Hallo, ik ben Isabel en heb sinds kort een fjord!
-
Re: Hallo, ik ben Isabel en heb sinds kort een fjord!
Welkom, ik ben Suzanne en heb Anca (5 jarige merrie), haar dochter Evita (1 jaar) en minishetmerrie Jasmijn samen met mijn man Leo en dochters Jessie (bijna 5) en Evi (1).
Veel lees- en schrijfplezier hier!
Veel lees- en schrijfplezier hier!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Hey hey Marloes,stalone2 schreef:Ha ha ik ben Marloes en ook nieuw hier. Mijn fjord- of Noorse volbloed- heet Storm. Officieel Stalone. Ik moet mijn weg nog een beetje zien te vinden hier. Beetje spannend.....
Leuk dat je hier ook aanwezig bent! ik ben Dennis maar mij ken je al van de mail omdat je mijn oude paardje hebt!
gr Dennis
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Hoi Zipper, ik had je niet gezien op het forum.
Ik ben nu dus heel hard aan het denken wie je bent! Mijn vorige Fjordje was inderdaad Lois- officieel Bianca. Ze heeft het prima naar haar zin in Zuid Limburg, en Storm graast er lekker op los bij Jose op stal...
En Storm heeft inderdaad niet zo lang geleden te koop gestaan. Ik heb hem nu bijna een jaar en ik kocht hem bij de familie Carree. Bij mijn weten is hij altijd een prive- paard geweest, niet van een manege of zo.
Twee eigenaren zijn bij mij niet bekend, dat zijn twee dames die na Dennis- Dendola- komen, en voor J. Kalkman.
Als iemand nog wat weet, houd ik me aanbevolen!

En Storm heeft inderdaad niet zo lang geleden te koop gestaan. Ik heb hem nu bijna een jaar en ik kocht hem bij de familie Carree. Bij mijn weten is hij altijd een prive- paard geweest, niet van een manege of zo.
Twee eigenaren zijn bij mij niet bekend, dat zijn twee dames die na Dennis- Dendola- komen, en voor J. Kalkman.
Als iemand nog wat weet, houd ik me aanbevolen!

VERMIST CYNTHIA VAN DER HEIDE
Hey ik ben lisa 17 jaar en heb een fjordenmerrie Alinde.
vorig jaar heeft ze een veulentje gehad: Finn die is nu van mijn zus lindy hier op FW.
Heel veel lees en schrijfplezier hier op FW!!
vorig jaar heeft ze een veulentje gehad: Finn die is nu van mijn zus lindy hier op FW.
Heel veel lees en schrijfplezier hier op FW!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Hoi Isabel en Marloes
Welkom hier. Ik ben Ivonne, 43 jaar en heb een 17 jarige fjordenmerrie Marga en haar zoon Fatoush. Hij is bijna 8 maand oud. Ook hebben we Finnea in pension, van Reinou (Yoline hier op FW) en Apollo, een oude pony van bijna 30. Mijn vriend heeft nog een 3 jarige KWPN-er Baranna, alias de rode rugzak
Marloes, ik heb Storm nog gekend, die was van een buurman van het bedrijf waar ik werk.
Welkom hier. Ik ben Ivonne, 43 jaar en heb een 17 jarige fjordenmerrie Marga en haar zoon Fatoush. Hij is bijna 8 maand oud. Ook hebben we Finnea in pension, van Reinou (Yoline hier op FW) en Apollo, een oude pony van bijna 30. Mijn vriend heeft nog een 3 jarige KWPN-er Baranna, alias de rode rugzak

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Vertel, vertel alles wat je van Storm weet? Ik mis namelijk nog twee eigenaressen, het lijkt me leuk om te weten die dat zijn.
Ha ha ik denk dat het Dennis- Dendola is. Want dat is volgens mij de enige mannelijke baas die hij gehad heeft. Met hem heb ik wel regelmatig contact.
Als het om dezelfde Storm gaat hoor, maar dat verwacht ik wel als je hem bij Carré gekocht hebt.
Storm stond in Balloo naast de wei waar wij de ponie´s van de zorgboerderij hadden staan. Het was een lief dier, er waren meisjes die hem borstelden, maar ze mochten er niet mee rijden of wandelen. Maar als wij met onze poníe´s weg gingen veranderde Storm in een druk, paniekerig dier. Hij stond altijd maar in zijn uppie (dacht eigenlijk dat het een merrie was trouwens)en hij vond het wel gezellig dat Binky en Marloes naast hem stonden. Hij wilde niet graag alleen achter blijven en rende dan steeds al hinnikend heen en weer. De buurman werd op laatst boos dat wij met de paarden weg wilden, omdat Storm dan zo druk was. Ineens was Storm weg, later zag ik hem bij Carré. Ik weet de nam zo niet van die buurman, maar daar kan ik wel achter komen als je dat weten wil
Storm stond in Balloo naast de wei waar wij de ponie´s van de zorgboerderij hadden staan. Het was een lief dier, er waren meisjes die hem borstelden, maar ze mochten er niet mee rijden of wandelen. Maar als wij met onze poníe´s weg gingen veranderde Storm in een druk, paniekerig dier. Hij stond altijd maar in zijn uppie (dacht eigenlijk dat het een merrie was trouwens)en hij vond het wel gezellig dat Binky en Marloes naast hem stonden. Hij wilde niet graag alleen achter blijven en rende dan steeds al hinnikend heen en weer. De buurman werd op laatst boos dat wij met de paarden weg wilden, omdat Storm dan zo druk was. Ineens was Storm weg, later zag ik hem bij Carré. Ik weet de nam zo niet van die buurman, maar daar kan ik wel achter komen als je dat weten wil
Baranna 13-5-2006
Dat moet hem zijn, ik weet dat er twee meisjes voor hem gezorgd hebben. Dat ze er niet op mochten rijden kan ik me wel voorstellen, Hij is zo sterk, lijkt me niet verantwoord.
Hij is inderdaad niet graag alleen, maar dat kan ik me ook wel voorstellen als je je buren lekker op stap ziet gaan en zelf moet blijven suffen. Hij is graag bij zijn vriendjes en volgens mij is geen enkel paard graag allen. Gelukkig heeft hij gezelschap gehad van jouw paardjes. Hij is erg close met zijn maatje Moreno, een Criollo, ze kunnen vanaf dag 1 bijna niet van elkaar afblijven!
Ik kan in de zomer wel alleen met hem naar buiten, maar hij is er niet kapot van. Hij draait zich nog wel eens om, maar ja, het is wel een fjord he.
Weet je hoe lang hij daar gestaan heeft? Want dan zal hij in die tijd ook niet veel beweging gehad hebben.....
Hij is inderdaad niet graag alleen, maar dat kan ik me ook wel voorstellen als je je buren lekker op stap ziet gaan en zelf moet blijven suffen. Hij is graag bij zijn vriendjes en volgens mij is geen enkel paard graag allen. Gelukkig heeft hij gezelschap gehad van jouw paardjes. Hij is erg close met zijn maatje Moreno, een Criollo, ze kunnen vanaf dag 1 bijna niet van elkaar afblijven!
Ik kan in de zomer wel alleen met hem naar buiten, maar hij is er niet kapot van. Hij draait zich nog wel eens om, maar ja, het is wel een fjord he.
Weet je hoe lang hij daar gestaan heeft? Want dan zal hij in die tijd ook niet veel beweging gehad hebben.....
dat weet ik niet, maar hij stond wel buiten hoor, en kreeg genoeg beweging als wij met Binky en Marloes weg waren
Ik denk dat Jan en José uit Balloo hem ook wel gekend hebben. Hij was wel lief hoor, heel aanhankelijk. De meisjes wandelden dan met hem in de wei (sááI) omdat ze er niet mee op de weg mochten

Ik denk dat Jan en José uit Balloo hem ook wel gekend hebben. Hij was wel lief hoor, heel aanhankelijk. De meisjes wandelden dan met hem in de wei (sááI) omdat ze er niet mee op de weg mochten
Baranna 13-5-2006
Ja hij is graag buiten, maar alleen wandelen in de wei is niet genoeg voor hem. Het zou wel kunnen verklaren waarom hij niet zo voorwaarts is, hij heeft het waarschijnlijk te lang niet hoeven doen.
De eigenaar voor deze was een dame aan zee, daar heeft hij altijd flink kunnen rennen!
Jammer voor hem, hij is een beetje 'ingekakt,' dat hebben ze ook gezegd toen ik hem kocht hoor. Als de pensionhouder hem op de wei zet na een koude winternacht, legt hij zijn hoofd op haar schouder, dan hoeft hij die zelf niet te dragen....
De eigenaar voor deze was een dame aan zee, daar heeft hij altijd flink kunnen rennen!
Jammer voor hem, hij is een beetje 'ingekakt,' dat hebben ze ook gezegd toen ik hem kocht hoor. Als de pensionhouder hem op de wei zet na een koude winternacht, legt hij zijn hoofd op haar schouder, dan hoeft hij die zelf niet te dragen....