B-tjes topic deel III; wie oh wie???
- kristelhans
Re: B-tjes topic deel III; wie oh wie???
Klinkt goed Sofie! Leuk dat Hannah zich laat onderwijzen door jullie..is voor haar vast ook erg fijn! Weet nog dat ik vroeger ook een beetje soortgelijk tot de ontdekking kwam dat er meer was dan alleen maar rijden en manegepony's! Succes ermee maar ik geloof dat dat wel goed komt!
Ik heb net op Beer gereden en er was iemand met een goede camera mee. Uitgerekend op deze dag liep Beer natuurlijk lekker druk te doen..stalbaas was aan het boren en zijn zoon was aan het krijsen..en 4 mensen in de bak haha..nou ja, ik krijg de foto's woensdag op een schijfje dus ben benieuwd of er iets toonbaars bij zit! Zat niet echt ontspannen op Beer en Beer zelf was ook wat drukjes..nouja, lief is hij toch altijd wel!
Vanavond ga ik in Groningen naar een ijshockey wedstrijd! LEUK!
Ik heb net op Beer gereden en er was iemand met een goede camera mee. Uitgerekend op deze dag liep Beer natuurlijk lekker druk te doen..stalbaas was aan het boren en zijn zoon was aan het krijsen..en 4 mensen in de bak haha..nou ja, ik krijg de foto's woensdag op een schijfje dus ben benieuwd of er iets toonbaars bij zit! Zat niet echt ontspannen op Beer en Beer zelf was ook wat drukjes..nouja, lief is hij toch altijd wel!
Vanavond ga ik in Groningen naar een ijshockey wedstrijd! LEUK!
Klopt Anita, die manege was eerder de Wolden en heet nu den Esch!
Wat leuk Sofie dat dat meisje zo fanatiek mee doet met jullie! Leuk voor je!
Ik ben benieuwd naar de foto's Kristel! Leuk!!
Ik heb net een klein stapritje gemaakt buiten, lekker joh!
Lekker bollie en ik in ons uppie door 't witte bos, moooi!
Wat leuk Sofie dat dat meisje zo fanatiek mee doet met jullie! Leuk voor je!
Ik ben benieuwd naar de foto's Kristel! Leuk!!
Ik heb net een klein stapritje gemaakt buiten, lekker joh!

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- Ilonka
Oh ik ben zo trots als een aap met 7 lullen! (Ik heb niet bijgelezen maar MOET dit even delen)
Vanmorgen Brass 3 rondjes links en 3 rondjes rechtsom laten lopen aan het touwhalster. Wat ik wel spannend vond want tja ze had een maand helemaal niets gedaan, niet eens een halster om gehad, en ze was natuurlijk nogal van het los rukken.
Daarna zadel er op en naar buiten, gewandeld en na een minuut of 3 er op, achter Jaël (vriendin waar de paarden logeren) aan. Brass was super braaf! Zelfs toen we allemaal enge dingen tegen kwamen, even kijken en weer doorlopen. Het commando:'Voorwaarts/stap' snapt ze niet ook niet in combi met been maar toch dat komt wel.
Zo trots dat ze na een maand gewoon braaf is als ze voor het eerst van haar leven iemand buiten de omheinig op haar rug heeft. Ik had er ook maar 3 keer met zadel opgezeten. Brave pup!
Vanmorgen Brass 3 rondjes links en 3 rondjes rechtsom laten lopen aan het touwhalster. Wat ik wel spannend vond want tja ze had een maand helemaal niets gedaan, niet eens een halster om gehad, en ze was natuurlijk nogal van het los rukken.
Daarna zadel er op en naar buiten, gewandeld en na een minuut of 3 er op, achter Jaël (vriendin waar de paarden logeren) aan. Brass was super braaf! Zelfs toen we allemaal enge dingen tegen kwamen, even kijken en weer doorlopen. Het commando:'Voorwaarts/stap' snapt ze niet ook niet in combi met been maar toch dat komt wel.
Zo trots dat ze na een maand gewoon braaf is als ze voor het eerst van haar leven iemand buiten de omheinig op haar rug heeft. Ik had er ook maar 3 keer met zadel opgezeten. Brave pup!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
he super Ilonk
fijn dat Brass zo braaf was. is een super opsteker
en onze bijrijdster, ik probeer haar er enthousiast voor te maken, ze twijfelt nog veel, maar het feit dat er volk bij haar is om haar te helpen en haar uit haar schulp te laten komen helpt wel. (ze is denk ik juist bang om kracht achter haar stem te zetten zeker als er vreemde mensen nog rond lopen aan stal, wat ik wel even kan begrijpen, maar niet meer als ze ons bezig gezien heeft. De springruiters willen ons toch niet snappen dus waarom erop letten
)
fijn dat Brass zo braaf was. is een super opsteker
en onze bijrijdster, ik probeer haar er enthousiast voor te maken, ze twijfelt nog veel, maar het feit dat er volk bij haar is om haar te helpen en haar uit haar schulp te laten komen helpt wel. (ze is denk ik juist bang om kracht achter haar stem te zetten zeker als er vreemde mensen nog rond lopen aan stal, wat ik wel even kan begrijpen, maar niet meer als ze ons bezig gezien heeft. De springruiters willen ons toch niet snappen dus waarom erop letten

- kristelhans
Oh Annalynn, wat GAAF! Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen! Oh ik ben stiekem zelfs een beetje trots op jullie!! Op naar ritjes samen met Beer van 't zomer!
Geniet van je roze wolk!

Hallo allemaal, mijn laptop doet het weer! Ik had me een bult vrije tijd over zonder laptop
. Huis staat er helemaal strak bij! Heb ook even bijgelezen.
Leuk dat het zo fijn gaat met Hanna, Sofie.
Super Annalynn! Je mag trots zijn!

Leuk dat het zo fijn gaat met Hanna, Sofie.
Super Annalynn! Je mag trots zijn!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Ilonka
Komt vast wel goed met de bijrijdster Keandra.
Bedankt voor de leuke reacties!
Bedankt voor de leuke reacties!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Leuk dat het zo goed gaat met je bijrijdster Sofie!
Wat super dat Brass zo braaf was! Zal vast een heerlijk gevoel zijn
Ben benieuwd naar de foto's Kristel! Dat is vaak zo als er iemand fot's komt maken dat het rijden niet zo lekker gaat. Maar knappe Beer staat er vast goed op
Ik zweef op een bescheiden roze wolkje
Stalgenootje heeft gister weer op Beauty gereden en ze vond het een enorme verbetering met vorige week. Toen was ze niet vooruit te krijgen en zat ze best wel vast. Dus heb van de week geprobeerd haar wat los te werken door dan weer stelling naar binnen en dan weer stelling naar buiten te vragen. Maar goed er was dus wel verbetering en het rijden zag er gister goed uit. Toch wel leuk om je eigen bollie zo knap te zien lopen

Vandaag heeft ze dan lekker vrij, ze heeft hard moeten werken deze week
Had willen longeren met pessoa want gister was paddock goed. Maja nu sneeuwt het dus weer 
Wat super dat Brass zo braaf was! Zal vast een heerlijk gevoel zijn

Ben benieuwd naar de foto's Kristel! Dat is vaak zo als er iemand fot's komt maken dat het rijden niet zo lekker gaat. Maar knappe Beer staat er vast goed op

Ik zweef op een bescheiden roze wolkje

Vandaag heeft ze dan lekker vrij, ze heeft hard moeten werken deze week

Lekker Annalynn!
Wat super dat Brass zo braaf was!
Goed man Tessa! Goed geoefend dus!
Mijn wedstrijd de 12e gaat niet door, zie net op de startlijsten.nl dat hij vol is, dus balen!! Maar ja nu dan 2 april en 20 maart eerst nog een onderlinge! Kunnen we even oefenen

Goed man Tessa! Goed geoefend dus!

Mijn wedstrijd de 12e gaat niet door, zie net op de startlijsten.nl dat hij vol is, dus balen!! Maar ja nu dan 2 april en 20 maart eerst nog een onderlinge! Kunnen we even oefenen

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Even inbreken bij de B'tjes..
Super Annalynn met Brass. Moet je toch echt een supergevoel geven.
Ben trots op jullie!
Super Annalynn met Brass. Moet je toch echt een supergevoel geven.
Ben trots op jullie!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Leuk dat je verzorgster het zo goed doet, Sofie.
Wat gaaf dat Brass het zo goed doet! Een aap met 7 lullen, hahahaha.
Jammer dat je wedstrijd niet doorgaat, Marleen.
Ik heb vandaag weer gesprongen met Bob, en hij deed het goed!!
Dit keer ook een fotograaf, dus foto's!!
Bob heeft er zin in!

moe, maar voldaan

Wat gaaf dat Brass het zo goed doet! Een aap met 7 lullen, hahahaha.

Jammer dat je wedstrijd niet doorgaat, Marleen.
Ik heb vandaag weer gesprongen met Bob, en hij deed het goed!!
Dit keer ook een fotograaf, dus foto's!!

Bob heeft er zin in!

moe, maar voldaan

- kristelhans
Oh wat een leuke foto's van jou en Bob! Hij heeft er wel zin in he? Jullie zien er ook echt al een leuk team uit. En ik vind je zadel zo mooi!
Marleen, wat jammer nou!! En als iemand zich zou afmelden? Zou je dan nog kunnen, of waag je het daar niet op? Dan moet ik maar naar die va 20 maart komen! (als dat mag he?
)
Ik ben vandaag niet bij Beer geweest...even naar oma geweest en alle kleine shetties op de foto gezet hihi..allemaal buikschuivers met ijs aan hun vacht..superschattig!
Vanavond lekker tv kijken en hangen met de man..morgenvroeg meteen beginnen met een fikse vergadering..even genieten van het niksen vanavond dus!
Marleen, wat jammer nou!! En als iemand zich zou afmelden? Zou je dan nog kunnen, of waag je het daar niet op? Dan moet ik maar naar die va 20 maart komen! (als dat mag he?

Ik ben vandaag niet bij Beer geweest...even naar oma geweest en alle kleine shetties op de foto gezet hihi..allemaal buikschuivers met ijs aan hun vacht..superschattig!
Vanavond lekker tv kijken en hangen met de man..morgenvroeg meteen beginnen met een fikse vergadering..even genieten van het niksen vanavond dus!
Hoi Iedereen
Ik kom ook maar es meepraten hier!
Ik ben Yvonne, 29 jaar en heb een fjorden ruin van 4,5 jaar, Boyar (zie pics plaza)
het is een Jolster x melissa (Havstad)
Hij is nu ong anderhalf jaar zadelmak en ik rij nu een jaartje wedstrijden met hem, dit gaat erg goed, we zijn L2 met 7 wp!
Boyar is een erg leuk paard om mee te rijden en id omgang, we rijden nu zo,n 4x id week, dit om hem niet te overbelasten en plezier te houden in het werk.
Hij staat dagelijks id wei als het weer het toelaat!
Gr Yvonne
Ik kom ook maar es meepraten hier!
Ik ben Yvonne, 29 jaar en heb een fjorden ruin van 4,5 jaar, Boyar (zie pics plaza)
het is een Jolster x melissa (Havstad)
Hij is nu ong anderhalf jaar zadelmak en ik rij nu een jaartje wedstrijden met hem, dit gaat erg goed, we zijn L2 met 7 wp!
Boyar is een erg leuk paard om mee te rijden en id omgang, we rijden nu zo,n 4x id week, dit om hem niet te overbelasten en plezier te houden in het werk.
Hij staat dagelijks id wei als het weer het toelaat!
Gr Yvonne
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Hij had er inderdaad erg veel zin in, Kristel! Dankje!
Welkom Yvonne! Ik had je topic bij pics plaza al gezien, nu al L2, wat goed!
Welkom Yvonne! Ik had je topic bij pics plaza al gezien, nu al L2, wat goed!
Dankje!
Ja had ook nooit verwacht dat het zo snel zou gaan hoor, had ons eigenlijk een jaar gegeven voor het B, maar het gaat iets sneller
En we gaan maar ong 1x per maand ofzo....
Ja had ook nooit verwacht dat het zo snel zou gaan hoor, had ons eigenlijk een jaar gegeven voor het B, maar het gaat iets sneller

En we gaan maar ong 1x per maand ofzo....
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!
Z1 + 2
Z1 + 2
- kristelhans
Hee Yvonne, welkom hier in het B-tjes topic! Jouw Boyar is familie van Beer! Beers opa is Jolster! Wat leuk! En wat gaan jullie goed met rijden zeg.. Mijn B-tje is net onder het zadel (maand of 6) en zo langzaamaan ben ik hem wat aan het doorrijden. Ik denk niet dat wij ooit wedstrijden gaan starten haha, durf ik niet!
Ah joh Kris niet zo schijterig! Die Beer van jou gaat het ook nog wel ver schoppen!! Endurance, toch?? Jaaa de 20 kun je langskomen, das wel onderling maar dat geeft niet! Leuk!!
Welkom Yvonne, jij bent dus de eigenaresse van die prachtige Boyar! Had de foto's gezien, wat een knappe kerel!
Jullie gaan inderdaad snel, goed joh!
Welkom Yvonne, jij bent dus de eigenaresse van die prachtige Boyar! Had de foto's gezien, wat een knappe kerel!
Jullie gaan inderdaad snel, goed joh!
- Ilonka
Wat is Bob een ontzetten leuk dier zeg!
Elvina leuk is dat he als iemand een compliment maakt over je pony, kan me voorstellen dat je op een wolkje zweeft.
Yvonne welkom! Ik ben Annalynn, 29 jr en heb ook een B-tje, Brass (Binia v. Topas), heb net 4 keer op Brass gezeten met zadel. Is dus zadelmak maar nog niet ingereden. Heb ook Ilonka (v. Brusvein) een bijna 22 jarige merrie waar ik nog lekker fanatiek mee rijd. Ik reed endurance met haar, startgerechtigd hoogste niveau, maar nu is ze met pensioen en doen we alleen nog maar de 'korte' ritjes. (max 40 km)
Elvina leuk is dat he als iemand een compliment maakt over je pony, kan me voorstellen dat je op een wolkje zweeft.
Yvonne welkom! Ik ben Annalynn, 29 jr en heb ook een B-tje, Brass (Binia v. Topas), heb net 4 keer op Brass gezeten met zadel. Is dus zadelmak maar nog niet ingereden. Heb ook Ilonka (v. Brusvein) een bijna 22 jarige merrie waar ik nog lekker fanatiek mee rijd. Ik reed endurance met haar, startgerechtigd hoogste niveau, maar nu is ze met pensioen en doen we alleen nog maar de 'korte' ritjes. (max 40 km)
Eveline wat een leuke foto's van Bob! En wat spring je hoog! Haha, zou ik niet durven 
Welkom Yvonne. In ben Tessa, 24 jaar en mijn B-tje is Beauty. Een merrie van ReitzexUnique. ik heb haar nu zo'n 1,5 jaar. Het is een eigenwijze draak van een fjord dus heb nogal wat te stellen gehad met het inrijden van haar
Nu ben ik bezig met wat meer doorrijden. Volgende maand een onderlinge wedstrijd! Durf ook niet haha 
Jaaaa vandaag is het zover! Straks krijg ik de sleutel!

Welkom Yvonne. In ben Tessa, 24 jaar en mijn B-tje is Beauty. Een merrie van ReitzexUnique. ik heb haar nu zo'n 1,5 jaar. Het is een eigenwijze draak van een fjord dus heb nogal wat te stellen gehad met het inrijden van haar

Jaaaa vandaag is het zover! Straks krijg ik de sleutel!

Dank jullie wel!
Boyar is niet van mij maar vd fam de Graaf, zij hebben altijd met Melissa gefokt en daar kwamen onder andere: Sarissa, Ulisco,Wladimir, en Tarissa en Boyar uit, Tarissa en Boyar hebben ze nog en Janneke rijdt met Tarissa in het Z2 en ik heb het geluk dat ik Boyar als mijn eigen paard mag beschouwen! erg gaaf dus!
Voor Boyar heb ik de hengst Wladimir gereden, ook een heel gaaf dier maar hij is helaas naar verkeerde mensen gegaan en kreeg daardoor op FW een slechte naam, hij heeft nu wel leuke eigenaren en daar is hij gewoon weer braaf!
Wat grappig om te zien wat een verschil er in de Btjes zit, sommige net zadelmak en andere al wat langer aan het werk, leuk hoor!!
Boyar is niet van mij maar vd fam de Graaf, zij hebben altijd met Melissa gefokt en daar kwamen onder andere: Sarissa, Ulisco,Wladimir, en Tarissa en Boyar uit, Tarissa en Boyar hebben ze nog en Janneke rijdt met Tarissa in het Z2 en ik heb het geluk dat ik Boyar als mijn eigen paard mag beschouwen! erg gaaf dus!
Voor Boyar heb ik de hengst Wladimir gereden, ook een heel gaaf dier maar hij is helaas naar verkeerde mensen gegaan en kreeg daardoor op FW een slechte naam, hij heeft nu wel leuke eigenaren en daar is hij gewoon weer braaf!
Wat grappig om te zien wat een verschil er in de Btjes zit, sommige net zadelmak en andere al wat langer aan het werk, leuk hoor!!
Z1 + 2
Z1 + 2