C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Re: C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Ik heb zelf geen foto's gemaakt van het voetbal, maar stalgenoten wel.
Hoop dat ik ze snel krijg, dan zal ik er hier wat plaatsen!
Hmm, dus dat beleren voor de kar duurt wel en paar weken. Begrijpelijk ook natuurlijk!
Wel jammer dat je Celony dan zo lang moet missen!
Hoop dat ik ze snel krijg, dan zal ik er hier wat plaatsen!
Hmm, dus dat beleren voor de kar duurt wel en paar weken. Begrijpelijk ook natuurlijk!
Wel jammer dat je Celony dan zo lang moet missen!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Ik vind het ook wel moeilijk hoor maar ja, je moet er wat voor over hebben. Toen we zaterdag bij Bart kwamen was natuurlijk de eerste gang naar Celoontje die in zijn stal stond. Hij was wel blij ons te zien. Vooral met Jeroen heeft hij heerlijk staan knuffelen, die twee zijn zo 2handen op 1buik.
Deze foto drukt dat echt goed uit, hij zegt alles zoals het is. Helemaal rechts Celony, dan Jeroen, Meline en Djambo. Zoals die 2 naar elkaar kijken, ik geniet iedere keer als ik de foto zie, hij hangt hier in de keuken. Als ik nu naar rechts kijk zie ik hem hangen.

Deze foto drukt dat echt goed uit, hij zegt alles zoals het is. Helemaal rechts Celony, dan Jeroen, Meline en Djambo. Zoals die 2 naar elkaar kijken, ik geniet iedere keer als ik de foto zie, hij hangt hier in de keuken. Als ik nu naar rechts kijk zie ik hem hangen.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Blijft een ontzettend leuke foto Anita
...die foto doet me steeds weer denken aan mijn eerste email van jou haha!
En wat heeft Jeroen daar nog kort haar...bedenk ik me nu. Is dat best hard gegroeid.

En wat heeft Jeroen daar nog kort haar...bedenk ik me nu. Is dat best hard gegroeid.
Geluk is de vrucht van intens werk
Haha, dan heb jij een beter geheugen dan ik want ik kan me de inhoud van dat eerste mailtje niet meer herinneren.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Senna&Cajra
Ja ja mooi weer dus heb ik vandaag Cajra maar weer eens zins tijden aan de lange lijnen gehad. Alvast een beetje het sturen leren. Was erg braaf maar wat loperig wat wel logisch is
. Mooi op stem in stap, halthouden en achterwaarts
@Annabel staat Caj in paard & spul?

@Annabel staat Caj in paard & spul?
@ Denise: Cai staat idd in de Paard& Spul. (En nog een aantal anderen iets minder herkenbaar hihi)
Vandaag een nieuwe mijlpaal met Cariena, we hebben voor het eerst gegallopeerd ohz.
Ze was zo lekker voorwaarts dus dacht huppa in de bocht buitenbeen achter de singel binnen been erop en aanmoedigen. hihi Eerste keer snapte ze hem niet tot ik een tikje met de zweep gaf.
Toen ze eenmaal in de galop zat uitvoerig beloond. Toen bocht gedraafd (want die lukt nog niet in de galop) en toen weer geprobeerd en ja hoor.... mevrouw springt netjes aan. Heerlijk....heb met een big smile op paardje verder gereden.
Ze was ineens een stuk meer voorwaarts daarna hihi.... ik dacht alleen maar laat maar lopen, meestal moet ik haar elke hele ronde even aansporen om haar door te laten gaan. Maar was nu niet meer nodig.
Daarna meteen ook maar naar achteren gestapt, alles maar meteen doen. En dat ging ook niet anders dan verwacht. Die sjokt echt over het pad naar achter en weer naar voren hihi.
En heb het grote voorgevoel dat Cariena wel drachtig is.... die groeit nu toch wel met dr buikje.
Vandaag een nieuwe mijlpaal met Cariena, we hebben voor het eerst gegallopeerd ohz.

Ze was zo lekker voorwaarts dus dacht huppa in de bocht buitenbeen achter de singel binnen been erop en aanmoedigen. hihi Eerste keer snapte ze hem niet tot ik een tikje met de zweep gaf.
Toen ze eenmaal in de galop zat uitvoerig beloond. Toen bocht gedraafd (want die lukt nog niet in de galop) en toen weer geprobeerd en ja hoor.... mevrouw springt netjes aan. Heerlijk....heb met een big smile op paardje verder gereden.
Ze was ineens een stuk meer voorwaarts daarna hihi.... ik dacht alleen maar laat maar lopen, meestal moet ik haar elke hele ronde even aansporen om haar door te laten gaan. Maar was nu niet meer nodig.
Daarna meteen ook maar naar achteren gestapt, alles maar meteen doen. En dat ging ook niet anders dan verwacht. Die sjokt echt over het pad naar achter en weer naar voren hihi.

En heb het grote voorgevoel dat Cariena wel drachtig is.... die groeit nu toch wel met dr buikje.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- Senna&Cajra
Janna je gaat wel lekker met haar. Veelzijdig en snel lerend paardje is het 

Ik wilde ook gaan rijden maar pakte even iets anders uit...
Kom vanochtend op stal, ligt dikkie dik nog en ze had haar kuilgras niet op. ook haar brok lag nog in de bak. Ze was wel vrolijk, kwam in de beentjes en slofte achter me aan naar buiten. Haar halstertouw was kapot, dat vond ik ook al zo raar, maar goed. lekker met Orion in de paddock en niks meer aan dr te zien, behalve dat ze erg moe leek. Nu had ik gisteren best wel even stevig gereden, maar of ze daar zo moe van kon zijn :S
Komt even later de stalbaas naar me toe. Ze wilde dr excuses aanbieden.
Wat blijkt nou...
Ze hebben gisteren avond de waterbak van Cyra gemaakt. Daarom hadden ze haar even in een andere stal gezet. Normaal gebruiken ze die stal niet omdat de deur niet goed sluit. Ze waren alleen vergeten om dikkie weer in haar eigen stal te zetten. Die is dus vannacht aan de wandel gegaan. Vanochtend kwam er iemand daar zijn bed uit en zag poep liggen bij de hengstenstal. Dus die ging even kijken wat er aan de hand was. Stond dikkie bij het dekenrek. Hij haar geroepen, kwam ze heel lief aan wandelen, koppie in het halster en mee naar stal.
Ze verwachten dat ze niet zo heel lang heeft gestaan aangezien er maar 2 hopen poep op het terrein lagen en die dikke wel meer poept in een nacht dan dat, de stal waar ze in stond lag wel aardig vol. Ze heeft waarschijnlijk wel stevig hooi staan eten bij de hengsten (de sloerie hihi).
Werd ook nog gevraagd of ik een nieuw touw wilde hebben van hun omdat de mijne kapot was gegaan waarschijnlijk door hun fout, maar ik heb zat touwen en ben allang blij dat ze haar weer heel in dr stalletje hebben gezet.
Vond het zelf wel grappig hihi. Op de vorige stal liep Orion namelijk altijd los, maar die kan zelf alle deuren openen.
Kom vanochtend op stal, ligt dikkie dik nog en ze had haar kuilgras niet op. ook haar brok lag nog in de bak. Ze was wel vrolijk, kwam in de beentjes en slofte achter me aan naar buiten. Haar halstertouw was kapot, dat vond ik ook al zo raar, maar goed. lekker met Orion in de paddock en niks meer aan dr te zien, behalve dat ze erg moe leek. Nu had ik gisteren best wel even stevig gereden, maar of ze daar zo moe van kon zijn :S
Komt even later de stalbaas naar me toe. Ze wilde dr excuses aanbieden.
Wat blijkt nou...
Ze hebben gisteren avond de waterbak van Cyra gemaakt. Daarom hadden ze haar even in een andere stal gezet. Normaal gebruiken ze die stal niet omdat de deur niet goed sluit. Ze waren alleen vergeten om dikkie weer in haar eigen stal te zetten. Die is dus vannacht aan de wandel gegaan. Vanochtend kwam er iemand daar zijn bed uit en zag poep liggen bij de hengstenstal. Dus die ging even kijken wat er aan de hand was. Stond dikkie bij het dekenrek. Hij haar geroepen, kwam ze heel lief aan wandelen, koppie in het halster en mee naar stal.
Ze verwachten dat ze niet zo heel lang heeft gestaan aangezien er maar 2 hopen poep op het terrein lagen en die dikke wel meer poept in een nacht dan dat, de stal waar ze in stond lag wel aardig vol. Ze heeft waarschijnlijk wel stevig hooi staan eten bij de hengsten (de sloerie hihi).
Werd ook nog gevraagd of ik een nieuw touw wilde hebben van hun omdat de mijne kapot was gegaan waarschijnlijk door hun fout, maar ik heb zat touwen en ben allang blij dat ze haar weer heel in dr stalletje hebben gezet.
Vond het zelf wel grappig hihi. Op de vorige stal liep Orion namelijk altijd los, maar die kan zelf alle deuren openen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Zooo hier ook weer gegalopeerd, dit keer zonder zweepje erbij. Blijkbaar is Diesje net zo onzeker in galop als ik. Althans dat was de conclusie gister. Vorig jaar sprong hij direct aan op beenhulp, nu heeft hij daar beduidend meer moeite mee. Maar hij heeft het braaf gedaan, niet aan de kletter dit keer en braaf weer terug naar draf.
Maar ala hij was zowizo niet zo in zn hum.
Wel braaf maar beetje matjes, ongeïnteresseerd enzo. Moet duidelijk weer even lekker het bos in, maarja das zo lastig 's avonds in het donker.
Zaterdag maar ff vitaminespuitje erin prutsen en vandaag even temp opnemen, just in case.
Maar ala hij was zowizo niet zo in zn hum.
Wel braaf maar beetje matjes, ongeïnteresseerd enzo. Moet duidelijk weer even lekker het bos in, maarja das zo lastig 's avonds in het donker.
Zaterdag maar ff vitaminespuitje erin prutsen en vandaag even temp opnemen, just in case.
Da's wel schrikken als je ze zo treft met de bak nog vol eten he Anna

Maar gelukkig is alles verder in orde!
Wat gaat dat goed me jullie Janna
echt een toppertje in spé!
Hopelijk is Cadiz snel weer lekker vrolijk.
Ik heb gister Hay ff los laten werken en nadien lekker buiten uitgestapt. Moet er toch nog even aan wennen dat ik nu na m'n werk nog wel in de buitenbak zou kunnen rijden. Was nu net zo gewend aan altijd in het donker daar zijn haha

Maar gelukkig is alles verder in orde!
Wat gaat dat goed me jullie Janna

Hopelijk is Cadiz snel weer lekker vrolijk.
Ik heb gister Hay ff los laten werken en nadien lekker buiten uitgestapt. Moet er toch nog even aan wennen dat ik nu na m'n werk nog wel in de buitenbak zou kunnen rijden. Was nu net zo gewend aan altijd in het donker daar zijn haha
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Die Cariena is echt talentje in de dop...
@Anita: ik kan wel eens even kijken, volgens mij heb ik dat mailtje nog wel in mn inbox
(moet dat ding nódig uitmesten)
En Cai is inderdaad te vinden in de laatste twee P&S edities.

@Anita: ik kan wel eens even kijken, volgens mij heb ik dat mailtje nog wel in mn inbox

En Cai is inderdaad te vinden in de laatste twee P&S edities.
Geluk is de vrucht van intens werk
Zo we hebben weer eens wat anders gedaan met Diesje, zie dagboek.
Misschien ga ik zaterdag heel stoer doen (eerst mezelf nog even overtuigen).
Misschien ga ik zaterdag heel stoer doen (eerst mezelf nog even overtuigen).
Super Viv
! Die Diesje laat zien wat hij wilt haha

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Paard aan de wandel...gelukkig was er verder niets gebeurd.
Janna flink aan het werk met Cariena, fijn dat het allemaal zo goed ging!
en JIPPIEEEEEEEEEEEEEE...volgende week vrijdag hebben we een "date" met Bart om een stukje met Cassper te gaan rijden met de wagen!!!
Janna flink aan het werk met Cariena, fijn dat het allemaal zo goed ging!
en JIPPIEEEEEEEEEEEEEE...volgende week vrijdag hebben we een "date" met Bart om een stukje met Cassper te gaan rijden met de wagen!!!

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jij kan zeker niet wachten hihi tot volgende week vrijdag 

Ik heb gisteren mijn C weer bezocht in Wanneperveen en hem uiteraard voor de kar gezien. Foto's zijn geplaatst bij PP. Hij deed het zo super. Nou vooruit, voorproefje.

Volgende week vrijdag ga ik weer en dan wil ik foto's maken als hij met o.a. Binky in de bak mag spelen en dan zaterdag voor de laatste cursusdag. Celony mag dan weer mee naar huis en Djambo gaat zijn plaats innemen.

Volgende week vrijdag ga ik weer en dan wil ik foto's maken als hij met o.a. Binky in de bak mag spelen en dan zaterdag voor de laatste cursusdag. Celony mag dan weer mee naar huis en Djambo gaat zijn plaats innemen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Gaaaaaaf Anita !!!

oooooooooh Anita wat geweldig!!! 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
BP is in de pocket (wat zit zo'n ding toch ......) nu de rest nog. Mn maag keert zich 3x om momenteel, pfffffff.......
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Doettie super Anita
Ben benieuwd hoe Djambo het op gaat pakken.
C-tje gaat hier zondag weer aan de bak
Hoop dat ze het 'lesje' van vorige keer er nog in heeft zitten

Ben benieuwd hoe Djambo het op gaat pakken.
C-tje gaat hier zondag weer aan de bak

Hoop dat ze het 'lesje' van vorige keer er nog in heeft zitten

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl