Allemaal nieuwtjes! Dasha met een zadel, Dakota met een hoofdstel, Dj te koop.
Andrea, ik zag al meteen dat Dakota niet het bit inhad waar je laatst wat over vroeg

Heb je nu gekozen voor een enkel- of een dubbelgebroken bitje?
Cindy, tja, al weet je al langer dat je DJ niet kunt houden, het lijkt me toch een rotklusje om dan toch daadwerkelijk de advertentie te maken. Stiekem hoop ik voor je dat je hem zelf nog in kunt rijden...dat lijkt me namelijk wel zo leuk voor je!
Katinka, jeeeeeeeetje wat lijkt Djinty een reus

Enorm! Alhoewel jij misschien ook vrij klein bent ofniet?
Oh ik kan gewoon niet wachten tot het weer wat beter weer wordt! Dan kan de bak weer even in orde gemaakt worden (is al enige tijd niet gebruikt en kan dus wel een sleepbeurtje gebruiken). Als de bak ok is en ik heb Yanneke weer opgepakt dan kan ik dan ook met 'het andere D-tje' Dion beginnen! Dat vind ik toch ook zo'n leuk dier. Hij is een Hermanssen x Katrien (elitemerrie), echt een uit de kluiten gewassen puppie. Afgelopen najaar heb ik al eens een zadeltje op zijn rug gelegd en dat vond hij allemaal best. Dus straks maar eens kijken hoe het longeren gaat! Tot Djimm terugkomt kan ik me mooi even met hem bezighouden en dan kunnen de mannen hopelijk allebei komende zomer onder het zadel

Ik krijg het nog druk