B-tjes topic deel III; wie oh wie???

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Keandra

Re: B-tjes topic deel III; wie oh wie???

Bericht door Keandra » wo 17 feb 2010, 18:41

normaal gaan we de arizona testen, en hoop dat die madame past

anders zal het de cheyenne of cherokee worden denk ik

maar om te beginnen de arizona (die is er in speciale uitvoering en die zal denk ik mooi zijn op een fjord :D
!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » wo 17 feb 2010, 18:47

hier ook nog een kleine update van blosje. Blossem en ik zijn echt vd verslaaft geworden geweldig vinden we het! Ik heb ook echt het gevoel dat onze band heel veel beter ervan is geworden. Blossem is ook zo leergierig! Ze kan al bijna op de ton staan ze kan buigen en ik ben ook bezig met leren doek zwaaien. Vandaag had ik haar los staan in de stal en de ton stond al in de bak ik hoorde al weer prinsessen hakjes over de vloer :+ Ik dacht nog die zal wel naar het kuil zijn gelopen. Maar nee hoor madam was al naar de bak gegaan en stond daar met de ton bezig te zijn en jambette te doen 8)7 achja wel een teken dat ze het echt leuk vind :D
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
Anouska

Bericht door Anouska » wo 17 feb 2010, 18:51

Whahaha, zo te lezen vindt ze het wel erg leuk, gekke Blossem.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » wo 17 feb 2010, 19:45

ben heel benieuwd hoe het barefootzadel gaat bevallen!
Voor ons was het duidelijk niets (jammer, want ik vind ze prachtig en het zat ook heerlijk!) maar ik hoor er zoveel goede verhalen van van mensen bij wie het wel werkt!

Wat geweldig dat Blossem zo'n lol heeft in het vd, hihi! Ik zie het al helemaal voor me.

Vandaag weer wat grondwerk/los longeren gedaan met Bailey. Hij liep heerlijk diep en ontspannen. Ook 'op afstand' luistert hij nu geweldig naar stemcommando's als stap, draf en halt.
Bodan

Bericht door Bodan » do 18 feb 2010, 08:28

Ik heb alles wel gelezen maar niet echt de tijd om te reageren, want ik ga vanavond op vakantie!!! *o/*
Ah heerlijk naar het zonnige Curacao! 8-) voor 18 dagen :D
Voor de geintresseerde ik zit op het papagayo resort (dat is nu ook elke dinsdag avond op TV met Herman)

Maar ik ga mijn bootje wel missen hoor. :(:)

Ik wens jullie ook alvast een hele fijne vakantie, en ik hoop dat het 'weer' beter word zodat er weer gereden kan worden :)
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 18 feb 2010, 10:34

Oh lekker!!! Mag ik mee? ;) Heeeeeele fijne vakantie dan!

Ik moet opruimen maar zit achter FW geplakt..heb net via een Bokt een HAFpad gekocht (als het goed is)..een mooie chocoladebruine!

Afbeelding
Beer en ik zaterdag..foto's bij Pic's Plaza!
Anouska

Bericht door Anouska » do 18 feb 2010, 17:49

Ik wil ook mee naar Curacao! Beer loopt lekker op de foto Kristel!
Vandaag Bjørn bewegingstherapie gegeven, maar met het omdraaien (van R naar L) ging het weer mis. Hij wilde na het omdraaien niet stilstaan en gooide zijn hoofd naar rechts (had hem vast aan het halster), KRAK was het toen in mijn elleboog. Voelde de botten echt uit elkaar schuiven en weer terug. Elleboog is dik, net als arm, hand en vingers. Ach we zien morgen wel weer.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 18 feb 2010, 17:59

Oh Anouska, wat erg! Moet je niet even naar de dokter dan?? Lijkt me niet heel goed als alles zo dik is.. En Bjørn doet ook niet aardig dan zeg! Was het met wandelen ofzo? Dat je hem vast had?
Anouska

Bericht door Anouska » do 18 feb 2010, 18:18

Nee, draaide hem om in de longeerbak. We zien morgen wel verder, als dan nog zo is, ff naar de dokter.

www.fitenvitaaldier.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 18 feb 2010, 18:41

AUTSH! dat klinkt pijnlijk Anouska! :\
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Elvina

Bericht door Elvina » do 18 feb 2010, 21:03

Oe dat klinkt niet fijn idd.

Pfff ben gebroken! Eerst hele dag druk geweest met schuren.. Daarna les maar ging echt helemaal niet! Misschien heeft ze beetje spierpijn omdat ze hele week niet veel heeft gereden. Instructrice zegt wel dat er verbetering in zit. Dus moet het maar geloven :P

Foto's van m'n huis komen wel als het af is haha :P Heb wel deze foto's van de makelaar:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat rode in de keuken dat gaan we tegelen/verven ;) De grote slaapkamer komt laminaat in en heb voor de achterste muur leuk behang uitgezocht. Voor de rest gaan we alles schilderen. Gewoon wit :P En de plinten en deuren in een lichte kleur. Ben niet zo heel blij met de vloerbedekking op de andere 2 slaapkamers maar laat voorlopig liggen. Jeej vandaag zijn wasmachine en droger gebracht :D maar ze staan niet zo stevig op zolder dus moet nog even wat op bedenken.

En met een beetje geluk kan ik van de zomer vanaf de computerkamer Beauty in de wei zien staan :D ;)
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 18 feb 2010, 21:07

Oh Tessa wat een leuk huis! Lekker op een hoek en echt een mega-tuin!!! En foto's van zomer en mooi weer...ook fijn! ;) Ik vind die keuken mooi man! Ziet er echt netjes uit allemaal en wel supergaaf dat je dan bolletje vanuit huis kunt zien staan!
Elvina

Bericht door Elvina » do 18 feb 2010, 21:20

Haha die tuin is in het echt niet heel groot, dat is het eerste wat iedereen zegt haha! :P

Denk dat ik d'r net niet kan zien, ze staat nooit in de wei waar ik op uit kijk helaas.. Maar het gaat om het idee haha!
Bailey

Bericht door Bailey » do 18 feb 2010, 23:12

Auw! Anouska! Dat klinkt niet best. Hoop dat het allemaal meevalt...

Tessa, wat een prachtig schattig huisje zeg! Lekker veel klusplannen, klinkt goed allemaal. Wat heerlijk zeg.

En Kristel, Beer loopt keurig zeg, heb ook de andere foto's gezien. Goed zeg!

Bailey was vandaag in een jolige bui en we hebben een lekkere wandeling gemaakt. Bij het draven aan de hand (conditietraining voor hem EN mij, hihi) was hij zo actief, dat hij makkelijk aansprong in galop. Is voor hem heel wat, want meestal draaft hij 1000x liever dan galopperen.
Draf is zijn favoriete gang, hij heeft heel veel verschillende drafjes, maar de galop is echt nog iets dat hij moet uitvinden.
Na drie pasjes galop maakte hij een geweldige steiger/spring/bokkesprong naast me uit blijdschap. Zo grappig!
Hij houd heel erg rekening met mij, zal nooit over me heenlopen, zich lostrekken of me raken, het was echt gewoon een uiting van vrolijkheid.
Anouska

Bericht door Anouska » do 18 feb 2010, 23:27

Heb net een pijnstiller ingenomen voor de nacht. Wilfred schrok toen hij vanavond kwam, allemaal dik. Heeft er cool gel op gesmeerd, elleboog is gloeiend heet en de hand is ijskoud whahahaha. Blijf er lekker positief onder, morgen ochtend zien we wel weer verder.

Wat een leuk huis Tessa! Echt mooi ben benieuwd naar de foto's als het klaar is.

Bailey ook al lekker bezig? Zou het aan het weer liggen misschien.

www.fitenvitaaldier.nl
Anouska

Bericht door Anouska » do 18 feb 2010, 23:28

Heb net een pijnstiller ingenomen voor de nacht. Wilfred schrok toen hij vanavond kwam, allemaal dik. Heeft er cool gel op gesmeerd, elleboog is gloeiend heet en de hand is ijskoud whahahaha. Blijf er lekker positief onder, morgen ochtend zien we wel weer verder.

Wat een leuk huis Tessa! Echt mooi ben benieuwd naar de foto's als het klaar is.

Bailey ook al lekker bezig? Zou het aan het weer liggen misschien.

www.fitenvitaaldier.nl
Eveline

Bericht door Eveline » do 18 feb 2010, 23:33

Florien: veel plezier op vakantie! Curaçao, pfoe, ben jaloers! :P

Leuke foto, Kristel, ziet er goed uit! Ik ga zo even in je topic op PP kijken.

Autsj, Anouska, dat moet pijn gedaan hebben, ik hoop voor je dat het niets ernstigs is. :=

Wat een leuk huis, Tessa!! Tuin lijkt inderdaad mega!
Lijkt heel erg op ons huis, alleen wij hebben in de keuken nog een extra deur waar jouw koelkast zit. :P

Sterre, handig zo die conditietraining! Misschien iets voor Bob en mij, onze conditie is ook echt 0,0 haha.

Ik heb vandaag met Bob langelijnen gedaan, dat was echt heeeel lang geleden dat ik dat gedaan had. Hij deed het wel goed moet ik zeggen. Op een gegeven moment ging tie heel mooi verzameld draven, was wel fijn, hoefde ik niet zo hard te lopen. :P Ook een stukje schouderbuitenwaarts (heet dat zo? :+ ) meegepakt, hij snapte het meteen! Brave Bob!
En daarna kon ik de verleiding niet weerstaan om er even op te klimmen, zonder zadel en even later ook zonder hoofdstel. :D Toen was ik alleen het stuur een beetje kwijt haha, maar hij zat wel heel lekker in draf, net een schommelstoel. :+:

En we hebben sinds kort een camera op stal hangen, precies boven mijn stal. :D (hangt er vanwege de drachtige merries, die binnenkort naar de stallen onder camera verhuizen)
Maar voorlopig kan ik Bob en Bandito 24/7 in de gaten houden, kan ik zien wat ze allemaal uitvreten als ik er niet bij ben. }>

:+:
Afbeelding
Anouska

Bericht door Anouska » do 18 feb 2010, 23:44

Dat is een leuk idee voor morgen, lange lijnen werk! Als het niet teveel pijn doet, hihihhi! Dat stuur komt vanzelf Eveline, nog even oefenen. Wel leuk dat je kan zien wat je paardjes uitspoken als jij er niet bent, Big Brother is watching them!

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 19 feb 2010, 08:48

Wat leuk, die camera!! Jemig, dat het alweer veulentjes tijd is..gek he? Zit nog helemaal in de winter-modus!
Anouska, hoe is het met je elleboog/arm? Al naar de dokter geweest?
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » vr 19 feb 2010, 10:45

Leuke foto's Kristel, het rijden van jullie ziet er erg goed uit, volgens mij vind hij het ook wel erg leuk om bezig te zijn?

Doe maar luxe.. curacao.. kan je ons allemaal niet even meenemen?

Huis ziet er leuk uit Tessa, en ook nog eens een hoekhuis, beter kan niet.. :)
Tuin ziet er idd groter uit dan hij (volgens jou) is, komt waaarschijnlijk door de hoek van de foto..

Niet prettig Anouska, en dan nog zo eigenwijs om niet naar de dokter te gaan, hoop dat het niet ernstig is.

Haha Sterre, gekke Bailey.. :P
En idd Eveline, conditietraining kan ook hier geen kwaad.. :P
Handig zo'n camera'tje in je stal, kennelijk was Bodan zeeeeer vermoeid.. :+
Mag ook wel na die hele work-out van jullie, hij is wel ernstig braaf he!
Plaats reactie