, heerlijk echt!!
Ik heb trouwens wel 2 keer gereden, een half uurtje per keer geoefend voor de les. Vandaag lekker tutten en morgen weer les! (heb er zo'n zin in!! gek haha)

Als ik het hier zo lees ben ik heel blij met mijn super rustig stalletje hihi, ik moet zelden of nooit de bak delen, heerlijk echt!!
Ik heb trouwens wel 2 keer gereden, een half uurtje per keer geoefend voor de les. Vandaag lekker tutten en morgen weer les! (heb er zo'n zin in!! gek haha)
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=37824
*stuitert nog wat rond*
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=37824
*stuitert nog wat rond*
Nogmaals gefeliciteerd!

Nogmaals gefeli, toch je stalletje sneller vol dan verwacht
Heel vel plezier en lekker spammen met pics!!