We kletsen de oren van het lijf, Ctjes topic deel 5!
Re: We kletsen de oren van het lijf, Ctjes topic deel 5!
Ongebroken trens is helemaal retro, hihi.. Weet nog wel dat ik mee begonnen ben met mijn welshpony, een ongebroken trens met een hoofdstel met lage neusriem..
Heb nu een ongebroken trens voor Tea omdat die van Jes zo goed beviel bij haar, maar ja, Jes moest ook een bit hebben, dus een nieuwe voor Tea..
Heb nu een ongebroken trens voor Tea omdat die van Jes zo goed beviel bij haar, maar ja, Jes moest ook een bit hebben, dus een nieuwe voor Tea..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Senna&Cajra
Mag je met een ongebroken trens een zadelproef rijden? Meen van niet.
Nee dat dan weer nietSenna&Cajra schreef:Mag je met een ongebroken trens een zadelproef rijden? Meen van niet.

Raar maar waar.
Celoon was er helemaal klaar voor om naar Wanneperveen te vertrekken maar het is een weekje uitgesteld. De bak is bevroren daar en dus kan hij er toch niets doen.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mag Celoontje lekker nog een weekje extra luieren
Cas moest vandaag weer aan de bak. We hadden sinds lange tijd weer les en dat was erg lekker moet ik zeggen. Mijn zadel moet nog aangepast worden dus ik had besloten om dubbele longe les te doen.
Cas heeft super gelopen, af en toe lekker eigenwijs bokken, maar heerlijk gelest!!

Cas moest vandaag weer aan de bak. We hadden sinds lange tijd weer les en dat was erg lekker moet ik zeggen. Mijn zadel moet nog aangepast worden dus ik had besloten om dubbele longe les te doen.
Cas heeft super gelopen, af en toe lekker eigenwijs bokken, maar heerlijk gelest!!
Hallo allemaal!
Hoe gaat het met jullie en je Ctjes?
Met ons en Peer gaat het geweldig!
Hij heeft het hart van iedereen op stal gestolen, doet alsof hij nooit ergens ander gewoond heeft en is erg lief en ontzettend schattig.
Nog wel wat onopgevoed aan de hand, maar daar werken we aan.
Hier met een nieuw (en even oud) vriendje treintje aan het spelen in de paddock
:

Over bitten gesproken:
We hebben bij Peer het 13.5cm HH dubbelgebroken bit - dat we oorspronkelijk voor Bol hadden - gepast en dat zit perfect.
Even kijken of hij het er ook goed op gaat / blijft doen. Voor nu blijven we vooral van de voorkant af.
Eerst maar eens lekker naar voren en in balans op eigen benen, dat is al moeilijk genoeg
Hier sinds gisteren weer een fijne laag sneeuw...
Maar we hebben twee binnenbakken en alle paddocks waren nog goed gelukkig.
Het tweede buitenritje hebben we maar even uitgesteld tot een dag met wat beter weer!
Jullie nog leuke dingen (met je fjord) gedaan dit weekend?
Groetjes!

Hoe gaat het met jullie en je Ctjes?
Met ons en Peer gaat het geweldig!
Hij heeft het hart van iedereen op stal gestolen, doet alsof hij nooit ergens ander gewoond heeft en is erg lief en ontzettend schattig.
Nog wel wat onopgevoed aan de hand, maar daar werken we aan.

Hier met een nieuw (en even oud) vriendje treintje aan het spelen in de paddock

Over bitten gesproken:
We hebben bij Peer het 13.5cm HH dubbelgebroken bit - dat we oorspronkelijk voor Bol hadden - gepast en dat zit perfect.
Even kijken of hij het er ook goed op gaat / blijft doen. Voor nu blijven we vooral van de voorkant af.
Eerst maar eens lekker naar voren en in balans op eigen benen, dat is al moeilijk genoeg

Hier sinds gisteren weer een fijne laag sneeuw...

Maar we hebben twee binnenbakken en alle paddocks waren nog goed gelukkig.
Het tweede buitenritje hebben we maar even uitgesteld tot een dag met wat beter weer!
Jullie nog leuke dingen (met je fjord) gedaan dit weekend?
Groetjes!

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Helemaal niks,en volgend weekend word het weer ook nog erg sneeuwerig(of niet)
Mocht het redelijk blijven dan wilde ik weer is naar buiten met corner,
Er komt dan een kennisje van fran kijken of ze het leuk vind om bijrijder te worden.
Mocht het redelijk blijven dan wilde ik weer is naar buiten met corner,
Er komt dan een kennisje van fran kijken of ze het leuk vind om bijrijder te worden.
Manlief heeft met zn menmaatje lekker met Diesje getraind in het bos. Ik mocht fijn de hele dag jureren.
Heb zaterdag heerlijke dubbele longe les gehad en zondag nog lekker even geoefend met verzorgster
Fijn vriendje heeft Peer, straks heeft ie geen staart meer 
Zaterdag ben ik met Hay een wandeling aan de hand gaan maken, we zijn geëindigd bij Louis want ik had zo'n stekende pijn in mijn been dat ik moeite had met lopen
daar even gerust, maar het ging niet over dus spullen van Ines gepakt en Hay terug gereden. Hij was braaf!
Louis heeft 'm meteen ook nog gemeten en we kwamen uit op 1.45, toch weer een cm erbij hihi.
Gisteren heb ik even in de bak gereden, voor het eerst cavaletti's gelopen. In stap is dat geen probleem, maar in draf ohjee! De hele truckendoos open om er maar niet over te moeten
gelukkig toch kunnen afsluiten met een goeie serie en dan lekker uitgestapt en geknuffeld.

Zaterdag ben ik met Hay een wandeling aan de hand gaan maken, we zijn geëindigd bij Louis want ik had zo'n stekende pijn in mijn been dat ik moeite had met lopen

Louis heeft 'm meteen ook nog gemeten en we kwamen uit op 1.45, toch weer een cm erbij hihi.
Gisteren heb ik even in de bak gereden, voor het eerst cavaletti's gelopen. In stap is dat geen probleem, maar in draf ohjee! De hele truckendoos open om er maar niet over te moeten

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Kdiesje gaan we vandeweeek laten meten door een KNHS ponymeter. Ben benieuwd of er net als bij Tjo dikke 3cm verschil tussenzit.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Leuk vriendje heeft peer
Jilly; volgens mij heb jij meer een buitenpony dan een bakpony
Cindy staat nog steeds te niksen.....tja...gerrit dus ook...
Knietje is nog steeds niet over
, ga deze week weer heen
baal wel....

Jilly; volgens mij heb jij meer een buitenpony dan een bakpony

Cindy staat nog steeds te niksen.....tja...gerrit dus ook...
Knietje is nog steeds niet over

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Hihi, ik denk het ook
(gelukkig maar, een paard wat niet buiten wil hoef ik niet hoor!!)
Maar vrijspringen vind hij geweldig, dus ik vind het best gek dat hij zo 'moeilijk' deed over de cavaletti's. Misschien is dat ook weer even wennen...

Maar vrijspringen vind hij geweldig, dus ik vind het best gek dat hij zo 'moeilijk' deed over de cavaletti's. Misschien is dat ook weer even wennen...
zondagochtend weer een ritje met mijn C-tje gemaakt
echt heerlijk wat hebben we genoten van dit superbrave dier,voor de liefhebber is er weer een topic met foto's

echt heerlijk wat hebben we genoten van dit superbrave dier,voor de liefhebber is er weer een topic met foto's

Cairo mijn superman voor altijd!!!

Castor staat even op rust 
Gewoon weinig tijd, te veel last van m'n rug gehad of slecht weer/geen zin...
Is ook wel even lekker voor hem denk ik.
Zal Hay beetje evenwicht probleempjes ondervonden hebben Jilly?

Gewoon weinig tijd, te veel last van m'n rug gehad of slecht weer/geen zin...

Is ook wel even lekker voor hem denk ik.
Zal Hay beetje evenwicht probleempjes ondervonden hebben Jilly?
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

oeh ik moet dit topic echt eens wat beter bij gaan houden 
Hier belde de postbode net aan..
en wat had hij voor gigantisch pak bij zich?
ja mijn nieuwe barefoot cheyenne
hopelijk gaat het snel dooien dat ik hem nog kan gaan gebruiken ook 

Hier belde de postbode net aan..
en wat had hij voor gigantisch pak bij zich?
ja mijn nieuwe barefoot cheyenne

Wat leuk Pluk (sorry, ben je naam vergeten...)
Ik heb nog steeds trauma's aan de levering van mijn BF zadel. We vonden de doos 's avonds gewoon voor de voordeur (niks afgelegen, kan je perfect vanaf straat zien liggen). Snap niet dat ze een pak van zo'n waarde niet verzekerd verzenden...
Ik heb nog steeds trauma's aan de levering van mijn BF zadel. We vonden de doos 's avonds gewoon voor de voordeur (niks afgelegen, kan je perfect vanaf straat zien liggen). Snap niet dat ze een pak van zo'n waarde niet verzekerd verzenden...
haha Esmé is de naam 
O wat raar mijn pakketje was wel verzekerd verzonden! Zou er zelf ook niet blij mee zijn geweest als ze hem even voor de deur neer hadden gezet (zo goedkoop is een zadel met toebehoren niet) Heb er zelf gelukkig geen slechte ervaring aan over gehouden.

O wat raar mijn pakketje was wel verzekerd verzonden! Zou er zelf ook niet blij mee zijn geweest als ze hem even voor de deur neer hadden gezet (zo goedkoop is een zadel met toebehoren niet) Heb er zelf gelukkig geen slechte ervaring aan over gehouden.
Lotte komt vanavond mijn C'tje temmen

Ereplaatsje voor

Wel fototoestel mee he? Wij moeten binnenkort je C nou ook maar eens onder het zadel komen bekijken.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!