B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
kristelhans

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door kristelhans » vr 29 jan 2010, 18:36

Beer gaat dit jaar voor het eerst naar de keuring. Ben ook pas net lid geworden van het stamboek en Beer moet nog even DNA getest worden en dan is ie helemaal klaar voor de keuring!

Sterre, misschien is het leuk voor jou om ook naar de hengstenkeuring te komen eind maart? Is in Hoenderloo en bijna heel FW gaat heen..superleuk! Ik ga ook en ik ga ook nog naar een keuring ergens in het begin van het jaar. Zelf doe ik mee aan de keuring in Hardenberg en die is pas in augustus..ben afgelopen jaar ook naar 2 keuringen geweest als toeschouwer om wat kijk-ervaring op te doen..heel leuk en veel leuke FW mensen ontmoet!
Denise

Bericht door Denise » vr 29 jan 2010, 18:44

*Komt brutaal binnenvallen zonder in het bezit te zijn van een B-tje*

Spanned zeg, Kristel! Ik ben heel benieuwd hoe Beer het gaat doen op keuring.
In maart een HK in Hoenderloo? Lijkt me leuk om eens te gaan kijken, en ook lekker dichtbij voor mij.
A Quarter Horse Of Course
...maar fjorden zijn ook leuk hoor. Afbeelding
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 29 jan 2010, 18:48

Soms zijn fjorden ook niet zo lief. Ben ik de paarden de drinkbak aan het vullen, Moet altijd als het vriest, anders nooit _-:( . Net 1 vat leeg, ben met volegnde bezig, begint Bink te drinken. na een paar slokken. komt hij mn NEK besnuffelen. Dat vondt ik op zn zachts gezegd, NIET LIEF.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 29 jan 2010, 19:00

Denise, niet zomaar een HK! DE HK voor fjorden! Ik ga ook voor het eerst heen maar heb me laten vertellen dat dat altijd en hele leuke dag is! Ben afgelopen jaar bij de Centrale Keuring geweest, ook in Hoenderloo en dat was ook superleuk! Vooral heel gezellig! Ohja, zonder B-tje mag je best meekleppen hoor! ;)
Anouska

Bericht door Anouska » vr 29 jan 2010, 20:42

Ik ga dit jaar ook voor stamboekopname naar de keuring en wel in Vorden.

@ Denise: De HK is dit jaar op 27 maart, heb er weer zin in! Dit wordt mijn 5e keer HK, altijd zo gezellig. Lekker na de tijd pannenkoeken eten met wie zin heeft. En fw kleding ophalen als ik besteld heb.

Die Bink toch, hij dacht zeker dat je het warm had Yvonne. :P
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 29 jan 2010, 21:13

Hè gadver Yvonne, lekker met dit weer!!
Ik ga met Benth ook naar de keuring in Hardenberg! :D Hopelijk wordt ze weer voorlopig model zodat ik nu de proef wel kan doen. Hengstenkeuring ben ik ook van de partij! Heb ook een leuke fleecejas van FW besteld dus die moet ik sowieso ophalen! :)
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 29 jan 2010, 21:55

oh leuk! waar kun je dingen bestellen? heb ik even gemist denk ik..wilde ook wel iets bestellen!

edit: heb het al gevonden...dat onderste stukkie van FW sla ik meestal over haha.. Ik ga denk ik een zwarte fleecejas bestellen..komt er een wit logo op denk ik? wel gaaf als paardrij jasje in de zomer en lekker ergens onder in de winter!
Anouska

Bericht door Anouska » vr 29 jan 2010, 22:14

Ja, wit logo Kristel. Als ik mijn geld heb, ga ik ook bestellen. Kost alleen héél véél centjes (€163,50) :=

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 29 jan 2010, 22:23

Oh Anouska! Therapeutisch shoppen..haha altijd een goed excuus! Weet jij hoe die fleecevesten voor dames vallen? Is het vergelijkbaar met hennes maten?
Anouska

Bericht door Anouska » vr 29 jan 2010, 23:02

Ladies weet ik niet, heb wel die "gewone" die is lekker ruim. Ladies valt toch iets kleiner volgens Reinou?
Wil dan ook zwarte ladies fleece, bestel XL ivm lange armen.

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » za 30 jan 2010, 00:53

Wat spannend! Paardjes naar de keuring :)
Naar Hoenderloo komen klinkt als een goed idee! Leuk om jullie dan ook te zien!
En natuurlijk geweldig om al die mooie paardjes te bewonderen.

Bailey had vandaag echt een 'verzopen-katjes-look' in de regen. Hij zag er serieus niet uit en vond er duidelijk niets aan, buiten in de regen.
Na wat spelen op het erf en een lekker hapje wilde hij eigenlijk ECHT niet meer terug te wei in. Maar ja, het moest toch. Hopelijk is hij wat opgedroogd voor de nacht.

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen van mijn vent, misschien lukt het van het weekend wel nog wat 'verse' te maken!
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 30 jan 2010, 10:55

Jaaa foto's van Bailey! Leuk! Ik ga vanmiddag even rijden...hopen dat het weer zo lekker gaat als van de week! Gisteren heeft meneer vrij gehad dus vandaag weer aan de bak. Morgen misschien een bosrit als het weer een beetje meezit! Laatste buitenrit was in de herfstvakantie..veeeel te lang geleden dus!
Denise

Bericht door Denise » za 30 jan 2010, 11:57

@Kristel: Oh, dé hengstenkeuring! :D Ga eens even kijken hoe of wat.
Ik heb maar zeer zelden een fjord van dichtbij gezien dus dit is de kans haha.
A Quarter Horse Of Course
...maar fjorden zijn ook leuk hoor. Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 30 jan 2010, 15:25

Hah ja dan is dat the place to be!

Ik heb zoooo lekker gereden vanmiddag weer! Beertje liep echt supernageeflijk op hele stukken..kwartje beging echt te vallen.. Doordat ik boomloos rijd kan ik echt voelen dat hij zijn rug ontspant..heerlijk! Hij gaat dan helemaal verend lopen..zalig! Voornamelijk gestapt en gymnastiek gedaan..van de week weer wat intensiever..braaf peerd! Ohja, ook nog even zijn manen geknipt..meneer heeft weer een strakke coupe nu!
Anouska

Bericht door Anouska » za 30 jan 2010, 17:04

Ik wil ook weer rijden! Gister op visite geweest bij vrienden, daar hadden ze op stal ook een fjord staan. Moest geknipt worden en gereden. Heb van de manen geprobeerd het beste te maken en er ook ff op gezeten. Barst van de spierpijn! Hier is de bak nog steeds niet te doen en nu weer helemaal wit. O:)

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 30 jan 2010, 17:50

Oh jemig..hier is echt geen sneeuw gevallen! Wel veel ijs in de wei maar Beer vond dat alleen maar leuk..met zijn hoeven of neus alles kapot maken haha..druif..

Ik denk dat ik al weet wat ik ga aan doen vanavond met dansen..gelukkig ga ik met de auto want ik wil panty's aan...
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 30 jan 2010, 19:01

haha ben je er eindelijk uit Kristel? ;)
Ik baal een beetje, ben ziek. Gister voelde ik me al niet lekker dus op tijd naar bed. Koppijn en duizelig... Vanmorgen weer topfit, dacht ik. Dus leuk foto's gemaakt met Taj Mahal en Adiva, 2 paarden van stal waar meisje van stal en ik springwedstrijden mee gaan rijden. Erg leuk gelukt:
Afbeelding
Afbeelding
Ik en Taj Mahal.
Daarna met ze een parcourtje gesprongen. Kwam ziek zwak en misselijk van het paard af, dus maar linea recta naar huis... Niets an! Daar lekker gedouchet en nog even in bed gelegen. Toen ging het wel weer even en wilde toch echt Benthe ook nog even de nodige aandacht geven, dus met het fototoestel weer diep in mijn zak dapper op weg naar benth. Lekker los in de bak gedaan en fototoestel in de aanslag... Was ik het kaartje vergeten!! STOM!! Dus hopelijk is het morgen weer lekker zonnig en wit en dan zet ik echt Benthe even op de foto!!
Heb nog wel even lekker los kunnen werken met Benthe :). Nu weer in bed want moet toch even uitzieken!! :x
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 30 jan 2010, 19:02

Trouwens, mocht je je afvragen wat voor ras Taj is: vuilnisbakkie! Haar vader is fries/andalusier (schimmel) en haar moeder is een KWPN (vos)

edit: deze is ook wel gaaf :D
Afbeelding

sorry ik spam nog één foto!!
Wedstrijdje gekke bekken trekken... Wie wint?????
Afbeelding
Bailey

Bericht door Bailey » za 30 jan 2010, 19:27

wat een leuke foto's Marleen! Leuk paardje is Taj :)
Hopelijk zet het ziekzijn niet door en voel je je morgen weer beter.

ben blij dat je er uitbent wat je aan gaat trekken Kristel, wat is het geworden?
Wat heerlijk dat Beer zo lekker gelopen heeft!
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 30 jan 2010, 19:34

Oooh Marleen wat een leuke foto's! Wat een grappige kruising is Taj! En beterschap dan maar..

Ik heb een zwart jurkje aan met 3 kwartmouwen (hennes ding) lekker strak en kort met hele zwarte panty's..net iets eleganter dan een legging haha en mijn zwart met witte dansgympies van Vans eronder..haar los en wild met veel make-up (voor mijn doen, knalroze nagellak en een zwart met wit vestje met panterprint erover..heeeerlijke dans-outfit..ik ga nu door de sneeuw met de auto naar mijn vriendinnetje en dan daar even hangen en dan naar Hedon in Zwolle..bis morgen!
Gesloten