Vanochtend kwam een keuringsarts van het VWA om het gezondheidscertificaat op te maken. Damaris zag er prima uit, dus het stelde niet zo heel veel voor. Uiteindelijk was het nog lang wachten op Inka en haar man, ze waren hier pas tegen half 4. Terwijl ze vanochtend 8.00 waren vertrokken

Ik heb Damaris aan de hand even aan ze laten zien, wat niet helemaal vlekkeloos ging omdat ze een beetje jolig was

Toen was dus het moment om afscheid te nemen aangekomen. Best raar hoor, je stelt je er al een half jaar op in, maar het is toch even slikken. Gelukkig liep Damaris heel vlot de trailer op en was ze erg ontspannen. Denk dat Anne er stiekem meer moeite mee had dan ik, al zal hij dat misschien niet toegeven

We mogen van Inka altijd langskomen om haar op te zoeken, en dat zullen we ook zeker doen. Dus vandaar ook de titel, Damaris, auf wiedersehen

Mochten jullie nieuwsgierig zijn waar ze terecht gaat komen: http://www.fjordpferde-klosterhof.de
Op de laatste twee foto's na, zijn alle foto's afgelopen weekend gemaakt, met natuurlijk het naderende afscheid in ons achterhoofd. Kijk en geniet!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

En ook Anne en Liesbeth moesten van mij vandaag nog even met Damaris op de foto: (het was idd. slecht weer vandaag, vandaar de slechte kwaliteit

16.

17.