B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Mrln_
Contacteer:

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door Mrln_ » do 28 jan 2010, 16:24

Dat heb je vrij goed opgemerkt, Kristel! En wat ben jij een vreselijke juf dat je zo'n woord bij een dictee vraagt! In het engels ook nog! Mijn stagekindjes hebben al moeite met 'wei'....
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 28 jan 2010, 16:26

Haha nee, dat was niet voor Engels..ik geef ook nog communicatieve vaardigheden en af en toe knal ik er dan een dictee doorheen..zijn ze dol op haha!

Ik ga zaterdag naar een feest (lekker dansen) maar ik weet nu al niet wat ik aan moet!!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 28 jan 2010, 16:33

oooh haha vandaar;) Nouja dan valt het nog enigszins mee :P

Leeeuk! Kledingcrisis, klinkt bekend!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 28 jan 2010, 16:51

oooh ik haat kledingdrama's! En ik ga met allemaal hele hippe vriendinnetjes dus ik wil er wel even werk van maken haha..heb wel een leuk jurkje maar die is alleen leuk met laarzen en die dansen weer minder lekker..haha heb nieuwe gympies en die wil ik eigenlijk aan maar die heb ik nog niet zo goed gematched..wat een draaaama! ;)
Anouska

Bericht door Anouska » do 28 jan 2010, 17:41

2 Juffen hier, hihihihi! Ik haat ook kleding drama's. Ga zaterdag naar de film met Wilfred, we hebben dan 1,5 jaar! Wil nog wat leuks voor hem halen, heb alleen geen idee wat :o. Jullie nog ideeën?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 28 jan 2010, 18:09

Oh wat leuk, naar welke film gaan jullie? En alvast gefeliciteerd natuurlijk! ;) Houdt Wilfred van lezen? Haal je een mooi boek voor hem..doet het bij mijn vent altijd goed! Of een leuke CD?
Anouska

Bericht door Anouska » do 28 jan 2010, 18:14

Sherlock Holmes. Hij houd helaas niet echt van lezen, wel van aquaria. Boek over aquaria mss?

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 28 jan 2010, 18:23

Oh dat lijkt me ook een hele leuke film! Engels he haha, kan niet missen dan! Mijn broertje houdt ook van dat soort boeken en ik koop voor hem vaak dierenboeken bij de Slegte..weet niet of die bij jou in de buurt zit? Daar hebben ze altijd heeeeeel veel en ook lekker goedkoop!

En anders een cadeautje waar je samen wat aan hebt..uit eten ofzo?
Bailey

Bericht door Bailey » do 28 jan 2010, 19:10

hier ben ik dan, ook in het B-tjes topic!
Zo te zien val ik midden in een gesprek.. ;)
Moet jullie allemaal nog leren kennen natuurlijk, maar zal m'n best doen gezellig mee te kleppen!
Mike

Bericht door Mike » do 28 jan 2010, 19:17

Beauty > erg stout vanavond 8)7 .

Tessa is nog steeds ziek, dus ik dacht: "Na het werk ga ik langs stal, neem Beauty aan de hand mee en ga bij Tessa langs". Ze had dr 'bollie' na maandag namelijk niet meer gezien :(:) .

Beauty vertrok in een traag drafje, moeilijk in stap terug te krijgen. Halverwege, op een doorgaande asfaltweg, had Beauty door dat we richting 'de wortels' gingen en besloot ze er in volle galop vandoor te gaan! Ik moet toegeven, een paar honderd meter rennen, terwijl het vastbesloten paard in je hand er niet over piekert gang te minderen, is tóch best vermoeiend (understatement). Het strekt de benen echter wel.

Daar was de afslag naar rechts, het lukte me net om in volle vaart rechtdoor op het trottoir verder te gaan. "he," dacht Beauty, "we zijn te ver...", na doordrammen, volle gewicht voor in de hals, etc stonden we stil.
Net daarvoor haalden we een verbaasde dame in (mond open), die erna vroeg 'of we haast hadden'...

Met een dansend paard de laatste honderd meter afgelegd. Wortel, gras, aandacht > weer dansend terug naar stal. Hier mocht pony-B haar laatste energie kwijt in de paddock, onder toeziend oog van de longeerzweep ~~}> (gebruik ervan is niet nodig als ik 'm alleen al vast heb, Tessa mag die geschiedenis vertellen ;)).

Moraal van het verhaal: Vaker met je paard op 'huisvisite'. :P

Gr, Mike (vriend van Tessa)
Beauty
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 28 jan 2010, 19:24

Nou Mike wat leuk dat je hier ook even komt buurten! En wat goed dat je ook wat met Beauty doet! Gelukkig was het niet zo glad meer, of nog wel bij jullie? Ik geloof dat ik jou ook heb gezien op de Centrale Keuring in Hoenderloo.. Jij was daar met Tessa toch? Wens haar maar beterschap van mij! (Kristel van Beer)

En Bailey (jemig, ben nu je naam al weer vergeten haha) wat leuk dat je ook komt meekletsen! Ons gesprek was idd erg belangrijk! ;) Een kledingdrama gesprek hehe..Marleen had studieontwijkend gedrag dus daar haak ik dan weer graag op in!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 28 jan 2010, 21:04

Jeetje wat een avontuur Mike! En wat ontzettend lief dat je dat wilde doen voor Tessa! Beterschap voor haar ook van mij!

ik weet het nog ik weet het nog; Sterre! Leuk dat je hier beland bent! :D Ik had me al voorgesteld, maar nog maar eens; ik ben Marleen, over 1 weekie (!!) 20 jaar oud en in het bezit van de leukste fjordenmerrie: Benthe!!

Oh btw ik ben net terug van Ben, heb haar getermometerd. Had een hele rodeo verwacht als ik dat ding dr in zou doen, maar ze bleef netjes staan! Ze vond het niet zo lekker, logisch. Maar ging prima. En netjes 37,7 dus prima!! Gelukkig! :D

Er was geen les dus binnenbak was vrij en mijn instructrice was er ook. Die heeft me even geholpen met de dubbele longe, loooopen dat Benth deed! :D Naisss!
Dus ga dat wat vaker doen :D
Bailey

Bericht door Bailey » do 28 jan 2010, 21:58

wat een avontuur met Beauty zeg Mike! Ik zie het helemaal voor me.
Veel beterschap voor Tessa, hopelijk knapt ze snel weer op.

Wat goed Marleen dat je mijn naam nog wist! Erg braaf van Benthe dat je zomaar een thermometer erin mocht steken.
Wat fijn dat het zo goedging aan de dubbele longe! Lekker zeg, een binnenbak met dit weer.
Je hoort me niet snel klagen met alleen een buitenbak, maar nu dat ding al weken niet begaanbaar is (het is een van die plekken waar de zon niet bij kan) kijk ik er echt naar uit om Bailey weer eens los te gooien en spelletjes 'zonder touwtje ertussen' te doen.
Hij staat 24/7 buiten dus kan z'n beentjes wel strekken, maar het zou toch fijn zijn.

En tjah Kristel, kledingissues, die ken ik natuurlijk wel. Net als studieontwijkend gedrag ;)
Anouska

Bericht door Anouska » vr 29 jan 2010, 00:21

Hey Sterre, leuk dat je er bent! :))
Wat een verhaal Mike, wens Tessa maar beterschap.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 29 jan 2010, 15:05

Oh ja Sterre! Nu weet ik het weer haha.. Beer heeft vrij vandaag.. Ik was vanmorgen met mijn zingzus mee naar onze oude middelbare school want er was een project over stotteren..ze heeft ook nog een stukkie gezongen en heeeel veel handtekeningen uitgedeeld en met heeeel veel mensen op de foto geweest..inclusief oude leraren haha, zo grappig!

Morgen ga ik weer lekker rijden maar eerst even een beetje uitslapen..heb ik ook al een tijd niet meer gedaan.. Uitslapen is 9 uur voor mij haha maar toch!
Elvina

Bericht door Elvina » vr 29 jan 2010, 16:28

Hallo :D

Ik ben er ook weer! Loop nog wel lekker te snotteren :P Beauty miste haar baasje gewoon, daarom had zo zo'n haast haha ;) :P Denk alleen niet dat ik vanavond ga rijden.. En morgen is er wedstrijd op stal dus zal ook niet gaan lukken. Heeft ze gewoon een hele week vrij gehad!

De andere B-tjes zijn wel heel braaf zo te horen :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 29 jan 2010, 16:54

Ha Tes, fijn dat je weer een beetje op de been bent! Leuk dat je vent gewoon gaat wandelen met Beauty! En van een weekje vrij krijgen ze niks hoor! ;)

Ik ben net even wezen buurten bij Beer maar die had natuurlijk meer oog voor zijn hooi dan voor mij haha.. zijn deken was kletsnat van buiten maar Beer was zelf nog lekker droog en warm eronder.. Zijn benen waren echter pikzwart! En ik heb zijn andere halster weer omgedaan..die paarse zat toch niet lekker hoor..Beer met z'n mega hoofd!
Elvina

Bericht door Elvina » vr 29 jan 2010, 17:11

Nee een weekje vrij is voor haar ook lekker. Ga ik lekker tutten want ze is ook een week niet gepoetst ;) Vind ze heerlijk! :D Heb net alweer een nieuwe set peesbeschermers gekocht.. Bij de Ranzijn haha! Ze kreeg plekken van d'r strijklappen n als het goed is van de soort die ik net gekocht heb niet.. Zijn wel witte dus gaat nooit goedkomen :P

Eten is altijd belangrijker dan het baasje he haha! :D Groot hoofd heeft ie dan :P
Eveline

Bericht door Eveline » vr 29 jan 2010, 18:02

Wat gaan jullie hard!

Welkom Sterre! Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van jouw B-tje! :D

Mike, wat lief dat je dat doet! (ook al zette je daar je eigen leven mee op het spel haha)
Tessa, beterschap!

Om even terug te komen op je vraag, Kristel, ja, ik wil wel met Bob naar de keuring dit jaar. Moet nog even kijken hoe en wat, want ik heb totaal geen verstand van keuringen en daarbij ben ik ook nog niet lid van het fjordenstamboek. :+
Gaan jullie naar de keuring dit jaar met de B-tjes?
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » vr 29 jan 2010, 18:16

Welkom Sterre!
Ook hier een die erg benieuwd is naar foto's van Bailey, leuke naam trouwens! :)

Hier weet ik nog niet of Basco dit jaar wel naar de keuring gaat, hij is voorlopig model dus punten krijgt hij in ieder geval niet.. enige waar we dan voor heen gaan is best getoilleteerd en evt. kampioenschap, meer kan hij niet behalen dit jaar.
Gesloten