kabouters.

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
rowenna

kabouters.

Bericht door rowenna » ma 28 dec 2009, 18:55

Eindelijk, na twee weken niet kunnen rijden kon ik vandaag weer lekker een keer met Udo naar buiten.
In de bak gaat nog niet is drijfnat van de sneeuw.
Dus lekker met Udo op pad, tenminste dat dacht ik, want er was een groot[klein ] probleem, er waren kabouters.
Echt waar ze zaten overal, volgens Udo dan.Op de vrachtwagens, in de hoopjes sneeuw die nog langs de weg lagen en ze zaten zelfs op een hond, echt dood eng natuurlijk.
Dus wat kun je dan als bange fjord het beste doen?Juist omdraaien en heel hard weg galoperen en hopen dat die kabouters je niet achterna komen.
Daar heb ik natuurlijk een stokje voor gestoken,met veel moeite heb ik hem weer omgedraait en hem gezegt dat kabouters niet bestaan.
Geloofde hij natuurlijk niet en ging er weer vandoor,maar uit eindelijk heeft hij het toch maar op gegeven en zijn we lekker verder gestapt.
Hij zal vast zijn kabouter avontuur aan zijn kleine vriendinnetje Lissy hebben verteld. :=
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Sanny_lief

Re: kabouters.

Bericht door Sanny_lief » ma 28 dec 2009, 20:05

Ha dit is iets wat mijn bange fjordje ook doet!! Spoken....omdraaien en keihard weg rennen! Ik dacht dat ik de enige doorgedraaide had, maar valt blijkbaar mee. Ik ben om die reden vandaag, na bijna drie weken een slechte bak, maar niet naar buiten gegaan en heb een beetje rond gereden bij ons op het terrein. En dat was wel aardig te doen, morgen hopelijk eindelijk de bak weer in!

Maarre kabouters zijn wel onwijs eng hoor, wist je niet dat die heel hard kunnen bijten?? ;)
Sinds 1 juli de trotse bezitter van Ravel (v. Bjorgard), wij zijn nog bezig elkaar te leren kennen! Gaat soms heel moeizaam, maar we komen er wel!!
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » di 29 dec 2009, 12:16

Heel herkenbaar. De mijne heeft ook wel eens last van "kabouters" Helaas voor hem zit de grootste kabouter dan nog op zijn rug O:)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
rocky&moby

Bericht door rocky&moby » di 29 dec 2009, 12:36

ja kennen jullie ze niet de paard etende kabouters! pas maar op ze zitten op de meest gekke plekken haha.
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 29 dec 2009, 18:02

Oooh dan is dat waar Beer zondag zo bang voor was!! Hij is nooit bang maar we gingen wandelen en hij was werkelijk waar zowat hysterisch! Ik werd er GEK van..af en toe met benen de lucht in en wegrennen..gelukkig had ik 3 meter touw haha.. Zou het aan het weer liggen?
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » di 29 dec 2009, 23:03

Zo hoort dat, meteen in de kiem smoren! :j
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
rowenna

Bericht door rowenna » wo 30 dec 2009, 18:43

rocky&moby schreef:ja kennen jullie ze niet de paard etende kabouters! pas maar op ze zitten op de meest gekke plekken haha.
Ja ze zijn echt levens gevaarlijk,mijn fries die ik pas verkocht heb had er volgens de nieuwe eigenaar ook al last van, vooral in de bak daar zitten de gevaarlijkste namelijk bakkabouters.hihi. :D
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
rowenna

Bericht door rowenna » wo 30 dec 2009, 18:45

kristelhans schreef:Oooh dan is dat waar Beer zondag zo bang voor was!! Hij is nooit bang maar we gingen wandelen en hij was werkelijk waar zowat hysterisch! Ik werd er GEK van..af en toe met benen de lucht in en wegrennen..gelukkig had ik 3 meter touw haha.. Zou het aan het weer liggen?
Nee, ligt echt niet aan het weer, volgens Udo zijn het echt de kabouters.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » do 31 dec 2009, 14:17

Bij mij zijn de kabouters dan weer wel weerafhankelijk :j
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Jankeke

Bericht door Jankeke » za 02 jan 2010, 10:57

Gisteren zaten er bij ons geen kabouters in het bos. Die zijn misschien wel verhuisd naar jullie!!!! Hopelijk is het geen tijdelijke verhuizing.
Ik zag er namelijk na deze kabouterverhalen wel tegenop om weer na een maand wachten (had geen zadel en het weer was slecht) te gaan rijden. Maar fjorden blijven je verrassen (of de kabouters).
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Amreen

Bericht door Amreen » za 02 jan 2010, 18:41

Ze zaten gister hier hoor diezelfde kabouters, werkelijk overal! De engste reden rond op de geiten en schapen die we zagen onderweg :+
Plaats reactie