Beer onder het zadel (eindelijk!)
- kristelhans
Re: Beer onder het zadel (eindelijk!)
Hihi ja, hij is echt een reus!
Cindy, die neusriem..ach ja, ik heb niet het idee dat het bit veel schuift.. Ik zal 'm er van de week nog eens aan doen maar geloof niet dat het echt uitmaakt voor Beer.
Cindy, die neusriem..ach ja, ik heb niet het idee dat het bit veel schuift.. Ik zal 'm er van de week nog eens aan doen maar geloof niet dat het echt uitmaakt voor Beer.
Ziet er goed uit maar wanneer ga je die hindernissen springen?

Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
- kristelhans
Haha, volgend keer
. Stalbaas springt ZZ en fokt springpaarden.. hindernissen staan er altijd..gaaf om te zien als hij springt!

- rocky&moby
ik vind het er goed uitzien hoor, hij ziet er enthousiast en ontspannen uit.
wat betreft de neusriem die kan je best weglaten, moby van mij liep ook veel beter zonder. Ik heb toen echter een bitje met een kinriempje genomen, dat voorkomt ook dat je bit heen en weer schuift. Wanneer hij nu een keer schrikt en je desnoods onverwacht aan 1 teugel trek je makkelijk het bit uit ze mond.
wat betreft de neusriem die kan je best weglaten, moby van mij liep ook veel beter zonder. Ik heb toen echter een bitje met een kinriempje genomen, dat voorkomt ook dat je bit heen en weer schuift. Wanneer hij nu een keer schrikt en je desnoods onverwacht aan 1 teugel trek je makkelijk het bit uit ze mond.
- kristelhans
Ja ik heb laatst ook even gekeken naar een kinriempje maar hier in de winkel geen gevonden..een vriendin van mij rijdt ook zo.. Net met neusriem gereden maar hij bleef briesen en onrustig doen met zijn hoofd... ding er af gehaald en meneer was weer ontspannen.. Enthousiast is Beer zeker! Blij ei!
Wat een hoop excuses vooraf, helemaal niet nodig
ziet er toch super uit.
Ik zie wel dat ik niet de enige ben die de hindernissen zag staan, jammer dat daar nog geen foto's van zijn, ze liggen al op behoorlijke hoogte hihihi

Ik zie wel dat ik niet de enige ben die de hindernissen zag staan, jammer dat daar nog geen foto's van zijn, ze liggen al op behoorlijke hoogte hihihi

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
[quote="kristelhans"]Hihi, dankje.. me schamen doe ik niet hoor maar ja, ik ben altijd een recreatie ruiter met een boshobbelknol geweest en nu met Beer wil ik alles gewoon goed aanpakken..vind de lessen ook zooo leuk! quote]
Aj, nou heb je de oom van Beer verdrietig gemaakt. Hij voelt zich zo geweldig in het bos.
Al die verontschuldigingen op de voorhand......heel herkenbaar. Ik voel dat ook zo dus van mij geen rij foto's. Maar het ziet er leuk uit Kristel. Foto's kunnen goed.
Aj, nou heb je de oom van Beer verdrietig gemaakt. Hij voelt zich zo geweldig in het bos.

Al die verontschuldigingen op de voorhand......heel herkenbaar. Ik voel dat ook zo dus van mij geen rij foto's. Maar het ziet er leuk uit Kristel. Foto's kunnen goed.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- kristelhans
Lief...dankjulliewel.. Weet ook wel dat het niet hoeft..voelt ook wel gek want ik ben helemaaaal geen onzeker typje.. Anyway, Beer en ik doen alles rustig, consequent en we hebben super begeleiding.. Over een half jaar ziet het er vast al weer heel anders uit!
Ziet er toch heel netjes uit
Lekker ontspannen en dat is het belangrijkste, de rest komt allemaal vanzelf wel
Lekker ontspannen en dat is het belangrijkste, de rest komt allemaal vanzelf wel

Super hoor, waar maak jij je in godsnaam druk over, nergens voor nodig.
jij en je paardje doen het echt goed echt teamwork.
jij en je paardje doen het echt goed echt teamwork.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Wat een leukerd is beer
Jullie zijn een leuk stel 
Probeer hem wel recht te houden als je schoudervoor buiten vraagt hij gooit nu helemaal zijn achterhand naar binnen. (ik weet het het is lastig!!! weet er alles van Pontun is in de galop rechtsom zo krom als een banaan)
Vaker foto's plaatsen!!

Probeer hem wel recht te houden als je schoudervoor buiten vraagt hij gooit nu helemaal zijn achterhand naar binnen. (ik weet het het is lastig!!! weet er alles van Pontun is in de galop rechtsom zo krom als een banaan)
Vaker foto's plaatsen!!
Mijn gele topper Pontun ZZlicht startgerechtigd !!

http://www.fjordpontun.com --- http://www.vanbemmelrijbakken.nl

http://www.fjordpontun.com --- http://www.vanbemmelrijbakken.nl
- kristelhans
Bedankt voor de tip! Ja hij zwiept die kant heel makkelijk naar binnen..hij heeft nu net ontdekt wat wijken voor het been is haha maar het begrenzen is nog even zoeken.. Als ik hen teveel begrens krijgt ie een knik zeg maar..nouja, komt wel met veel oefenen! We zijn pas echt sinds november bezig dus ik ben al heeeeel blij met deze resultaten!
Wat ziet dat er mooi en lekker uit! Goed bezig zeg!
Geniet lekker verder met je paardje!
Geniet lekker verder met je paardje!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Owh als jij dat al zegt geen fotos plaatsen durf ik het helemaal niet meer....
ZIet er toch goed uit....Go Go Go !
ZIet er toch goed uit....Go Go Go !
- kristelhans
Haha Roos, dankjewel! Achja, foto's zijn ook maar momentopnames natuurlijk..in ons beginners-stadium zijn er al heel wat goede momentopnames maar net zoveel gekke, lelijke en rare hahah!
- Rosantjuh(L)banjer
ik vind het er echt super uit zien kristel..
jullie zijn echt een top team jij en beer ik wil zeker wel vaker foto's zien..

Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Je stelt je aan! Ziet er toch hartstikke netjes uit!
Zou je beugels zo laten hoor, tenminste voor een dressuurhouding zitten ze wel goed 
En die hoofdfoto van Beer, geweldig! En heel herkenbaar haha.

En die hoofdfoto van Beer, geweldig! En heel herkenbaar haha.
Wat een leuke plaatjes van jullie! Lekker doorgaan zo 

Don't believe everything you think
He wat leuk om jullie aan het werk te zien. Ziet er lekker uit hoor meis! Ik wil Beer in het echie zien 

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Leuke foto's!
Ik vind het er goed uitzien hoor!
En Beer blijft natuurlijk geweldig!
Ik vind het er goed uitzien hoor!
En Beer blijft natuurlijk geweldig!