Het Timor-nakomelingen topic
Re: Het Timor-nakomelingen topic
Èlvis is ook gek op knuffelen,en misschien soms iets te opdringerig maar ach... 

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Ik ben bang dat ze dat achteruit parkeren bij mij hebben opgedaan, hihi.. Elvis doet dat vast ook wel eens.. Het mocht eigenlijk niet van mij, maar vaak werder ze toch beloond met een kriebel op hun kont, het was zo schattig!!
Bij mij was Elvis trouwens helemaal dol op kriebelen op zijn kont en onder zijn kin en Eachann was meer van de borstkroel als ik het mij goed herinner..
Maar beide heren waren wel in voor een knuffel, vooral Elvis, Eachann had nog wel eens zoiets van, Nou, nu wil ik wel weer spelen waarna hij dan aan Elvis ging hangen, hihi..
Edit, Eachann moest wel even leren knuffelen, het was namelijk niet de bedoeling dat hij dan gezellig terug ging bijten, hihi.. Maar dat had hij gelukkig snel door, al kon hij uit enthousiasme soms nog een keer happen, maar dan maakte hij zich ook snel uit de voeten, hij wist wel dat hij dan een knal kon krijgen.. Hij keek dan wel heel schuldbewust, had het idee dat hij er zelf dan ook wel van schrok en dat het niet de bedoeling was, hihi..
Bij mij was Elvis trouwens helemaal dol op kriebelen op zijn kont en onder zijn kin en Eachann was meer van de borstkroel als ik het mij goed herinner..
Maar beide heren waren wel in voor een knuffel, vooral Elvis, Eachann had nog wel eens zoiets van, Nou, nu wil ik wel weer spelen waarna hij dan aan Elvis ging hangen, hihi..
Edit, Eachann moest wel even leren knuffelen, het was namelijk niet de bedoeling dat hij dan gezellig terug ging bijten, hihi.. Maar dat had hij gelukkig snel door, al kon hij uit enthousiasme soms nog een keer happen, maar dan maakte hij zich ook snel uit de voeten, hij wist wel dat hij dan een knal kon krijgen.. Hij keek dan wel heel schuldbewust, had het idee dat hij er zelf dan ook wel van schrok en dat het niet de bedoeling was, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hi hi, dat "achteruit parkeren" herken ik! Daan doet het ook dus ik heb er maar een commando aangeplakt zodat ze het nu alleen nog doet als je het vraagt...knap kind is het!!!
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Heerlijk is dat he dat je bij paarden zo dingen kunt oplossenharsan schreef:een commando aangeplakt zodat ze het nu alleen nog doet als je het vraagt...knap kind is het!!!

En timors, tja, net als hijzelf wel echt op mensen gericht. Die worden bij wijze van spreke al 'mensmak' geboren

Geluk is de vrucht van intens werk
"Achteruit parkeren" doet Elvis eigenlijk niet meer,in de zomer deed hij dat wel.Maar nu is vooral ze borst favoriet plekje.Dat plekje onder ze kin heeft hij nog steeds Esther
Mijne is wel een kroeldoos,en erg aahnhankelijk.Dus dat zal wel blijven denk.

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Elvis heeft een nieuw lievelingsplekje, hihi.. Grappig dat dat dan nog weer veranderd.. Wat wel weer toevallig is, Jeskim haar nieuwe lievelingsplekje is ook haar borst.. Had ze nooit echt wat mee, maar nu weet ze niet wat voor rare kop ze moet trekken als ik daar eventje lekker krab..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Finnea deed dat met d'r kont in de achteruit al toen ze een paar dagen oud was
vond het toen nog wel schattig, maar heb het toch heel snel afgeleerd. Af en toe doet ze het nog wel eens, ze krijgt er alleen geen reactie meer op.

even weer een schopje: hoe gaat het met de Timortjes?
Fatoush wordt steeds brutaler tegen andere paarden, wordt iets meer hengst nu. Tegen mij is nog steeds erg lief en vooral erg knuffelig. Hij vindt het heerlijk om geborsteld te worden. Wel komen zijn zenuwachtige buien steeds meer naar boven, hij heeft toch ook iets van Marga meegekregen
Maar het blijft mijn schat. Ik geloof dat hij weer erg licht wordt, nu zijn winterhaar eruit gaat. Ik zie allemaal lichte plekken in zijn vacht.
Fatoush wordt steeds brutaler tegen andere paarden, wordt iets meer hengst nu. Tegen mij is nog steeds erg lief en vooral erg knuffelig. Hij vindt het heerlijk om geborsteld te worden. Wel komen zijn zenuwachtige buien steeds meer naar boven, hij heeft toch ook iets van Marga meegekregen

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
hey hallo
Ik heb me vandaag aangemeld zal me meteen maar even voorstellen. Ik ben Anna 22 jaar en heb een fjord zemmy (stamboeknaam cheri) zei is ook een timor mv bjorkmann. Zie wel hier dat veel timor nakomelingen best brutaal kunnen zijn haha nou dat is die van mij ook ! ze is alleen nog een tikje anders omdat ik haar met de fles heb groot moeten brengen haar moeder is net een halfuurtje na de bevalling overleden aan een interne bloeding die merrie had ik toen al 7 jaar. maar uiteindelijk is met zem toch alles goed gekomen , wel de eerste tijd erg vaak ziek geweest en van alles gehad omdat ze geen biest heeft binnen gekregen maar ze heeft gelukkig zelf weerstand aangemaakt. ze wordt 26 april 4.
Ik heb me vandaag aangemeld zal me meteen maar even voorstellen. Ik ben Anna 22 jaar en heb een fjord zemmy (stamboeknaam cheri) zei is ook een timor mv bjorkmann. Zie wel hier dat veel timor nakomelingen best brutaal kunnen zijn haha nou dat is die van mij ook ! ze is alleen nog een tikje anders omdat ik haar met de fles heb groot moeten brengen haar moeder is net een halfuurtje na de bevalling overleden aan een interne bloeding die merrie had ik toen al 7 jaar. maar uiteindelijk is met zem toch alles goed gekomen , wel de eerste tijd erg vaak ziek geweest en van alles gehad omdat ze geen biest heeft binnen gekregen maar ze heeft gelukkig zelf weerstand aangemaakt. ze wordt 26 april 4.

oh, wat een sneu verhaal. Heb je foto's? Vind ik wel leuk om te zien 

Baranna 13-5-2006
Wat een verhaal.
Ekdal alles goed. Is al een echt mannetje!
Ekdal alles goed. Is al een echt mannetje!
Jeetje zeg wat een verhaal, sneu van je merrie
Wel heel leuk dat alles toch nog goed is gekomen met Zem!
Ben benieuwd naar foto's!!!
Met Cas gaat alles nog steeds goed. Gister weer lekker gelesd en wat kan hij toch lopen als ik het ook goed doe
Hij is nog steeds flink aan het verharen en helaas schuurt hij ook aardig met staart en manen
Laat het landseizoen maar beginnen!!!!

Wel heel leuk dat alles toch nog goed is gekomen met Zem!
Ben benieuwd naar foto's!!!
Met Cas gaat alles nog steeds goed. Gister weer lekker gelesd en wat kan hij toch lopen als ik het ook goed doe

Hij is nog steeds flink aan het verharen en helaas schuurt hij ook aardig met staart en manen

Laat het landseizoen maar beginnen!!!!
is het ook een leuk idee als we allemaal een foto van onze Timor maken die erg lijkt op de foto die in de openingspost staat? Dus een hoofdfoto naar links? En dan alles onder elkaar, kijken of ze op elkaar lijken? Ik heb het idee dat Fatoush veel van Elvis en Ekdal heeft, qua hoofd
Baranna 13-5-2006
Leuk idee, ik ga eens kijken of het lukt!
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Even een schopje.
Ik zat me van de week ineens af te vragen of het klopt dat er maar weinig(ik ken er geen 1) timors zijn met zomer exzeem.
je hoort toch wel eens dat sommige hengsten veel nakomelingen hebben met zomer exzeem,maar van Timor ken ik er geen 1.
Kennen jullie een jonge Timor met Zomerexzeem(ben ik gewoon nieuwschierig naar)
Ik zat me van de week ineens af te vragen of het klopt dat er maar weinig(ik ken er geen 1) timors zijn met zomer exzeem.
je hoort toch wel eens dat sommige hengsten veel nakomelingen hebben met zomer exzeem,maar van Timor ken ik er geen 1.
Kennen jullie een jonge Timor met Zomerexzeem(ben ik gewoon nieuwschierig naar)
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Ik kan momenteel op 1tje komen die het heeft.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
eh....janna schreef:Ik kan momenteel op 1tje komen die het heeft.

Geluk is de vrucht van intens werk
Ekdal heeft wel jeuk op beide bilkanten maar dit kan ook door de losse haren komen
morgen is hij trouwens jarig,2 jaar, en al 1,46,5 oeps.....
morgen is hij trouwens jarig,2 jaar, en al 1,46,5 oeps.....
Cas heeft de laatste periode op stal wel veel geschuurd met zijn staart en 1 deel van zijn manen, maar nu hij op het land staat schuurt hij eigenlijk vrijwel niet meer dus denk dat dat meer was van het verharen
Denk dat Ekkie hetzelfde heeft als Cas, nouja hoop ik tenminste!