B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
!#niekie#!
Contacteer:

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door !#niekie#! » zo 31 jan 2010, 07:23

Ja ik heb ook weer bij gelezen!

Ik ga ook naar het HK :D leuke hengsten kijken en wie weet...... met welk gek idee ik weer thuis kom ;)
Als goed met de B-tjes hier? Ligt er bij jullie ook weer sneeuw? _-:(

:wave:
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 08:43

Teeeenks! Taj is ook echt leuk! Ze is niet een heel correct gebouwd paard (hoge kont, grove korte benen die extra kort en grof lijken door haar wintervacht :P) maar heel werkwillig! We gaan in maart onze eerste wedstrijdjes springen, maar eerst beginnen met dressuur met Benthe!

Leuk Danique, dat je er ook nog bent ;) Hoe gaat het met jou Blossem? Wordt ze al een echte tientonner met die kleine in haar buik?

Hoe was je avondje stappen Kristel?
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Eveline

Bericht door Eveline » zo 31 jan 2010, 10:34

Leuk paard is Taj Mahal! Aparte kruising.

Hoe was het dansfeest Kristel? :D

Ik had vrijdag een schoolfeest, een themafeest; Rock 'n Roll. 8-)
Het was echt superleuk! Totdat er iemand op het eind met haar naaldhakken op mijn voet ging staan. _-:(

Leuk dat jullie ook allemaal naar de keuring gaan!
Ik zou ook wel naar de HK willen, maar het is nogal een end rijden vanuit hier. En het is op een zaterdag en dan werk ik. :=
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 31 jan 2010, 11:32

Dansen was leeuuuk! Was pas om half 3 thuis..is heeeel laat voor mij haha.. We waren er om 23.00 ongeveer en non stop gedanst! Heerlijke muziek..heeel veel jaren 80 en 90 rock..Hou ik van! (ooh voel ik hier een generatie-kloof?? ;) ) Heb veel leuke foto's gemaakt..ga ik zo even uploaden en op mijn Hyves zetten hihi..

Vanmiddag buitenrit even verzet...ik vind het echt te glibberig. Hier ligt dus ook sneeuw en het heeft gevroren.. Beer zit in een irritante schrik-fase..wegrennen zal ie niet doen maar ja, als hij buiten uitglijdt..das ook niet echt waar ik op zit te wachten..voel me wel een mietje want ik wil zo graat eens in de sneeuw rijden maar als ik zie hoeveel Beer al glibbert achter de stallen...pff, geen zin in een gestresste rit haha!

HK: ZIN IN!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 14:30

Moooi! Ik heb je foto's bekeken op hyves, ziet er ook gezellig uit! :D
Ik heb m'n zusje net meegesleurd naar Benthe, ze heeft foto's gemaakt van het rijden maar die zijn zo'n beetje allemaal mislukt. Was te donker in de bak en de camera wilde niet op de goede stand... Buiten ook nog wat foto's gemaakt, dat wilde beter maar ook hier niet helemaal scherp vanwege verkeerde stand van de camera. Nouja doe ik nog wel eens over :)
Ik zal ze vanavond even uploaden.
Rijden ging wel weer lekker, ze was lekker los in dr lijf! Maar heb niet zolang gereden, ik ben m'n cap kwijt!! VET stom! Ik had hem gister nog en dacht dat ik hem gewoon had terug gelegd maar blijkbaar niet... Heb overal gezocht maar kon 'm niet vinden... Stom! Moet maar ff een briefje ophangen ofzo... Nouja ik ben donderdag jarig dus dan vraag ik wel een nieuwe :D
Ik heb ook zin in HK!! :D
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 31 jan 2010, 14:39

Das best knap Marleen, je cap kwijtraken! haha..misschien heeft Benthe 'm verstopt!

Net hoorde ik klip klop klip klop toen ik boven de was aan het opvouwen was en ik keek uit het raam en zag daar vriendinntje op haar arabier door het dorp tuffen...ze is 6 weken naar Nieuw Zeeland geweest en ik heb haar paard in de gaten gehouden haha.. Ze reed zo het paadje naar de voordeur op om even te kletsen..zo leuk! Ze moest even een brief posten en kwam even aanwaaien..
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 15:19

Haha ja Benthe had geen zin denk ik dus die dacht, kom ik verstop gewoon haar cap!!

Haha wat geinig dat ze zo aan de deur kwam! :D altijd veel bekijks als je met paard door 't dorp komt, dat doen wij ook wel eens.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 31 jan 2010, 16:03

Inderdaad..een auto met een gezin er in ging stoppen en zwaaien haha.. Saidja (zo heet het paard) vond het allemaal best.. Staan nu allemaal hoefafdrukken in de tuin/op het pad..leuk!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 16:18

Haha geinig! Komen weinig paarden door het dorp zeker :P Bij ons ook al, iedereen staat vreemd te kijken als er een paard langshuppelt!
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » zo 31 jan 2010, 16:56

Zo zeg, jullie zijn weer druk bezig geweest....
Heb maar weer even bijgelezen...
Hele mooie foto's tessa, knap peerd zeg!:)
En die Bob lekker spelen met zijn vriendje, lekker hoor!

Ben bo weer aan het opbouwen, en hij doet het super... Net alsof hij nooit ergens last van heeft gehad..
Ben hier echt super blij om...
Vandaag was het nichtje van me vriend er, en die ging mee naar stal... Ze kan ook rijden, dus mocht ze op aike van thessa rijden... Nou die is nu ook helemaal besmet met het fjordenvirus :)
Hebben ook wat foto's gemaakt, en vond het wel leuk om er aan paar te laten zien..

Afbeelding
Heerlijk zo op mijn hoofd kriebelen!

Afbeelding
Ben ik zo niet lief???

Afbeelding
En weer lekker aan het werk :)

Afbeelding
Wild he, mijn haren?

Gaan jullie trouwens ook naar de HK van het jaar??? IK wel :)

Leuk he, in het dorp met je paard... Mensen kijken dan altijd zo maf naar je... En altijd zn zwerm met kinderen achter je aan, of hebben jullie dat niet?
Met mijn vorige merrie moest ik altijd oppassen, want die at de plantenbakken van mensen leeg.... Tja, je bent en blijft een fjord he... eten, eten, eten
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 17:28

Whaha! Ja daar kan benthe ook wat van, eten!
Erg leuke foto's joh :D Rijd je met barebackpad? Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Ik ben foto's van vanmiddag aan het uizoeken, zal zometeen een aantal hier neerzetten. Zijn allemaal zo'n beetje wazig, erg jammer..
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 31 jan 2010, 18:11

Ha leuk dat je weer meeklept! Ik wist helemaal niet dat Bo lange manen had! Vaker foto's dus! ;) En goed dat je die kinders nu al aansteekt met het fjordenvirus..haha..zo is het bij mij ook begonnen..toen ik 5 was! (buurman fokte fjorden)Wat hebben jullie trouwens een mooie, lichte schuur met stallen!

Ik had van de week een topic bij FWmeetings geopend over de hengstenkeuring..ik ga wel!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 18:15

Nou foto's geupload, verwacht er niet teveel van ;) Ik maak er maar geen topic van denk ik...

Afbeelding
netjes stappen

Afbeelding
Drafje

Afbeelding
reuzewazig maar dat heeft ook wel weer wat ;)

Afbeelding
en even rekken en strekken, stelling naar binnen.....

Afbeelding
....en stelling naar buiten

En dat waren alle foto's binnen die enigszins vertoonbaar waren. Toen even naar buiten geweest:
Afbeelding
lekkerding gesignaleeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!

Afbeelding
zadel er vervolgens even af (teugel??? :x )

Afbeelding
en lief kijken..

Afbeelding
... en Benthe denkt; 'zijn we al klaaar???' Nee Benth, nog ÉÉN! Want.....

Afbeelding
...de ZON liet zich zien! :D
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 18:19

ooooops eentje vergeten, bollie-met-poepvlek-op-achterbeen-op-stand!
Afbeelding
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » zo 31 jan 2010, 18:24

Ja ik rij met een barebackpad.... Het is zelfs zo erg dat heel veel mensen aan mij vragen of ik wel een zadel heb.... En ja die heb ik, een gloed nieuwe , maar ik rij liever met me pad van 65 euro hahahaah:).
Heb hem hier besteld : http://equiplay.eu/best-friend-bareback ... p-161.html. Ze hebben hem in allerlei kleuren, en zit en ligt geweldig..
Als ik deze versleten heb, wil ik er een van emiel voest... Maar dit alleen omdat ik weet dat ik hem echt veel gebruik, want zijn namelijk nogal duur...

En bo heeft lange manen... Dacht dat jullie dat al eens hadden gezien...
Ik laat ze sinds vorig jaar mei groeien, i.v.m. zijn eczeemdeken. En vind dit eigenlijk wel stoer staan en bij hem passen. Hoop dat hij dit jaar zijn manen en staart met rust laat, en het een hele lange bos word :).

Leuke foto's mrln_, knap paardje heb je... ;)

Ik zag je topic kristel... alleen pas nadat ik de vraag al had gesteld :)
Gezellig hoor!
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 31 jan 2010, 18:28

Oh ja ik ga van de zomer een pad aanschaffen..moet even op de centjes letten haha en ik heb nu een boomloos zadel van Barefoot dus dat is wel een beetje vergelijkbaar..HEERLIJK!

Marleen wat heb je Bente lekker aan het lopen! Zo op de foto kan ik dus niet geloven dat ze maar zo'n klein ding is..jullie zijn echt een leuk team zo!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 31 jan 2010, 18:37

viewtopic.php?f=5&t=37227

toch maar aangedurft!

Dankjeweeeel! Ja 't is echt een pooonie maar wel een erg leuke! :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 31 jan 2010, 18:40

Jaaa en we zitten al bijna aan de 36 pagina's! Gaat hard zo met die foto's!
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » zo 31 jan 2010, 18:44

Leuk een topic starten :)

Ja zn pad is echt een aanrader, fijn hoor!
Eveline

Bericht door Eveline » zo 31 jan 2010, 18:54

Leuke foto's van Bo en Benthe!!
Gesloten