colunder schreef:Dat is bij mij niet zo veel.
Ik heb maat 43 dus echt makkelijk schoenen kopen is er voor mij niet bij(of harstikke duur).
Gelukkig heeft Scapino nog wel eens wat wat ook betaalbaar is, anders was het helemaal een drama.
Ik heb;
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Daniëlle heeft ook al maat 43,ik hoop niet dat haar voeten nog groeien want dan wordt het voor haar nog lastiger.
hi!! Die maat is de reden dat ik van mezelf als ik schoenen zie die ik leuk vind,
en die in de aanbieding zijn.. Deze ook mag kopen, want als je ze nodig hebt zijn ze niet te vinden...
In Zwolle zit een winkel die wel duur is, maar heeft tot 46!!!
Leuke damesschoenen! (ben geboren en getogen Zwollenaar) dus als ik bij pa ben en het is opruiming..
Altijd even bij Ascona binnen lopen.. oeps, tegenwoordig heten ze Schuurman geloof ik.
Stik in de schoenen...
1 paar zwarte laarzen (van haren, !! ze pasten! 35 euro)
1 paar bruine laarzen (bij Schuurman) (69 euro, vond ze wel prijzig, maar ja..)
1 paar zwarte korte laarsjes met hak (kringloop

ja, daar hebben ze soms ook 43, 3 euro)
Mag nu geen laarzen meer kopen van mezelf, paar bruine en zwarte is genoeg.
4 oeps 5 paar sandalen, dankzij Schuurman en hele leuke aanbiedingen (was voor 4 paar 35 euro kwijt)
en van haren.. voor 7 euro.. kon het niet laten..
Heb nu sandalen met en zonder hakjes voor alle gelegenheden

Gewoon schunnig...

maar wel leuk..
Niet aan doen bij Sjol!!! (heb dus KLOMPEN in de auto, in de zomer, tegen teentje plet)
1 paar bruine schoenen met blokhakken (komen nog uit het gulden tijdperk)
1 paar zwarte schoenen met blokhakken (gekocht voor gala ooit.... lang geleden, guldentijdperk)
1 paar donkerblauwe schoenen met blokhakken (weer die kringloop.. moet daar niet meer heen 2.50)
1 paar bruine zonder hak (heb ik al heeeeelll lang)
2 paar gympen paarse en rode voor zwartepiet.. zwartepiet heeft die al van af haar 14e...
(zwarte piet laatste jaren gepensioneerd geloof ik...dus liggen te stoffen)
2 paar ariat rijschoenen hippodrama had die in de aanbieding tijdje terug en ze lopen zo lekker...
(dus mocht 2 paar van mezelf... 69 en 59 euro, wel duur, maar ohh, wat een fijne schoenen)
1 paar berg/wandel schoenen van de Lidl.
1 paar stalschoenen van de Lidl
2 paar rijlaazen.. (1 paar voor wedstrijd (dure 190 euro), andere is al weer verritst (goedkope 90 euro)etc. voor de gewoon)
1 paar rubber laarzen (heb ik ook al sinds mijn 14e of zo..)
1 paar strandslippers
1 paar pluche eendenpantoffels...
En dan nog collectie officieel overleden schoenen, waar ik geestelijk geen afstand van kan doen...
gaten in zolen, en bovenin, maar wegdoen? NEE!!