Ik heb vertrouwen in Timo en heb het ook met hem erover gehad dat hij en Divoza best slecht bekend staan. Ik vertrouw zijn oordeel. Alle zadels bij ons op stal komen er weg en er zijn al veel erg goed en kundig door Timo geholpen.
Maargoed, het was een hele passessie met allerlei zadels en de Montreal lag toch niet zoals ik gehoopt had. Timo zei ook dat de Amerika minder snel gaat drukken op verschillende punten. Dat was voor mij de doorslag om toch de Amerika te nemen weer. Denk echt dat dat een ideaal zadel voor Fjorden is.
Heb ook nog een Marjoman geprobeerd maar daar zat vooraan een dikke bobbel waardoor ik niet lekker kon zitten haha

en het leer leek me wat dun.
Hij komt in het bruin met witte bies mits ze er en mooi hoofdstel in dezelfde kleur erbij vinden. Anders wordt het zwart. Als ik hem in het bruin bestel duurt het wel 3 maanden, dat is wel balen. Maar dan kan ik een leenzadel krijgen. Wel grappig, die Amerika die ik neem in die maat ligt sowieso op 3 Fjorden die ik ken al perfect. Aladin, Nandij en Adanco hebben precies dezelfde standaardmaat waar het zadel perfect op ligt. Makkelijke doorsnee ruggetjes denk k..
Morgen bellen ze over het hoofdstel. Als ik na 3 weken rijden op mijn bruine zadel denk; hmmm wil toch zwart kan ik hem nog kosteloos omruilen.