En toen..... ging het mis.....
- melle_odet
Re: En toen..... ging het mis.....
meid probeer t positief te bekijken tuurlijk ben je geschrokken en voel je je even stijf, maar je hebt t nu wel ervaren en bent er toch weer op gekropen.
lekker op je eigen tempo weer drrogaan en t scheelt dat je weet dat haast iedereen hier het wel eens meemaakt of meegemaakt heeft,
sterkte
lekker op je eigen tempo weer drrogaan en t scheelt dat je weet dat haast iedereen hier het wel eens meemaakt of meegemaakt heeft,
sterkte
Logisch dat je daar even flink van schrikt. Paarden zijn nou eenmaal frisser met dit weer. Heb je de volgende keer gelegenheid om eerst even te longeren. Dan is het frisse er vaak wel wat af.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Die heeft de winter in haar bol gehad. Hopelijk knap je snel weer op.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

oei jij hebt wel een beste smak gemaakt.
nog spierpijn?
nog spierpijn?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ik Voel me gelukkig super maar mijn stuitje..... jeetje wat kan dat pijn doen.....
Lopen en staan gaat prima, maar van zitten naar staan auw......
Ook het liggen in bed is een klus apart, moest bij de HA zijn voor een controle en toen heeft hij even naar mijn stuitje gekeken en gaf aan dat het inderdaad gekneusd is, en ik moet rustig afwachten en kan best een paar maanden duren voordat het echt over is.......
Een schrale troost dat het nu effe geen rij weer is......
Lopen en staan gaat prima, maar van zitten naar staan auw......
Ook het liggen in bed is een klus apart, moest bij de HA zijn voor een controle en toen heeft hij even naar mijn stuitje gekeken en gaf aan dat het inderdaad gekneusd is, en ik moet rustig afwachten en kan best een paar maanden duren voordat het echt over is.......
Een schrale troost dat het nu effe geen rij weer is......
Jeetje meiske!!
Da's ook lang zeg. Ook niet echt bijster goed voor je zelfvertrouwen als je nu zo lang moet wachten om weer op te stappen. Maar niets aan te doen!
Hopelijk gaat het vlug weer wat beter en hopelijk zien we je binnenkort weer (met of zonder paard
)
Da's ook lang zeg. Ook niet echt bijster goed voor je zelfvertrouwen als je nu zo lang moet wachten om weer op te stappen. Maar niets aan te doen!
Hopelijk gaat het vlug weer wat beter en hopelijk zien we je binnenkort weer (met of zonder paard