B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Mrln_
Contacteer:

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 21:19

Elvina schreef:Zijn jullie fjorden trouwens gechipt? Zie bij Benthe geen sticker zitten nl :P

Mijn paspoort heeft op een keer stal gelegen ofzo, was al helemaal smerig toen ik m kreeg :s Moet er ook nog en keer een foto in plakken :P
Ja hoor Benthe is wel gechipt, inderdaad geen stickertje maar wel een transpondernummer... Zal morgen eens kijken of er niet ook een stickertje in zit. Ben nu bij mijn vader en paspoort ligt bij mijn moeder ;)

Benthe is ook niet zo'n springer hoor Linda.. Ze springt wel, maar met moeite en met een diepe zucht! Althans in de bak, buiten vind ze het super leuk! Hebben wel eens een boomstammetje meegepakt tijdens een buitenrit en dat vindt ze echt leuk! Toch maar eens een cross gaan proberen :=
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » zo 31 jan 2010, 21:22

Ja Basco precies hetzelfde, buiten vindt hij het geweldig, maar binnen gaat het slechter dan bij jou, benthe springt nog, basco over het algemeen helemaal niet..
We moeten samen maar een keer een cross gaan proberen.. :P

Basco is wel gechipt, maar volgens mij zijn ze dat standaard als ze een paspoort hebben?
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 21:25

YAY DEEL DRIE IS GEMAAAAAKT!! Wij hebben de 35 bladzijden REUZE snel bereikt :D
viewtopic.php?f=7&t=37233
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 31 jan 2010, 23:07

Eveline schreef:Hmm, bij mij ziet het er anders uit. :=

Afbeelding

Afbeelding

lege pagina dna gegevens:
Afbeelding

Maar dit papiertje zit erbij:
Afbeelding

Is ie nou wel of niet dna getest? :?
Dat is nou het verschil tussen een Fjord die is opgenomen in het hoofdstamboek en eentje die dat niet is. Benthe is dat al wel en Bob nog niet.
Bob is idd nog niet DNA-getest. Als je de rekening betaalt aan het rekeningnr. dat op het briefje staat, vermeld daar dan bij om welk paard en welke eigenaar het gaat. Daarmee geef je de opdracht de DNA test uit te voeren en krijg je na een poosje de DNA sticker thuisgestuurd.
Je schreef dat je al lid bent van het stamboek, staat Bob ook al op jouw naam want dat moet ook nog om mee te kunnen doen aan de keuring.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Gesloten