De kwaliteit is erg slecht maar wilde ze toch met jullie delen om een kijkje te geven hoe we er nu voor staan.
Adorno loopt op dit moment rondom in de beschermers omdat hij helaas gevallen is aan de longeerlijn en ik dus even iets voorzichtig met hem ben

We zijn alweer aan het draven geweest en hij doet het eigenlijk super goed.
Helaas was hij de dag voor de foto met afstappen enorm geschrokken doordat er in de stal iets gebeurde en er op dat moment ook net een vogel voorbij raasde (die dingen bij elkaar zijn dan net teveel) waardoor hij deze dag voor het eerst een "sprintje" heeft getrokken.
Sprintje tussen haakjes omdat het eigenlijk allemaal niet zoveel voorstelde.
Ik kan het niet heel goed beoordelen omdat ik erop zat maar naar mijn idee had hij niet eens zijn staart tussen de benen geklemd.
Ik was geen moment controleloos en kon hem ook makkelijk op een voltetje sturen en met een paar meter was hij weer in stap

Achteraf dacht ik... had lekker doorgegallopeerd... hij zit heerlijk!!
Maar goed.. hier de foto's
Even belonen tussen het longeren in

Dekentje lekker af

Mijn mooie ventje (ietsje overgewicht

Omgaan met Adorno betekend heel veel lijflijk contact... daar is hij dol op.. Hij zoekt me steeds op

Zo even cappie op

Adorno checkt nog of het wel goed zit

Op opstappen begint altijd met dit ritueel...
Ik zwaai mijn been heen en weer en klapper met de beugel en raak hem overal aan..
Speciaal voor Kylie dan dit charmante moment

Het verschil in koppie tussen bovenstaande en deze foto is goed te zien.
Dat is dan ook meteen de reden waarom ik bovenstaand ritueel uitvoer

Geen centje pijn zo

Ik buk hier net voorover om mijn rechterbeugel in te doen en meteen te belonen op de rechterkant van zijn lijf

Hier kom ik overeind en riep Kylie volgens mij dat hij het zo goed doet.. ik heb echt een "huh" gezicht

Deze foto is echt een stap of 3/4 gemaakt nadat hij terug is gekomen van zijn spurt. Geen totaal ontspannen beeld maar ook niet erg gespannen.
Je ziet dat ik hem hier net opgevangen heb omdat ik nog spanning op mijn binnenteugel zie staan.

Weer een paar passen verder en de spanning is eruit. Je ziet mij ook de teugel net verlengen

En weer een stukje verder

Geen drafjes vandaag omdat ik hem al super vond dat hij zo lekker weer wilde stappen na een spanningsmoment..
En natuurlijk wil Dorno altijd nog knuffelen na arbeid!
Overigens lijkt hij hier sneu te kijken maar dit is zijn ondeugende hoofd

Kijk maar wat hij aan het uitvreten was... ik heb je GEVANGEN!!!!

Het haakje van mijn vest heeft dit niet overleefd :mad: