Winston gaat verhuizen
Re: Alvast een foto van Winston (foto's bij elkaar gevoegd)
Jammer dat je hem verkoopt.
Misschien is het een aanrader om lessen met hem te gaan nemen, udo kan zijn eigen ook enorm sterk maken, maar door nu les met hem te nemen en ik nu beter weet waar ik op moet letten[vooral niet terug trekken, maar los laten]al valt dat niet altijd mee, gaat het nu veel beter, wilde hem eerst ook verkopen, maar ben zo blij dat ik dat niet heb gedaan.en denk, als hij weg is krijg je hem nooit meer terug.
En hij is zo mooi.Denk goed na.en overhaast niet.
Misschien is het een aanrader om lessen met hem te gaan nemen, udo kan zijn eigen ook enorm sterk maken, maar door nu les met hem te nemen en ik nu beter weet waar ik op moet letten[vooral niet terug trekken, maar los laten]al valt dat niet altijd mee, gaat het nu veel beter, wilde hem eerst ook verkopen, maar ben zo blij dat ik dat niet heb gedaan.en denk, als hij weg is krijg je hem nooit meer terug.
En hij is zo mooi.Denk goed na.en overhaast niet.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ik heb het gevoel dat jij veel te snel gaat met je beslissing. Nog geen 2 weken geleden meld je je aan hier op FW en vertelt enthousiast dat je zo blij bent met je nieuwe Fjord, afgelopen dinsdag plaats je foto's en sinds gisteren staat hij ineens te koop.
Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, jouw beslisisng en jouw paard maar als ik jou was zou ik die stap niet zo snel zetten maar eerst andere oplossingen zoeken. De stap van verkoop kun je niet weer terugdraaien, mocht je spijt krijgen.
Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, jouw beslisisng en jouw paard maar als ik jou was zou ik die stap niet zo snel zetten maar eerst andere oplossingen zoeken. De stap van verkoop kun je niet weer terugdraaien, mocht je spijt krijgen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hij komt bij ons op stal, ik vind hem zo leuk!!!!!!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
- nadinefjorden
ben benieuwd wat yara er van vind
ben blij voor de mensen die m kopen hij zal het zeer goed krijgen en ons fjordengroepie word weer versterkt
ben blij voor de mensen die m kopen hij zal het zeer goed krijgen en ons fjordengroepie word weer versterkt
Dat gaat helemaal goedkomen met Winston, Laura.
Ik kom snel een keer kijken.

Ik kom snel een keer kijken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
kunnen we misschien carpoulen Claudia ??
Wij willen hem eigenlijk heel graag weer eens zien...
Re: Winston gaat verhuizen
mis ik nu wat, of heeft een bekende van FW hem gekocht?
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nee geen bekende van FW maar het meisje wat met regelmaat op Perla rijdt heeft hem gekocht.
Zo kan Anna haar in het begin goed helpen omdat Perla al lekker dikjes begint te worden en over 3 maandjes al haar veulen krijgt
Winston is een once in a lifetime oppertunity dus die moet je gewoon pakken als het voor het oprapen ligt.
Mijn vader gaat hem zondag ophalen.
Claudia en Emmy, laten jullie weten wanneer jullie gaan!!?
Dan zorg ik dat ik er ook ben.
Kunnen we even bijbeppen en wellicht ook nog even langs Dorno.
Zo kan Anna haar in het begin goed helpen omdat Perla al lekker dikjes begint te worden en over 3 maandjes al haar veulen krijgt

Winston is een once in a lifetime oppertunity dus die moet je gewoon pakken als het voor het oprapen ligt.
Mijn vader gaat hem zondag ophalen.

Daar hou ik je aan

Daar hou ik je aan

fijn dat die dan toch een beter en leuk huisje krijgt .
wens het paardje en degene waar die heen gaat veel plezier en geluk , maar dat zal ongetwijfeld goedkomen
wens het paardje en degene waar die heen gaat veel plezier en geluk , maar dat zal ongetwijfeld goedkomen
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Dat is goed , ik mag toch nog niet te lang zelf autorijden.zarah schreef:kunnen we misschien carpoulen Claudia ??
Maar ik wil wel een keer gaan kijken.
Doen we.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik sluit deze omdat de foto's inmiddels verwijderd zijn 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift