We hadden ons eigen tuig meegebracht dat we een paar weken geleden speciaal voor hem en Djambo hebben gekocht. Op de broek met staartriem na paste alles goed. Hier moeten een paar gaten bij in gemaakt worden want dat was te lang.
Optuigen aan de muur.

Omdat ik natuurlijk geen foto's kan maken als ik aan het mennen ben had ik Esther gevraagd om met mijn camera foto's te maken. Es, je hebt prachtige foto's gedaan, heel erg bedankt daarvoor.
Hij werd voor mijn kar gezet. Hier kan ik gemakkelijk opkomen en dat er geen rem opzit is in de bak niet zo'n probleem. Voor buitenrijden heb ik thuis wel een geremde kar.

Eerst ging Bart een aantal rondjes alleen zodat de eerste frissigheid er uit was.

En toen was ik aan de beurt. Daar ga ik dan.

Celony wacht braaf totdat zowel Bart als ik zitten.

De eerste passen, bij mij is de spanning van mijn gezicht te lezen.

Hierna mocht hij voor de kar van Bart de straat op met Jeroen aan de leidsels.
Esther houdt hem vast tijdens het inspannen.

En daar gaan ze dan.

Weer op de terugreis.

Ik hoef jullie denk niet nog op een andere manier duidelijk te maken hoe blij ik hier allemaal mee ben. Het was in één woord GEWELDIG!
Het zijn erg veel foto's geworden maar Esther heeft ook zoveel mooie gemaakt dat ik niet kon kiezen.
Voor wie er nog niet genoeg van heeft, hier staan ze allemaal: http://s260.photobucket.com/albums/ii32 ... vd%20Berg/