B-tjes topic deel III; wie oh wie???
- kristelhans
Re: B-tjes topic deel III; wie oh wie???
Beer heeft nog nooit in zijn leven muesli gehad haha..wil hem wel eens een keer verwennen dus misschien ga ik dat ook wel een keer halen..en dan mengen met foenegriek voor de rochels.. Nu naar stal toe om zadel enzo te poetsen en tegelijkertijd Beer te observeren..ben benieuwd!
Whahaha, als Bjørn brokken krijgt in de winter is hij niet grappig meer! Hij krijgt het hele jaar door muesli en in de zomermaanden brok bij. Hoe is het nu met Beer?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Hihi, Beer heeft ook wel veel praatjes maar het zijn gellukig praatjes..alhoewel hij nu wel echt irritant is...hij is zo sociaal..vindt dit niks doen maar saai geloof ik. Kom in de wei en dan neem ik hem niet mee er uit..moet je zijn hoofd dan zien man! Gaat ie echt bij het hek staan wachten..schattig, oren naar voren en heen en weer lopen..zo van; je komt me zometeen toch wel halen voor een ritje!?
Ik ben voorzichtig optimistisch...durf niet goed te hopen maar heb hem vandaag niet horen hoesten..ben er van half 4 tot half 6 geweest..kast opruimen en borstelbak schoonmaken en tuig invetten enzo..geen kuchje gehoord en ik kon de wei goed zien..Stalbaas zei dat ie had gehoest met buiten zetten..dan gaat ie altijd een paar rondjes debiel doen in de wei en toen had ie dus wel gerocheld.. Snotjes zijn bijna weg..allebei de neusgaten een heeel klein helder straaltje maar geen plakkaten meer.. Dusssss, tsja.. als het zondag lekker weer is, klim ik er even op en gaan we een rondje bos in stap doen..maar dan moet het wel goed weer zijn..
Ik ben voorzichtig optimistisch...durf niet goed te hopen maar heb hem vandaag niet horen hoesten..ben er van half 4 tot half 6 geweest..kast opruimen en borstelbak schoonmaken en tuig invetten enzo..geen kuchje gehoord en ik kon de wei goed zien..Stalbaas zei dat ie had gehoest met buiten zetten..dan gaat ie altijd een paar rondjes debiel doen in de wei en toen had ie dus wel gerocheld.. Snotjes zijn bijna weg..allebei de neusgaten een heeel klein helder straaltje maar geen plakkaten meer.. Dusssss, tsja.. als het zondag lekker weer is, klim ik er even op en gaan we een rondje bos in stap doen..maar dan moet het wel goed weer zijn..
Klinkt weer voorzichtig positief!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Ja..maar goed, geduld! Haha moooeeeiilijk! Heb wel echt heeeeeeel veel zin om er weer even op te klimmen..dus hopelijk zondag of maandag eventjes...
Hoop dat hij dan zo fit is dat dat kan.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Hoop ik ook..in principe had hij met stappen vorige week ook geen last...dus deze week zal hem wel goed hebben gedaan en lichte arbeid is geloof ik wel goed! En van stappen raakt ie niet buiten adem als het goed is..gewoon lekker relaxed door het bos, klein rondje en dan daarna met een zweetdekentje extra cooling down en dan met de deken op weer het land in..moet kunnen..ik moet toch 'testen' of ie hoest..
lol sorry
testen of ie hoest
zou hetzelfde doen hoor als ik jou was
hier hebben we een pony die door heeft dat ze niet meer moet uitbreken (bedoel bit vastzetten en keihard gaan), met dat billy allen bit doet ze het niet, want er is genoeg speling om haar (jammer genoeg dat het moet) op haar plaats te zetten
is wel fijn, geeft mij ook terug wat meer vertrouwen om er weer meer op te stappen
testen of ie hoest
zou hetzelfde doen hoor als ik jou was
hier hebben we een pony die door heeft dat ze niet meer moet uitbreken (bedoel bit vastzetten en keihard gaan), met dat billy allen bit doet ze het niet, want er is genoeg speling om haar (jammer genoeg dat het moet) op haar plaats te zetten
is wel fijn, geeft mij ook terug wat meer vertrouwen om er weer meer op te stappen
JAAAAAAAAAAAA UPDATE VAN MARLEEN EN BENTHE!!!!
had vanavond een wedstrijd, mijn ALLEReerste officiele
Het proefje ging lekker, ik had wat kort ingereden, maar dat was eigenlijk wel positief omdat Benthe dan nog lekker pittig liep. Nou de ring in, eerst ff een extra rondje want die bloembakken en gekke hekjes zijn best wel vreemd! Daarna HEERLIJK gereden, licht in de aanleuning en gewoon héérlijk te rijden
Misschien nog wel fijner dan thuis!
Nou héél benieuwd naar de uitslag natuurlijk naderhand...
tromgeroffel........
181 PUNTEN!!!!
mijn eerste winstpunt is dus binnen
Gunst, die grijns komt voorlopig niet meer van mijn gezicht!!
En morgen mogen we weer! Dus ben benieuwd hoe dat gaat!
had vanavond een wedstrijd, mijn ALLEReerste officiele

Nou héél benieuwd naar de uitslag natuurlijk naderhand...
tromgeroffel........
181 PUNTEN!!!!

mijn eerste winstpunt is dus binnen

Gunst, die grijns komt voorlopig niet meer van mijn gezicht!!

En morgen mogen we weer! Dus ben benieuwd hoe dat gaat!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Jeeeeeh! Nog maar een keer hier, voor de derde keer dan haha! GEFELICITEERD! Ik vind het zooo knap van jullie! Zou echt dooood gaan van de zenuwen! Heeft je zusje nou voorgelezen dan?
Ik moet zo werken..lang leve het onderwijs haha, zelfs op zaterdag.. Toelatingsexamens (we werken met een selectieprocedure voor verse leerlingen).
Nu broodje en thee en dan douchen en bedenken wat ik aan moet haha..dilemma van de dag!
Ik moet zo werken..lang leve het onderwijs haha, zelfs op zaterdag.. Toelatingsexamens (we werken met een selectieprocedure voor verse leerlingen).
Nu broodje en thee en dan douchen en bedenken wat ik aan moet haha..dilemma van de dag!
Gefeliciteerd Marleen! Super dat ze zo lekker liep.
Werk ze Kristel.
Werk ze Kristel.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Lind : Nee ik heb gelukkig geen hooikoorts...
Zo maar jij hebt een heel waslijstje, best wel vervelend ja
Meen je niet ben je allergisch voor je paard Anouska? daar ben je mooi klaar mee!
Wat een schattige foto van beer, hij heeft toch zo lief onschuldig koppie erop zitten.
Gefeliciteerd met je winstpunt marleen, super!
Heb je ook foto's/ filmpje??
Succes met je wedstrijd voor vandaag
Ik wil ook graag wedstrijden rijden maar ik ben toch altijd zo ontzettend zenuwachtig, helemaal trillende benen krijg ik ervan haha. (en dat was maar een onderlinge wedstrijd op een manege knol
)
Zo maar jij hebt een heel waslijstje, best wel vervelend ja
Meen je niet ben je allergisch voor je paard Anouska? daar ben je mooi klaar mee!
Wat een schattige foto van beer, hij heeft toch zo lief onschuldig koppie erop zitten.
Gefeliciteerd met je winstpunt marleen, super!
Heb je ook foto's/ filmpje??
Succes met je wedstrijd voor vandaag

Ik wil ook graag wedstrijden rijden maar ik ben toch altijd zo ontzettend zenuwachtig, helemaal trillende benen krijg ik ervan haha. (en dat was maar een onderlinge wedstrijd op een manege knol

Gisteren viel het mij trouwens ook op dat bodan in een keer kale plekken krijgt van de deken?? echt raar hij heeft de deken al best wel lang op..
Ik ga vanmiddag bij een andere deken kijken ook 300 grams, en dan als die past krijgt hij die op.
Kan ik eindelijk deze even repareren, voor een nieuwe deken ziet die er al gebruikt en oud uit.
Scheur aan de binnenkant, sluiting kapot, bij de borst vlat de deken naar binnen, bilriem die niet vast wil blijven zitten op 1 lengte... skjede deken. haha

Ik ga vanmiddag bij een andere deken kijken ook 300 grams, en dan als die past krijgt hij die op.

Kan ik eindelijk deze even repareren, voor een nieuwe deken ziet die er al gebruikt en oud uit.
Scheur aan de binnenkant, sluiting kapot, bij de borst vlat de deken naar binnen, bilriem die niet vast wil blijven zitten op 1 lengte... skjede deken. haha
Super Marleen! Gefeli met je winstpunt
Super dat ze het zo goed deed 
Kristel, werk ze! Dat is wel zuur, dat je ook nog in het weekend op moet komen draven...
voorzichtig positief over Beer is goed nieuws! Hopen dat dat zo door blijft zetten!

Kristel, werk ze! Dat is wel zuur, dat je ook nog in het weekend op moet komen draven...
voorzichtig positief over Beer is goed nieuws! Hopen dat dat zo door blijft zetten!
- kristelhans
Jaa even een berichtje vanaf werk...pauze en dus even FW!
Het gaat lekker hier, tijd gaat snel, leuke, potentiele leerlingen en net een heeeerlijk broodje gehad met warme geitenkaas en honing en amandelen en rucola op een Italiaans broodje..mmmmm..wel heel groot dus nu vol en misselijk hahah!
Tot later!

Tot later!
Kom ik weer hahaha ik heb vanmorgen tweede wedstrijd gehad en weeeer een winstpunt
Mijn weekend kan niet meer stuk!! Ze liep vanochtend niet zo lekker als gisteravond, te lang in gereden denk ik, ze was wat minder actief en zwaarder op de hand. Galop ging wel meteen goed op beide kanten 
Veel plezier vandaag met je werk Kristel, best leuk toch? Oei dat broodje klinkt wel heel lekker, moet hier ook maar eens een broodje gaan smeren want het enige dat ik vandaag gehad heb is vanochtend broodje pindakaas...
Was dus ook zenuwachtig, Florien! Dus dat gevoel ken ik! Maar ik denk dat het op je eigen bollie wel anders is, ik heb vertrouwen in Benthe en ken haar van onder naar boven en van achter naar voren, dat werkt positief! Positive thinking!
Manege paard ken je natuurlijk maar nauwelijks.. Fjorden moeten actiever worden in de sport, ik had echt verwacht dat er op mij neer werd gekeken, maar zo'n beetje iedereen was wel enthousiast!
De jury vond ons een hele leuke combinatie en ze had tegen een kennis van mij gezegd dat het plezier er echt van afstraalde, vond ik zó leuk om te horen
Nja ik kan nog wel een heel verhaal lullen maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien

Veel plezier vandaag met je werk Kristel, best leuk toch? Oei dat broodje klinkt wel heel lekker, moet hier ook maar eens een broodje gaan smeren want het enige dat ik vandaag gehad heb is vanochtend broodje pindakaas...
Was dus ook zenuwachtig, Florien! Dus dat gevoel ken ik! Maar ik denk dat het op je eigen bollie wel anders is, ik heb vertrouwen in Benthe en ken haar van onder naar boven en van achter naar voren, dat werkt positief! Positive thinking!
Manege paard ken je natuurlijk maar nauwelijks.. Fjorden moeten actiever worden in de sport, ik had echt verwacht dat er op mij neer werd gekeken, maar zo'n beetje iedereen was wel enthousiast!
De jury vond ons een hele leuke combinatie en ze had tegen een kennis van mij gezegd dat het plezier er echt van afstraalde, vond ik zó leuk om te horen

Nja ik kan nog wel een heel verhaal lullen maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Jeeehj GO mArleeen! Ik leef helemaal mee..nog een winstpunt! Ben je dan nu B+2? Gaaf man!
Hallo Marleen, niet te snel gaan hoor
Alweer een WP, voordat je het weet MOET je L1, hihihi.

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
jaa
haha ik ben echt vet blij
Haha ja mijn instructrice zei ook al, we moeten maar hard gaan oefenen op het wijken 

Tessa en Beauty aan het inrijden voor de wedstrijd:

Tessa heeft de 100+ foto's nog niet gezien, ze zal er later vast wat meer posten.
GrM.

Tessa heeft de 100+ foto's nog niet gezien, ze zal er later vast wat meer posten.
GrM.
Beauty