1. Cayleigh heeft van de shetlanders al geleerd dat de liefde van een paard door de maag gaat...

2. "mama ik vind hem zo lief, mag hij nu mee naar huis?"

3. Smelt ende zwijmel

We kwamen natuurlijk niet alleen om te knuffelen, maar ook om te kijken hoever Cassper is in het beleer-proces. Bart was gisteren met hem de straat op geweest en Cassper was nog iets drukker dan gewenst dus hij gaat nog wat uren maken in Wanneperveen. Bart vertrouwde mij toe dat hij eigenlijk gedacht had dat Cassper een "slome" zou zijn omdat hij zo lief en makkelijk in de omgang is en eigenlijk nergens bang van is....het tegendeel bleek voor de wagen echter waar...Cassper is een echte duracel-fjord! Het was fijn om te horen dat hij van de geluiden op straat en de auto's helemaal niet opkeek en hoewel we natuurlijk stiekem gehoopt hadden dat hij dit weekend of begin volgende week naar huis zou komen, heb ik alleen maar nog meer bewondering en respect voor Bart gekregen toen hij zei "Het moet wel goed wezen en tot die tijd kan ik hem niet brengen". Natuurlijk hebben we de knappe jongeling wel aan het werk gezien in de bak en ik vond 'm geweldig! Hieronder een impressie!
4. Inspannen

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.