Ik moet zeggen dat ik het best eng vind om ze te posten..ben geen onzeker persoon maar met rijfoto's opeens wel! De foto's zijn afgelopen weekend genomen en Beer was erg druk (klinkt als een smoes haha maar het was echt zo). Veel gerommel langs de bak en veel mensen. Voor mijn gevoel liep Beer voor geen meter maar op de foto's zie ik dat ik dan te kritisch ben geweest want het ziet er best okee uit. Hij begint nog maar net recht te lopen, en sinds een week of 3, 4 begint hij ook nageeflijk te lopen.
Ik zie wel dat ik af en toe last heb van optrekkende hakken en daar heb ik me dan ook echt DOOD aan geërgerd!! Wat ik ook zie is dat mijn zadel wat ver naar voren ligt..althans zo lijkt het.. Ik heb gisteren gecontroleerd of ik dat nou vaker heb (foto's en opzadelen met meer kritische blik) en ik geloof dat in dit geval het zadel iets is verschoven en dat het toch ook wat vertekend.. Leuk, net op de dag dat er iemand komt fotograferen haha! Ohja en mijn beugels ga ik ook een gaatje langer doen..Ooohh, ik probeer op voorhand al alles goed te praten, erg he? Jammergenoeg had de fotograaf geen flitser mee dus er zijn aardig wat foto's erg donker..heb er een paar uitgezocht om jullie een beeld te geven hoe Beer en ik nu rijden! Ik ben in ieder geval heel erg trots op hoe Beer het doet! We zijn immers nog maar vrij kort bezig!
Nou, hier de foto's!

Ben je er klaar voor Beer?

Even een rondje instappen.

Andere kant ook een rondje stappen.. we wisselen constant van hand.

Teugels op maat maken en wat vragen.. HOE GROOT lijkt Beer hier!! Ik schrok er zelf van! (ik ben 1,71)

Van hand veranderen.

Inzet volte.

Wat schoudervoor buiten vragen..

Wat doorvragen en hij doet het! (als je er op zit voelt het toch altijd veel imposanter dan het op de foto toont haha)

Dit lijkt alsof Beer hangt maar dat doet hij dus nooit..wel is hij nog vaak zoekende naar mijn hand. Ik vind het zelf soms ook nog erg lastig om hem tegemoet te komen maar ja, daar hebben we les voor!

Dit is een grappig verhaal..Beer moet actiever aan mijn been zijn en dit oefenen we dus ook regelmatig nu maar soms slaat hij door, dan wil ik aandraven en dan spurt hij er echt vandoor..

Wat stelling en buiging naar buiten en dan kalmeert hij ook al snel hoor...ziet er wel gek uit, zo dicht op de bakrand..

Draf op de andere hand..jammer dat de foto zo donker is maar je kunt wel zien dat Beer recht begint te lopen!

Pasje verder...

Hier vroeg ik wat stelling naar binnen in draf..vindt hij nog best moeilijk! (ik ook)

En dan krijgen we dit..in draf stelling naar binnen...gaat ie een beetje krom lopen en ik weet niet altijd hoe ik dit moet oplossen..donderdag met de les gaan we hier weer aan werken...

Zijn hardwerkende hoofd!

En toen mocht mijn beste vriendinnetje voor het eerst op Beer!

Beer en zijn fanclub! (harem)

Beer naar buiten sturen.

Poseren met de man!

De mannen worden dikke maten ondertussen!

Lekker boos kijken.

Kus voor de Beer!
Bedankt voor het kijken...we hebben nog veel te leren maar dat komt vast goed!