Het Timor-nakomelingen topic
Re: Het Timor-nakomelingen topic
Eachann loopt ook snel, en altijd dat koppie er hoog op. Maar hij blijft wel bij je.. Denk dat als hij volwassen is dat het tempo wel afzwakt.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Ik hoop het, met Marga wandelen vind ik ook niet echt relaxt, hoop dat Fatoush iets rustige stapt en de passen afmaakt.
Zijn jullie Timortjes ook van die na-apers? Genoten vanmiddag. Ze hebben de wilgenbomen hier aan de straat gesnoeid en de rommel laten liggen. Ik heb de konijnen een tak in de ren gegooid en wat grote en klein takken bij de paarden in de wei. Marga en Apollo begonnen meteen te eten. Finnea en Fatoush stonden er raar naar te kijken, vondenhet maar gek, die takken in de wei. Baranna pakt een kleinere tak en begint ermee in het rondte te zwaaien, dikke lol. Fatoush zit dat eens goed te bekijken, loopt er heen en.....ja hoor, slingeren met een tak. De tak van Baranna belandde door het geslinger bij Fatoush op de rug, rodeo. Finnea liep ook eens heel voorzichtig naar een takje, en ja hoor, ook zwiepen en zwaaien. Zo leuk om te zien. Daarna met z'n 3-tjes van de bast eten. Finnea en Baranna haast van hetzelfde stukje, dat zijn ineens 2 dikke vriendinnen, zo schattig
Gister was Fatoush ook al aan het nadoen. Baranna is altijd heel beweeglijk met haar voorbeen, schrapen en beentjes geven. Gister had ze een stuk bevroren wei waar ze met haar voet op aan het schrapen was, toen de tande erin om het ijs af te breken. Na een paar minuten liep ze erbij weg, Fatoush erheen.....Ja hoor, schrapen, stampen op dat stuk ijs, tanden er in.... Hij neemt helaas ook vervelende dingen over van Baranna, hij neigt haast naar voedernijd. Verder gaat het goed in de stal, maar met eten is hij niet lief. Gelukkig hebben ze een hele grote stal en kan Finnea hem wel ontwijken. Verder begint Fatoush er ook al mee met zijn voorbeen te schrapen als hij eet, alleen bij de biet gelukkig.
Zijn jullie Timortjes ook van die na-apers? Genoten vanmiddag. Ze hebben de wilgenbomen hier aan de straat gesnoeid en de rommel laten liggen. Ik heb de konijnen een tak in de ren gegooid en wat grote en klein takken bij de paarden in de wei. Marga en Apollo begonnen meteen te eten. Finnea en Fatoush stonden er raar naar te kijken, vondenhet maar gek, die takken in de wei. Baranna pakt een kleinere tak en begint ermee in het rondte te zwaaien, dikke lol. Fatoush zit dat eens goed te bekijken, loopt er heen en.....ja hoor, slingeren met een tak. De tak van Baranna belandde door het geslinger bij Fatoush op de rug, rodeo. Finnea liep ook eens heel voorzichtig naar een takje, en ja hoor, ook zwiepen en zwaaien. Zo leuk om te zien. Daarna met z'n 3-tjes van de bast eten. Finnea en Baranna haast van hetzelfde stukje, dat zijn ineens 2 dikke vriendinnen, zo schattig

Gister was Fatoush ook al aan het nadoen. Baranna is altijd heel beweeglijk met haar voorbeen, schrapen en beentjes geven. Gister had ze een stuk bevroren wei waar ze met haar voet op aan het schrapen was, toen de tande erin om het ijs af te breken. Na een paar minuten liep ze erbij weg, Fatoush erheen.....Ja hoor, schrapen, stampen op dat stuk ijs, tanden er in.... Hij neemt helaas ook vervelende dingen over van Baranna, hij neigt haast naar voedernijd. Verder gaat het goed in de stal, maar met eten is hij niet lief. Gelukkig hebben ze een hele grote stal en kan Finnea hem wel ontwijken. Verder begint Fatoush er ook al mee met zijn voorbeen te schrapen als hij eet, alleen bij de biet gelukkig.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Haha, dan hoop ik het ook maar dat het later minder word... Mijn andere E loopt daar integen heel erg rustig mee, die moet je haast meesluren, maar dat is geen Timor.
Leuk dat met die takken, heerlijk om naar te kijken zeker.. Moet ook maar eens wat wilgentakken gaan knippen.
Eachann is altijd wel heel nieuwsgierig, maar of hij echt dingen nadoet, dat heb ik nog niet ontdekt..
Leuk dat met die takken, heerlijk om naar te kijken zeker.. Moet ook maar eens wat wilgentakken gaan knippen.
Eachann is altijd wel heel nieuwsgierig, maar of hij echt dingen nadoet, dat heb ik nog niet ontdekt..
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Dat klinkt idd. geweldig Ivonne! Hoe Baranna ze van alles leert, en dat ze het nog nadoen ook
Nog foto's van gemaakt?
Fatoush krijgt vast z'n rustigere periode ook nog wel, en Fin d'r puberperiode...misschien is het straks andersom

Fatoush krijgt vast z'n rustigere periode ook nog wel, en Fin d'r puberperiode...misschien is het straks andersom

geen foto´s, was al haast donker. Fin en Baranna kunnen het erg goed vinden hoor, ze staan nu buik aan buik in de sneeuw. Zoals Fatoush eerst aan haar vastgeplakt zat, zo zit Finnea er nu met een onzichtbaar elastiekje aan vast 

Baranna 13-5-2006
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Haha geweldig joh
en wat vindt Fatoush ervan?

Fatoush vindt het best. Ze staan ook vaak met z´n 3-tjes hoor, buik aan buik. Probeer morgen foto´s te maken.
Baranna 13-5-2006
Heb hem ook niet echt zien naapen.. Hij was vaak voorloper met ideetjes, Elvis aan zijn voorpluk overeind trekken was echt een eigen idee van hem..djenga101 schreef:
Elvis liep wel vaak met stokken e.d in zijn mond, maar dat deed Eachann ook eigenlijk nooit..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb altijd het idee dat Eachann en Fatoush veel van elkaar hebben.
Dat met stokken lopen doen ze hier ook alle 3, Baranna en de beide F-jes
Dat met stokken lopen doen ze hier ook alle 3, Baranna en de beide F-jes
Baranna 13-5-2006
Danc loopy hier met takken in zijn mond. Ekdal is meer van het schransen, net een zwerfpaard...
Met wandelen loopt Ekdal ook snel, hoofd omhoog, maar nu moet ie nog leren naast je te blijven, gaat wel steeds beter. Hij is net ergens heel bang voor, vrachtwagens vindt ie wel spannend( maar dat is ook niet gek, in balloo hadden ze vast niet zoveel verkeer)
verder vandaag een nieuw halster voor Ekkie gekkie gekocht. Zijn neus begin opeens hard in omvang te groeien...dus nu een halster die je ook op de neus kan herstellen
Met wandelen loopt Ekdal ook snel, hoofd omhoog, maar nu moet ie nog leren naast je te blijven, gaat wel steeds beter. Hij is net ergens heel bang voor, vrachtwagens vindt ie wel spannend( maar dat is ook niet gek, in balloo hadden ze vast niet zoveel verkeer)
verder vandaag een nieuw halster voor Ekkie gekkie gekocht. Zijn neus begin opeens hard in omvang te groeien...dus nu een halster die je ook op de neus kan herstellen
Ik kom me ook even melden! ik heb hier ook een Timor lopen, Elegance van 1 jaar oud 

Mijn goud rinkelt niet, mijn goud staat in de wei en hinnikt zachtjes naar mij 

Ik vind haar echt wat van Elvis weg hebben..Of ben ik nu de enige??
Had haar al in het E'tjes topic bewondert en toen viel het mij al op..
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Op de foto in pag 1 lijken ze idd heel erg op elkaarElvis schreef:Ik vind haar echt wat van Elvis weg hebben..Of ben ik nu de enige??

Mijn goud rinkelt niet, mijn goud staat in de wei en hinnikt zachtjes naar mij 

Nog zo'n knappe Timor nakomeling 

Ik herken heel veel van Fatoush in Elegance. Die oogopslag! Mooi dier!
Baranna 13-5-2006
ow dat is die elegance die al in de lange lijnen loopt zeker?
ze heeft wel een lekker bekkie!
ze heeft wel een lekker bekkie!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Hee, ik zie dat de tweede Timor nakomeling uit Bennekom ook aangemeld is.
Leuk!!
had ik nog helemaal niet gemerkt.
Mijn Timortje staat nog lekker niks te doen.
Ik heb veel last van een tennisarm,dus laat hem nog lekker even staan.
In het voorjaar pak ik hem wel weer op.
Ché is wel echt een knuffelkont,legt echt zijn hoofd in je armen om te knuffelen.
Het is echt een lieverd!!!
Leuk!!
had ik nog helemaal niet gemerkt.
Mijn Timortje staat nog lekker niks te doen.
Ik heb veel last van een tennisarm,dus laat hem nog lekker even staan.
In het voorjaar pak ik hem wel weer op.
Ché is wel echt een knuffelkont,legt echt zijn hoofd in je armen om te knuffelen.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Cas is ook echt een knuffelkontcolunder schreef: Ché is wel echt een knuffelkont,legt echt zijn hoofd in je armen om te knuffelen.

Nog meer Timor's die van knuffelen houden?
Hou op, hier 2 van die vrijdozen staan
Fatoush mag graag zijn hoofd op je schouder leggen en dan moet je hem kriebelen. Oogjes gaan dan dicht. Borstelen vindt hij ook héérlijk. Probleem is als ik hem in de stal borstel, dringt Finnea zich op, die wil ook. Ik heb dan in beide handen een borstel en ben aan het stereo-poetsen
Moet ze toch beide te vriend zien te houden.

Baranna 13-5-2006
Eachann houd ook erg van knuffelen!
Ook als je hem staat te poetsen kroelt hij helemaal mee met zijn lijf.
Als je zijn staart of achterhand doet, gooit hij zijn kont tegen je aan, zo van.. Ja daar ook nog ff.
Laatst stond mijn moeder er een beetje te dicht achter, doet hij een stap naar achter en parkeert zich tegen haar aan, (zo van kriebelen maar) met zijn lipje al omhoog, moeders schrok zich rot.. De merries zijn namelijk niet altijd zo lief, en daar wil je dan niet achter staan. Maar ondanks dat het natuurlijk een beetje opdringerig van hem is
, bedoelt hij het wel goed.
Ook als je hem staat te poetsen kroelt hij helemaal mee met zijn lijf.
Als je zijn staart of achterhand doet, gooit hij zijn kont tegen je aan, zo van.. Ja daar ook nog ff.
Laatst stond mijn moeder er een beetje te dicht achter, doet hij een stap naar achter en parkeert zich tegen haar aan, (zo van kriebelen maar) met zijn lipje al omhoog, moeders schrok zich rot.. De merries zijn namelijk niet altijd zo lief, en daar wil je dan niet achter staan. Maar ondanks dat het natuurlijk een beetje opdringerig van hem is