B-tjes topic deel III; wie oh wie???
- kristelhans
Re: B-tjes topic deel III; wie oh wie???
Ha Linda, Beer vindt werken echt super leuk!! Nouja, je hebt er zelf op gezeten haha dus je weet hoe lief hij is (onder het zadel).
Hoe is het met Basco? Staat ie nog bij Bart? Of was dat een dagje cursus wat je laatst had?
Hoe is het met Basco? Staat ie nog bij Bart? Of was dat een dagje cursus wat je laatst had?
Tessa wat een leuk huis!! Ziet er inderdaad allemaal netjes uit, mooi hoor!
|
Wat leuk Eveline dat je ze dag en nacht kunt bekijken haha! Inderdaad Big brother gevoel
Ik heb net The Horse Boy online gekeken, wat een mooie docu!! Heb het boek gekregen van mijn zusje voor mijn verjaardag en had de film nog niet gezien dus die moest ik natuurlijk even kijken. Echt mooi!
Ik ga zo bollie rijden! Zin in

Wat leuk Eveline dat je ze dag en nacht kunt bekijken haha! Inderdaad Big brother gevoel

Ik heb net The Horse Boy online gekeken, wat een mooie docu!! Heb het boek gekregen van mijn zusje voor mijn verjaardag en had de film nog niet gezien dus die moest ik natuurlijk even kijken. Echt mooi!
Ik ga zo bollie rijden! Zin in

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Ja lief is hij zeker.. hij zal niet snel iets uit halen, waarschijnlijk wel als je meer van hem gaat vragen, op zijn Basco's, vraag je niks dan zal hij ook niks doen (qua ervandoor gaan enz) maar als je meer gaat vragen wil hij nog weleens de grapjas uithangen.. in de trant van; ja daag.. doe het lekker zelf of doen alsof je ineens niet meer weet wat bijv. de hoefslag is.. 
Ik heb geen idee hoe het met Basco is, vast wel goed, was er zaterdag? voor het laatst, toen ging het prima met meneer.
Hij staat nog steeds bij Bart, vanwege het weer kan de cursus steeds niet doorgaan dus staat Basco er nu al een aantal weken (hij blijft daar staan tot eind cursus).
Hoop dat morgen de cursus doorgaat!

Ik heb geen idee hoe het met Basco is, vast wel goed, was er zaterdag? voor het laatst, toen ging het prima met meneer.
Hij staat nog steeds bij Bart, vanwege het weer kan de cursus steeds niet doorgaan dus staat Basco er nu al een aantal weken (hij blijft daar staan tot eind cursus).
Hoop dat morgen de cursus doorgaat!
- kristelhans
Oh zooo, nou dan hoop ik ook dat de cursus doorgaat morgen!
Marleen, ben je lekker vrij vandaag? Wat heerlijk! Ik moet wachten tot half 2 op mijn laatste klas en ik heb NIKS meer te doen...
Marleen, ben je lekker vrij vandaag? Wat heerlijk! Ik moet wachten tot half 2 op mijn laatste klas en ik heb NIKS meer te doen...
Haha nou ik ook.. 
Nog nooit van gehoord Marleen.. maar leuk dat de film zo mooi was, waar gaat hij ongeveer over?
En vrij.. wat flauw, ik ben nu op stage tot ongeveer 5 uur.. vervelend kristel.. kan je wel mooi fw'en..
Ik moet zelfs in mijn vakantie werken en stage lopen..

Nog nooit van gehoord Marleen.. maar leuk dat de film zo mooi was, waar gaat hij ongeveer over?
En vrij.. wat flauw, ik ben nu op stage tot ongeveer 5 uur.. vervelend kristel.. kan je wel mooi fw'en..

Ik moet zelfs in mijn vakantie werken en stage lopen..
- kristelhans
Oh haha dan mag ik niet klagen!
Die docu is mooooi! Ik had een interview met de schrijver/hoofdpersoon man gezien bij Ivo Niehe...en de week erop werd de documentaire uitgezonden..ik heb zitten janken!

Klinkt veelbelovend, moet de titel straks maar eens opzoeken op internet, misschien vind ik er wat informatie over!
Nou, de clinic gaat morgen door.. dus dikkie mag weer aan het werk, en dan hopelijk (als de clinic volgende week ook doorgaat) eind volgende week weer naar huis..
Kan niet wachten tot ik weer met hem aan werk kan, maar hij eerst moet hij dat dikke pak haar kwijt, al vind Basco dat niet, die laat nog geen haar los, wat ik best kan begrijpen maar goed..
Nou, de clinic gaat morgen door.. dus dikkie mag weer aan het werk, en dan hopelijk (als de clinic volgende week ook doorgaat) eind volgende week weer naar huis..

Kan niet wachten tot ik weer met hem aan werk kan, maar hij eerst moet hij dat dikke pak haar kwijt, al vind Basco dat niet, die laat nog geen haar los, wat ik best kan begrijpen maar goed..

- kristelhans
Leuk dat het doorgaat! Misschien haart hij over een week wel heel erg als de temperaturen boven 0 blijven...de dagen zijn al weer een stuk langer aan het worden..ik stapte gisteren van Beer af rond 17.00 en het was nog steeds licht..heeeerlijk!
Haha nou mag best, hij heeft wel aardig wat haar verzameld, al had hij vorige winter een veel dikker pak haar, vind het nu wel meevallen.
Ja viel mij gisteren ook op, het was hier al 6 uur en was nog licht, kwart over 6 was het pikkedonker, dan gaat het ineens wel heel snel..
Ja viel mij gisteren ook op, het was hier al 6 uur en was nog licht, kwart over 6 was het pikkedonker, dan gaat het ineens wel heel snel..

- kristelhans
Ha ja maar de lente staat voor de deur..je merkt het nu wel aan dingen..vogeltjes fluiten harder en langer en meer..leuk!
Haha, merk ik niks van, alleen op stage, maar die vogels zijn gewoon gek.. 

Volgende week is er zeker weten geen clinic want dan is de HK in België en daar gaat Bart naar toe.MiSs_vOsj schreef:Nou, de clinic gaat morgen door.. dus dikkie mag weer aan het werk, en dan hopelijk (als de clinic volgende week ook doorgaat) eind volgende week weer naar huis.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

jep
zou graag gaan
maar moet afwachten tot volgende week woensdag of ik mss men allenen kan gaan
ik moet op controle in het ziekenhuis en van die controle hangt af ik moet thuis blijven tot na nieuwjaar 2011
dus ....
(ben er niet voor op men gemak)
zou graag gaan
maar moet afwachten tot volgende week woensdag of ik mss men allenen kan gaan
ik moet op controle in het ziekenhuis en van die controle hangt af ik moet thuis blijven tot na nieuwjaar 2011

dus ....
(ben er niet voor op men gemak)
- kristelhans
Oh Sofie, dat klinkt niet goed!
ehm
tis eigenlijk hoe je het bekijkt
er zijn vele standpunten
ten eerste
ben terug zwanger (en nu loopt het tot nu toe iets beter dan voor men miskraam eind 2009)
(heb zelfs al alle slechte bijverschijnselen, zoals ganse kotsmisselijk zijn, hele dag moe zijn)
ten 2e
heb bij mijn vorige bevalling van Arwen een ruptuur opgelopen in men baarmoeder
de arbeidsgeneesheer in het UZBrussel sprak direct van dat als ik volgende woensdag op controle geweest ben, direct bij haar terug moest gaan en dat ze dan gaat overleggen met het hoofd van het verloskwartier en gynaecologie bij ons in het ziekenhuis
(iets door mogelijke slechte plaats van aanhechting van de placenta en ..., wat voor een nieuwe ruptuur kan zorgen als ik terug weeën krijg en toestanden)
ten 3e
bevalling is zowiezo een geplande keizersnede (zoals de vorige keer) dus daar hebben we geen schrik voor
dat is het hem

tis eigenlijk hoe je het bekijkt
er zijn vele standpunten
ten eerste
ben terug zwanger (en nu loopt het tot nu toe iets beter dan voor men miskraam eind 2009)
(heb zelfs al alle slechte bijverschijnselen, zoals ganse kotsmisselijk zijn, hele dag moe zijn)
ten 2e
heb bij mijn vorige bevalling van Arwen een ruptuur opgelopen in men baarmoeder
de arbeidsgeneesheer in het UZBrussel sprak direct van dat als ik volgende woensdag op controle geweest ben, direct bij haar terug moest gaan en dat ze dan gaat overleggen met het hoofd van het verloskwartier en gynaecologie bij ons in het ziekenhuis
(iets door mogelijke slechte plaats van aanhechting van de placenta en ..., wat voor een nieuwe ruptuur kan zorgen als ik terug weeën krijg en toestanden)
ten 3e
bevalling is zowiezo een geplande keizersnede (zoals de vorige keer) dus daar hebben we geen schrik voor
dat is het hem

- kristelhans
Oh gefeliciteerd dat je weer zwanger bent! Hopen dat het nu goed gaat dan! Krijgt Arwen een broertje of een zusje, leuk hoor! 't Is dan even afzien maar ja, dan heb je ook wat!
Succes dan in het ziekenhuis!

Gefeliciteerd met je zwangerschap Sofie!
Arm gaat wel goed, is allen dik en warm. Gewoon de normale dingen gedaan die ik anders ook doe. Niks geen dokter voor mij, whahhaaha.
Arm gaat wel goed, is allen dik en warm. Gewoon de normale dingen gedaan die ik anders ook doe. Niks geen dokter voor mij, whahhaaha.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Oh Sofie dat klinkt eng. Ik kan me voorstellen dat je nu extra voorzichtig bent! Maar gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk hoor!!
Anouska volgens mij ben jij echt zo gek als een deur
Dikke ontsteking straks haha!!
Ik heb big, big, BIG news!!
Ik ga in juni mijn opleiding afronden als het allemaal goed gaat. Daarna wil ik naar de pabo. Maar waarschijnlijk niet meteen volgend jaar. Ik wil namelijk eerst naar het buitenland als au pair. Dat wilde ik al na de havo, maar toen had ik Benthe net en daar ga ik natuurlijk niet een jaar zonder. Nu wil ik dat nog steeds niet want het loopt net zo lekker enzo! Maar ik was toch wat aan het rondkijken op internet bij een au pair site, en ik heb nu heel leuk contact met een familie uit Duitsland. Zij (de moeder) heeft zelf ook paarden en is erg fanatiek. Ze hebben 2 kinderen, een jongetje en een meisje van 9 en 7. Het jongetje is autistisch. Hele uitdaging dus, maar lijkt me wel super leuk.
Het lijkt me echt superleuk om daar heen te gaan, en het leukste is; Benthe mag dan meee!! Dus waarschijnlijk zit ik volgend jaar in Duitsland!!!! (helemaal onderin, dicht bij Stuttgart
)
Anouska volgens mij ben jij echt zo gek als een deur

Ik heb big, big, BIG news!!
Ik ga in juni mijn opleiding afronden als het allemaal goed gaat. Daarna wil ik naar de pabo. Maar waarschijnlijk niet meteen volgend jaar. Ik wil namelijk eerst naar het buitenland als au pair. Dat wilde ik al na de havo, maar toen had ik Benthe net en daar ga ik natuurlijk niet een jaar zonder. Nu wil ik dat nog steeds niet want het loopt net zo lekker enzo! Maar ik was toch wat aan het rondkijken op internet bij een au pair site, en ik heb nu heel leuk contact met een familie uit Duitsland. Zij (de moeder) heeft zelf ook paarden en is erg fanatiek. Ze hebben 2 kinderen, een jongetje en een meisje van 9 en 7. Het jongetje is autistisch. Hele uitdaging dus, maar lijkt me wel super leuk.
Het lijkt me echt superleuk om daar heen te gaan, en het leukste is; Benthe mag dan meee!! Dus waarschijnlijk zit ik volgend jaar in Duitsland!!!! (helemaal onderin, dicht bij Stuttgart

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Oh Marleen wat gaaaaaf! Kan ik dan met Beer op vakantie komen?
Jemig wat leuk zeg..die deernes van tegenwoordig hahah... Ik heb VAKANTIE!!!! Jippieeee! Morgen lekker de hele ochtend op stal klooien... Stalgenoot heeft longeer les en iemand komt met een ijslander de bak gebruiken..en ook onze instructrice haha.. Maar eerst ga ik vanavond pyjama party met mezelf houden..ben helemaaaal remy vanavond! Lekker met de poezen op de bank in mijn huispak (heb ik net al aan gedaan haha)..chippies eten en thee met melk en suiker drinken en lekker kijken of er nog een mooie film op komt..verheug me er nu al op!
Anouska, het is alsof ik mezelf hoor! Haha, heb altijd goed advies voor anderen maar zelf volg ik het nooit op hihi..

Anouska, het is alsof ik mezelf hoor! Haha, heb altijd goed advies voor anderen maar zelf volg ik het nooit op hihi..