Het 16+ fjorden topic
Re: Het 16+ fjorden topic
Jeskim heeft helemaal vriendschap gesloten met Flower, jut en jul is het nu..
Ze zit lekker in haar velletje, heerlijk om te zien..
Kan niet wachten tot haar kleintje komt, het is zo'n mammie..
Ze zit lekker in haar velletje, heerlijk om te zien..
Kan niet wachten tot haar kleintje komt, het is zo'n mammie..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat is Marga lief tegen Finnea 
Net met stallen uitmesten even de veulens uit de stal, die lopen dan voor de andere paarden langs. Finnea liep naar Marga toe, ik hield mijn hart vast, omdat Fatoush ook daar stond en ze hem wel zou beschermen. Maar ze deed heel lief en hinnikte zacht.

Net met stallen uitmesten even de veulens uit de stal, die lopen dan voor de andere paarden langs. Finnea liep naar Marga toe, ik hield mijn hart vast, omdat Fatoush ook daar stond en ze hem wel zou beschermen. Maar ze deed heel lief en hinnikte zacht.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Hallo allemaal, mag ik meekletsen met dit topic? Ik rijd Lianne bij, een fjord van 18 en verder hebben we nog een fjord en een Arabier van beide 20 jaar staan. Trots zeg ik er eventjes bij, dat iedereen die ze ziet, altijd denkt dat ze veel jonger zijn!
Hier mijn bijna 18-jarige drachtige dame, gisteren op de foto gezet. Ze moet nog ruim een maand voordat het veulen komt, 14 april uitgeteld.

Uier begint al aardig te groeien.

Uier begint al aardig te groeien.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Duidelijke uier al Anita. Nis haar uier zie je nog niets aan. Ik mag er ook nog gewoon aanzitten.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- nancy imka
Haha ik krijg gister een smsje van Desire dat mn verzorgstertje dacht dat Dees gister met Elvis met zadel op liep. Imka was helemaal waus geworden. Ze "schrok" van alles en was heel druk. Ze is nu 21 jaar toch leuk dat ze voor een 2 jarige aangezien word

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
zooo das een compliment haha
lynda zien ze ook niet voor 18 aan, maar wat wel weet ik niet. maar 2? wow hahah
zo das een mooie drachtige merrie zeg!
lynda zien ze ook niet voor 18 aan, maar wat wel weet ik niet. maar 2? wow hahah
zo das een mooie drachtige merrie zeg!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Heerlijk die oudere paarden die ze nog voor jong aanzien, Foss van 25 geef je het zeker nier af en toe lijkt het wel een jong paard in zijn gedrag.
Was vorige week nog oude foto boeken aan het bekijken en kwam foto's van Lynda tegen toen ze 3 a 4 jaar oud was echt leuk om te zien ze stond er samen op met Foss.
Was vorige week nog oude foto boeken aan het bekijken en kwam foto's van Lynda tegen toen ze 3 a 4 jaar oud was echt leuk om te zien ze stond er samen op met Foss.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- cowgirlwillie
- Contacteer:
oh echt waar? was dat in 1997? Nijkerk dan? (staat in haar paspoort)
Ik weet dat ze op een manege heeft gestaan. was dat in Nijkerk de manege?
kan je die foto toevallig scannen?
Ik weet dat ze op een manege heeft gestaan. was dat in Nijkerk de manege?
kan je die foto toevallig scannen?
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Lynda heeft vanaf 3/4 jaar in Blaricum gestaan, daarna is ze verkocht naar Limburg.
Nijkerk is waar de eigenaar woonde, een scanner heb ik niet ga eens kijken hoe ik ze naar je kan mailen.
Nijkerk is waar de eigenaar woonde, een scanner heb ik niet ga eens kijken hoe ik ze naar je kan mailen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Marga is ook nog erg druk voor haar leeftijd. ze wordt in Mei 18, maar daar merk je niks van. Ik hoop stiekem wel dat ze gauw iets rustiger wordt, wandelen met haar is topsport, ze heeft een heel hoog tempo.
Hier een foto van Marga die ik gister gemaakt heb, zonde van dat traanoogje....

Baranna 13-5-2006
- cowgirlwillie
- Contacteer:
wow wat een fotomodel zeg!! lovemischa
zou leuk zijn foss!
zou leuk zijn foss!
- Ilonka
Mijn bejaarde (ruim 21) is super fit en net aan haar derde jeugd begonnen...
Zaterdag een jacht met haar gereden, 3 uur achter de bloedhonden aan. Mijn armen zijn 10 cm langer geworden van het getrek van madam.
Zaterdag een jacht met haar gereden, 3 uur achter de bloedhonden aan. Mijn armen zijn 10 cm langer geworden van het getrek van madam.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Leuk de pics van 'oude'fjorden te zien. Het verbaast me ook dat onze oudjes vaak jonger geschat worden.
@ Anita, Meline ziet er goed uit nog even aftellen de laatste weken!
Ernie maakt het erg goed. Ze ziet er zeer tevreden uit en mooi in haar wintervelletje en niet te vergeten een volle buik
Door de vorst en vele sneeuwval heeft Erna heerlijk kunnen luieren. Echter de zon breekt door en nu kijken we met smart uit naar onze eerste echte rit!
Twee weken geleden gingen we wandelen tot ik de kriebels niet meer kon tegenhouden. Doe dit thuis niet na
: halstertouw aan beide kanten van haar halster geknoopt. Op een grote steen in het bos opgestapt en zodra ik zat en mijn kuiten aandrukte ging ze in galop. Oh halleluja!! wat was dit een fantatische gevoel
Ernie genoot en ik net zo veel. De dag daarna had ik spierpijn.. dat was het dubbel en dwars waard.
@ Anita, Meline ziet er goed uit nog even aftellen de laatste weken!
Ernie maakt het erg goed. Ze ziet er zeer tevreden uit en mooi in haar wintervelletje en niet te vergeten een volle buik

Door de vorst en vele sneeuwval heeft Erna heerlijk kunnen luieren. Echter de zon breekt door en nu kijken we met smart uit naar onze eerste echte rit!
Twee weken geleden gingen we wandelen tot ik de kriebels niet meer kon tegenhouden. Doe dit thuis niet na

Ernie genoot en ik net zo veel. De dag daarna had ik spierpijn.. dat was het dubbel en dwars waard.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
- cowgirlwillie
- Contacteer:
oooh wat een heerlijk verhaal!!!
en ook dat kan met een oudje hahah (misschien kan zoiets juist met een oudje)
en ook dat kan met een oudje hahah (misschien kan zoiets juist met een oudje)
- Senna&Cajra
Mooie foto. Kan je de foto niet bewerken?Lovemischa schreef:Marga is ook nog erg druk voor haar leeftijd. ze wordt in Mei 18, maar daar merk je niks van. Ik hoop stiekem wel dat ze gauw iets rustiger wordt, wandelen met haar is topsport, ze heeft een heel hoog tempo.
traanoogje wegwerken bedoel je? Misschien wel. Maar ik heb wel mooiere van haar hoofd.
Baranna 13-5-2006
- Senna&Cajra
Dat bedoel ik. Maar ze kijkt hier zo lief.
Nou mijn bijna 17 jarige ging afgelopen dinsdag lekker aan de kletter door 2 konijnen in de wei en op de dijk. Tja als het donker is is dat heeeeelll eng namelijk. En nog eens die wind erbij.
Nan is nog nooit zo fit geweest!
Nan is nog nooit zo fit geweest!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Dancer is op dit moment echt te dik. Een slechte winter, een slechte bak, langer binnen, wat meer hooi....
Voor de rest heeft hij last van zijn artrose, dikke benen, zeker als hij van stal komt. Voor de rest niks aan het handje!
Voor de rest heeft hij last van zijn artrose, dikke benen, zeker als hij van stal komt. Voor de rest niks aan het handje!