Hier ook een Dilemma.. Lange manen of Boogje
- silvericathy
Re: Hier ook een Dilemma.. Lange manen of Boogje
sluit me bij ziggy aan....lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
(L) Exel & Vera You Changed My Life For Ever (L)
http://i933.photobucket.com/albums/ad17 ... _003-6.jpg
- kristelhans
Vlechten staan zooo l u l lig! HAha, even is wel leuk maar dan denk ik altijd, wat is er leuk aan lange manen als je er altijd vlechten in doet? Los is dan mooier en als dat teveel gedoe is: ERAF! 

- silvericathy
in de zomer zijn ze altijd los...en ik kamde ze elke dag uit,...alleen clau wilde er persee vlechten in hebbenkristelhans schreef:Vlechten staan zooo l u l lig! HAha, even is wel leuk maar dan denk ik altijd, wat is er leuk aan lange manen als je er altijd vlechten in doet? Los is dan mooier en als dat teveel gedoe is: ERAF!

(L) Exel & Vera You Changed My Life For Ever (L)
Zeker weten een boogje, dat staat vast veel mooier 
Die foto van waar hij als jong ding een boogje heeft is gewoon een niet zo'n flatteuze foto, maar dat ligt zéker niet aan het boogje!
Schaar dr in!! (hoewel je het wel eerst helemaal zal moeten afscheren ben ik bang
)

Die foto van waar hij als jong ding een boogje heeft is gewoon een niet zo'n flatteuze foto, maar dat ligt zéker niet aan het boogje!
Schaar dr in!! (hoewel je het wel eerst helemaal zal moeten afscheren ben ik bang

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
die vlechten zijn nu voor de periode dat de wei bagger is, dat scheelt gewoon modder erinkristelhans schreef:Vlechten staan zooo l u l lig! HAha, even is wel leuk maar dan denk ik altijd, wat is er leuk aan lange manen als je er altijd vlechten in doet? Los is dan mooier en als dat teveel gedoe is: ERAF!
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Dank u Dank u.. Manen Gaan er toch denk ik wel af..had vandaag weer ruzie met die manen en het hoofdstel.. * zucht*Love_Jordy schreef:Ik zeg Boogje
vindt ik persoonlijk verzorgder staan, en hoort gewoon bij een fjord,
Alhoewel ik geen lange manenfan ben, vindt ik het bij jou fjord niet misstaan.
Tamara schreef:ik wil je wel een x helpen? Je woont in assen, dus redelijk dicht bij!

ze wilde wel de taak op zich nemen

Hahahaha.. toch niet raar mijn gedachte dat hij gewoon U-G-L-Y is met een soort van wannebe boogjedendola schreef:Boogje? ik zie geen boogje op die foto, dat lijkt meer op een tondeuse actie en dan met de gedachte lekker recht toe recht aan![]()

hahahahaha & vlechten kan ik dus niet... & hij heeft echt heeeeeeul veeeul manen beide kanten op... ik word er al gek van als ik die dingen moet uitkammen.. ben er rustig 3kwartier mee bezigkristelhans schreef:lechten staan zooo l u l lig! HAha, even is wel leuk maar dan denk ik altijd, wat is er leuk aan lange manen als je er altijd vlechten in doet? Los is dan mooier en als dat teveel gedoe is: ERAF!
Maaaar mensen... ik ben er uit (denk ik)... die manen gaan eraf!
Ik hou jullie op de hoogte maak ff before & after foto's...

Amon-dhay mijn Schatje!! 
(Manus x Ragni v. Lenngard)

- kristelhans
Oooeeh, ZIEN! Succes en als je het echt niks vindt dan laat je het weer lekker groeien..das het voordeel van haar..groeit gewoon door!
- Machteld&Falco
Hier moest ik stiekem bij gniffelen. Als dit zo was, dan hadden ze dat van nature welKNIPPEN, een fjord hoort een boogje te hebben.

Maar ik ben het verder helemaal met je eens hoor, HOP! de schaar erin!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
kristelhans schreef:Oooeeh, ZIEN! Succes en als je het echt niks vindt dan laat je het weer lekker groeien..das het voordeel van haar..groeit gewoon door!
Ik had vroeger van die My little pony paardjes... daar groeide het helaas niet meer aan toen mijn zus mij aanmoedigde dat ik de manen wel kon knippen

Ik hou jullie op de hoogte!

Amon-dhay mijn Schatje!! 

hihi tja van nature hebben ze natuurlijk geen boogje, maar het is wel een raskenmerk vind ik ook al is het door de mens verzonnen...Machteld&Falco schreef:Hier moest ik stiekem bij gniffelen. Als dit zo was, dan hadden ze dat van nature welKNIPPEN, een fjord hoort een boogje te hebben.![]()
Maar ik ben het verder helemaal met je eens hoor, HOP! de schaar erin!
Maar goed, wij boogjes fanatiekelingen hebben dr overtuigd dat het een boogje moet worden hihi

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Lange manen zijn mooi bij types zoals onze San. Zij heeft echt van die giga manen. Maar bij deze zeg ik knippen.
Maar je moet doen wat jezelf wilt. Je zult hier toch 50/50 antwoorden krijgen.
Maar je moet doen wat jezelf wilt. Je zult hier toch 50/50 antwoorden krijgen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Boogje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Worden ze héél knap van
Kijk maar naar mijn Cas

Kijk maar naar mijn Cas

ja volgens mij had ik dat idd gezien bij foto topic..skreia schreef:Boogje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Worden ze héél knap van![]()
Kijk maar naar mijn Cas
Was idd erg mooi geworden.. maar je had volgens mij niet alles gekortwiekt of wel?
Amon-dhay mijn Schatje!! 

Nee Cas hoefde gelukkig niet helemaal gekortwiekt te worden door de knipkunsten van Monique (Kimmes)AmonDhay schreef:ja volgens mij had ik dat idd gezien bij foto topic..skreia schreef:Boogje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Worden ze héél knap van![]()
Kijk maar naar mijn Cas
Was idd erg mooi geworden.. maar je had volgens mij niet alles gekortwiekt of wel?

Ik zeg ook knippen. Op die foto met t boogje vind ik hem ook niet mooi geknipt. Veel te klein boogje, mss gedaan omdat ie daarvoor ook lange manen had? Het witte gedeelte hoort een handbreedte hoog te zijn (dit is niet eens de helft) en t zwarte moet daar een stukje bovenuit steken. Probeer t boogje, bevalt t niet dan kun je t altijd weer laten groeien.
Contessa
Ik vind bij hem lang wel erg leuk staan.
Maar als je boogje mooier vind kun je dat toch gewoon knippen?:)
Ik vind zelf bij stevigere fjorden een boogje mooier. Maar deze is best luxe dus vind ik lange manen niet raar staan.
Knip het er gewoon af en als het je toch niet bevalt laat je ze weer groeien.

Ik vind zelf bij stevigere fjorden een boogje mooier. Maar deze is best luxe dus vind ik lange manen niet raar staan.

Prizly(briggen×myrstein): L1+5 (l)verkocht
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)