C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Re: C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Ik hoop het ook voor je Janine dat ze haar huiswerk heeft gedaan.
Gaan de anderen nog iets leuks doen met hun C?
Ik ben zelf dit weekend C-loos. Zijn stagebegeleider is afwezig (Bart veel succes in België met Rubis) en dus heeft ie een weekendje rust.
Gaan de anderen nog iets leuks doen met hun C?
Ik ben zelf dit weekend C-loos. Zijn stagebegeleider is afwezig (Bart veel succes in België met Rubis) en dus heeft ie een weekendje rust.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Goed he Viv!!! Het begin is er

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Hij gaat goed Viv.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Vandaag ook niet veel gedaan,Corner die onderhand meer zwart was dan bruin, uit de wei geplukt ,en meegenomen naar een andere wei ,om daar weer een beetje te tuttelen.
beentjes afgespoten , maantjes geknipt , beetje VD gedaan met Corner en gewoon een gezellige middag gehad met vriendin jennie.
Het weer zat dus niet mee om eventueel het bos in te gaan .
Corner loopt zo superbraaf naast me en stopt zodra ik stilsta zelfs in de draf (hijg hijg).
Alleen snappen sommige mensen nog steeds niet dat paraplu,s opsteken en paarden niet samen gaat,
Leuke dame die achter ons liep steekt ineens haar plu op ,dus daar schrok hij van,maar herstelde snel van de schrik,,
beentjes afgespoten , maantjes geknipt , beetje VD gedaan met Corner en gewoon een gezellige middag gehad met vriendin jennie.
Het weer zat dus niet mee om eventueel het bos in te gaan .
Corner loopt zo superbraaf naast me en stopt zodra ik stilsta zelfs in de draf (hijg hijg).
Alleen snappen sommige mensen nog steeds niet dat paraplu,s opsteken en paarden niet samen gaat,
Leuke dame die achter ons liep steekt ineens haar plu op ,dus daar schrok hij van,maar herstelde snel van de schrik,,
Ach lekker een beetje tutten en vd'en is ook leuk
Cas houdt niet zo van tutten die is daar een beetje te ongeduldig voor
Gister weer dubbele longe les gehad. Ging gelukkig beter als vorige week. Willy heeft hem gister ook wel veel gestuurd, maar dat vindt ik af en toe niet erg want dan loopt Cas wel superlos en met zooooooooooooooooooooooooo weinig druk. Ik vindt het nog steeds moeilijk te bevatten dat je met zo weinig toch nog je paard kan sturen, is lastig voor mij om een tussenweg te vinden tussen teveel druk en weer net te los
Ach morgen komt de zadelmaker en dan kunnen we volgende week weer ohz verder oppakken en ook weer eens lekker naar het bos

Cas houdt niet zo van tutten die is daar een beetje te ongeduldig voor

Gister weer dubbele longe les gehad. Ging gelukkig beter als vorige week. Willy heeft hem gister ook wel veel gestuurd, maar dat vindt ik af en toe niet erg want dan loopt Cas wel superlos en met zooooooooooooooooooooooooo weinig druk. Ik vindt het nog steeds moeilijk te bevatten dat je met zo weinig toch nog je paard kan sturen, is lastig voor mij om een tussenweg te vinden tussen teveel druk en weer net te los

Ach morgen komt de zadelmaker en dan kunnen we volgende week weer ohz verder oppakken en ook weer eens lekker naar het bos

Trutten is idd lekker. Jammer dat Cas er niet van houdt.
En fijn dat Corner snel herstelt als die ergens van schrikt. Ook altijd fijn om te weten wat je dier doet.
Ik heb net weer gesprongen met Cyra. Wil van de zomer liefste het B springen fjordsport gaan proberen dus moet toch ergens beginnen, ook al schijt ik in mn broek. Filmpjes bij PP
En fijn dat Corner snel herstelt als die ergens van schrikt. Ook altijd fijn om te weten wat je dier doet.
Ik heb net weer gesprongen met Cyra. Wil van de zomer liefste het B springen fjordsport gaan proberen dus moet toch ergens beginnen, ook al schijt ik in mn broek. Filmpjes bij PP

Wat een springers hier in ons midden
Vandaag weer even in de bak gereden. In het begin was hij wel weer sterk en ondeugend maar naar het eind toe toch weer meer naar waar ik 'm wil hebben. En wat een takkeweer vandaag zeg we waren helemaal verzopen, maar gelukkig trekt Cas zich niet zoveel aan van regen en natte voeten.
Volgende week weer les onder het zadel, ben benieuwd

Vandaag weer even in de bak gereden. In het begin was hij wel weer sterk en ondeugend maar naar het eind toe toch weer meer naar waar ik 'm wil hebben. En wat een takkeweer vandaag zeg we waren helemaal verzopen, maar gelukkig trekt Cas zich niet zoveel aan van regen en natte voeten.
Volgende week weer les onder het zadel, ben benieuwd

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Nou....Cindy was vandaag weer lekker bezig 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Niet echt dus? Was ze stout?

Paar primeurs van het weekend zo te zien
leuk!
Ik ben vrijdagavond voor 't laatst bij Hay geweest om de stal te doen, dus zo maar weer eens gaan kijken

Ik ben vrijdagavond voor 't laatst bij Hay geweest om de stal te doen, dus zo maar weer eens gaan kijken

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Caylinn heeft vandaag bezoek gehad van Ivonne, Annemarie en Tamara
Ivonne heeft zelfs nog even gereden 

Ereplaatsje voor

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ze had zo weer haar kleine kuurtjes jaOrion1996 schreef:Niet echt dus? Was ze stout?

Met uitstappen weer met de teugels en bit gewerkt en er waren wel een paar momenten dat ze los liet.
Verder heb ik niet gereden,want ze was lekker dwars aan de longe....

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Het was ook echt weer om dwars te doen toch? 
Hier staat het hele weiland onder water
was gisteren al donker toen ik er was, maar voor zover ik kon zien was er geen enkel droog plekje meer, lekker dan... Hoop dat ze toch nog even buiten mogen, dat binnen staan is ook maar niks.
Trouwens zaterdag het (voor mij toch) shocking nieuws gehad dat Hay z'n papa geen ballen meer heeft!!!
toch gek hoor...
Ze staken het op 'niet meer vruchtbaar', maar toch gek dat ze zo'n beslissing dan nemen n.a.v. 1 dekseizoen terwijl er hier nóóit problemen zijn geweest.
Vind trouwens niet dat je een hengst van 22 gewoon castreert wegens vruchtbaarheidsproblemen, brengt toch risico's met zich mee

Hier staat het hele weiland onder water

Trouwens zaterdag het (voor mij toch) shocking nieuws gehad dat Hay z'n papa geen ballen meer heeft!!!

Ze staken het op 'niet meer vruchtbaar', maar toch gek dat ze zo'n beslissing dan nemen n.a.v. 1 dekseizoen terwijl er hier nóóit problemen zijn geweest.
Vind trouwens niet dat je een hengst van 22 gewoon castreert wegens vruchtbaarheidsproblemen, brengt toch risico's met zich mee

Zal misschien wel een andere reden zijn die ze misschien niet kwijt willen?

wat een drukte en wat is iedereen allemaal goed bezig...
Hier nog 4 nachtjes en dan zie ik mijn "internetliefde" weer na 3,5 week...ik zei nog min of meer voor de grap tegen mijn man dat ik me afvroeg of ik hem wel zou herkennen....het is toch ernstig...
Hier nog 4 nachtjes en dan zie ik mijn "internetliefde" weer na 3,5 week...ik zei nog min of meer voor de grap tegen mijn man dat ik me afvroeg of ik hem wel zou herkennen....het is toch ernstig...

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Wie is Hayco zijn papa ook alweer??Jilly schreef:Het was ook echt weer om dwars te doen toch?
Hier staat het hele weiland onder waterwas gisteren al donker toen ik er was, maar voor zover ik kon zien was er geen enkel droog plekje meer, lekker dan... Hoop dat ze toch nog even buiten mogen, dat binnen staan is ook maar niks.
Trouwens zaterdag het (voor mij toch) shocking nieuws gehad dat Hay z'n papa geen ballen meer heeft!!!toch gek hoor...

Vandaag de zadelmaker geweest. De boom van mijn zadel moest iets breder gemaakt worden verder lag ie nog goed. Zadelmaker vond Cas ook wel breed

A.s. zaterdag weer lekker les ohz en zondag ga ik eindelijk na zo'n 2,5 maand weer met Cas naar het bos

Zijn papa is Hildar. Een gevalletje apart, maar ik vond 'm zo gaaf 
@Anna: denk idd ook dat daar een andere reden achter zit, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achter komen helaas.
Maar ach, mag dan maar blij zijn dat de castratie goed is verlopen en dat hij nu nog lekker gereden wordt en op de wei mag staan
@Lisette: fijn dat het zadel nog aan te passen is. En naar het bos, jeej! Daar heb ik ook wel weer zin pfff

@Anna: denk idd ook dat daar een andere reden achter zit, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit achter komen helaas.
Maar ach, mag dan maar blij zijn dat de castratie goed is verlopen en dat hij nu nog lekker gereden wordt en op de wei mag staan

@Lisette: fijn dat het zadel nog aan te passen is. En naar het bos, jeej! Daar heb ik ook wel weer zin pfff
@ Lisette, lekker dat je straks ook weer kunt gaan rijden. Heerlijk een bosritje in het vooruitzicht 
En TADATADAAAAA:
Castor is vandaag 4 jaar geworden!!!
Vanmorgen heerlijk les gehad met hem. Je kan merken dat hij ouder is geworden. Hij gedroeg zich een stuk volwassener
Gaat steeds beter stelling aannemen en beter reageren op de hulpen die ik geef. Heerlijk gevoel.
Ben super trots op mijn mannetje. Ondanks dat we heel weinig rijden op het moment, merk je toch steeds vooruitgang.

En TADATADAAAAA:
Castor is vandaag 4 jaar geworden!!!

Vanmorgen heerlijk les gehad met hem. Je kan merken dat hij ouder is geworden. Hij gedroeg zich een stuk volwassener

Gaat steeds beter stelling aannemen en beter reageren op de hulpen die ik geef. Heerlijk gevoel.
Ben super trots op mijn mannetje. Ondanks dat we heel weinig rijden op het moment, merk je toch steeds vooruitgang.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Gefeliciteerd met Castor