B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Mrln_
Contacteer:

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door Mrln_ » wo 23 dec 2009, 15:51

Nou Basco kon tijdens het voorbrengen in iedergeval lekker hard crossen, daar is niets mis mee ;) Haha! Ja kleurtje is lichtbruin, was op de gok gekocht maar staat eigenlijk wel supergaaf, kleur komt precies overeen met de kleur van de achtergrond van het bos. Op de foto's komt het behang trouwens niet heel mooi over, in het echt is het zo GAAF!
Ik bagger ook overal door heen, Linda! Dus dat je geen mooie dure laarzen moet kopen is onzin! Ik heb ook leren en die zien er voor de tijd dat ik ze heb nog best redelijk uit :P
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » wo 23 dec 2009, 15:55

Haha ja, en of ik daar nou zo blij mee moet zijn? 8)7
Ja maar misschien ben jij gewoon een geval apart :P, ik ga geen dure laarzen kopen om er vervolgens lekker mee door de bagger te lopen.. :P
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 23 dec 2009, 16:04

Marleen! Wanneer kom je deze kant op? Na oud en nieuw een keer?
!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » wo 23 dec 2009, 16:42

mooi geworden hoor marleen je kamer!

Kristel van wie had jij eigelijk altijd grondwerkles? Ik wil dit rond januari februari ook wel eens gaan doen met blos maar ik zou echt niet weten van wie ben niet zo thuis in deze wereld. :P

vandaag blossem weer eens geknipt en een weer helemaal opgeknapt staartje weer eens kort ze had echt een lange weide staart :x maar nu heeft ze weer een sport staartje. Maandag waarschijnlijk wedstrijd als de wegen een beetje begaanbaar worden. En anders jammer dan.

:wave:
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 23 dec 2009, 17:32

Ehhhmm ik ben de naam van die mevrouw vergeten..had een les gehad van haar en ze heeft een kaartje bij jan en jose achter gelaten..die zou je kunnen vragen..twas heel basic bij Beer want die was nog ZO groen toen haha.. voor de rest ben ik er zelf mee aan de slag gegaan met behulp van een boek van Emiel Voest en laus Ferdinand Hempfling...

Als ik nu les zou nemen (denk van 't zomer een weekend) dan zou ik dat bij een van de mensen doen die door Emiel Voest is opgeleid.. Petra Verstraten is zo iemand en die woont in Beilen..ik heb haar naam van de website van Emiel Voest..staan ook telefoon nummers bij.. Succes en leuk dat je dit gaat doen! Blos is natuurlijk drachtig, toch? Dan is grondwerk heel leuk om toch actief bezig te blijven!
Bodan

Bericht door Bodan » wo 23 dec 2009, 18:18

jemig ben even afwezig zijn jullie zo 6 paginas verder!!
Ga zo even lezen en antwoorden zover t lukt :P

Ik en bodan wensen jullie alvast een fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar
Afbeelding
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » wo 23 dec 2009, 18:27

Haha ja gaat snel he, je moet echt wel elke dag kijken wil je een beetje bij blijven..

Wat een leuke foto/kaart! :D
Esther

Bericht door Esther » wo 23 dec 2009, 18:52

!#niekie#! schreef:mooi geworden hoor marleen je kamer!

Kristel van wie had jij eigelijk altijd grondwerkles? Ik wil dit rond januari februari ook wel eens gaan doen met blos maar ik zou echt niet weten van wie ben niet zo thuis in deze wereld. :P

vandaag blossem weer eens geknipt en een weer helemaal opgeknapt staartje weer eens kort ze had echt een lange weide staart :x maar nu heeft ze weer een sport staartje. Maandag waarschijnlijk wedstrijd als de wegen een beetje begaanbaar worden. En anders jammer dan.

Ik weet eventueel ook nog wel iemand, maar dat is denk ik te ver weg. Woont bij mij in het dorp en heeft ervaring met Tea, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 23 dec 2009, 19:42

Leeeuk Florien die kaart! Jij hetzelfde gewenst!
Kris ik kom snel! Ik ga je ff PM'en, ik ga zaterdag op vakantieeee naar Englanndd! Mijn zus weer 'ns meeten :D

Spannend Danique, dat je wil gaan beginnen met grondwerk! Dat lijkt mij toch ook leuk om te doen met Benth, maar denk dat ik eerst maar eens moet gaan sparen en een B-debuut moet gaan maken!

Ja dit topic gaat opeens reuzesnel! LEUK!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Bodan

Bericht door Bodan » wo 23 dec 2009, 20:04

MiSs_vOsj schreef:Haha ja gaat snel he, je moet echt wel elke dag kijken wil je een beetje bij blijven..

Wat een leuke foto/kaart! :D
het is een foto :D helemaal zelf gedaan (heeft een knopje op de camera 3 fotos in 10 seconden) heb nog nooit zo vaak op en af van een paard gesprongen :=
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » wo 23 dec 2009, 20:06

Haha, knap!
Ik kom niet eens op Basco zonder mijn geliefde beugels.. :P
Laat staan in een paar seconden :o
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 23 dec 2009, 20:34

Nou goede timing dan, jullie staan er allebei superleuk op! Ik bedenk me trouwens net dat ik nog foto's van de keuring van jou heb, Florien! Had foto's van je gemaakt, maar waren niet zo mooi geworden hoor ;)
Ik ga ze ff zoeken!
!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » wo 23 dec 2009, 20:38

kristelhans schreef:Ehhhmm ik ben de naam van die mevrouw vergeten..had een les gehad van haar en ze heeft een kaartje bij jan en jose achter gelaten..die zou je kunnen vragen..twas heel basic bij Beer want die was nog ZO groen toen haha.. voor de rest ben ik er zelf mee aan de slag gegaan met behulp van een boek van Emiel Voest en laus Ferdinand Hempfling...

Als ik nu les zou nemen (denk van 't zomer een weekend) dan zou ik dat bij een van de mensen doen die door Emiel Voest is opgeleid.. Petra Verstraten is zo iemand en die woont in Beilen..ik heb haar naam van de website van Emiel Voest..staan ook telefoon nummers bij.. Succes en leuk dat je dit gaat doen! Blos is natuurlijk drachtig, toch? Dan is grondwerk heel leuk om toch actief bezig te blijven!

Bedankt! Me moeder zei ook al dat ze wel even naar zoon boek ging kijken. Want dat is vast een stuk goedkoper dan een les O:) . Ik zal eens kijken naar petra Vestraten en esther als dat niet helemaal lukt dan stuur ik je wel een een pb-tje! bedankt allemaal voor het meedenken +:)+

Florien die kertkaart is echt hip :)) . Ik had ook één foto uitgekozen als kerstkaart bewerk tekst er opgezet print ik het uit bij de DA staat er rsdagen geluk
nieuwj op de kaart te dicht bij de rand bewerk dus echt ook weer iets voor mij := _-:(

10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
Brittlover

Bericht door Brittlover » wo 23 dec 2009, 20:40

gaaf dekje tessa!

wauw heb je dat met de hand gedaan marleen, echt gaaf.

ik heb dee
http://members.home.nl/vrijheidsdressuu ... kcover.jpg
alleen ligt ie nog in een doos, dus moet hem dan wel even opoeken.

vandaag heeft mijn nichtje op Britt gereden, en brittje deed het natuurlijk weer heel erg braaf. e hebben misschien in februari samen een wedstrijdje. echt grappig o'n bixie proefje
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 23 dec 2009, 20:54

Oh dat is leuk dat je nichtje dat gaat doen met Britt! Zo schattig :D
Ben jij trouwens al L+1 met Britt? Wat goed!
De muur is gewoon foto behang heur! Dus dat heb ik niet gedaan met de hand ;) maar wel zorgvuldig met de hand op de muur geplakt! :P
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 23 dec 2009, 20:55

Dat vrijheidsdressuur boek heb ik ook trouwens! Werkt goed, alleen dat clicken is niets voor mij en Benthe.
Bodan

Bericht door Bodan » wo 23 dec 2009, 21:02

Mrln_ schreef:Nou goede timing dan, jullie staan er allebei superleuk op! Ik bedenk me trouwens net dat ik nog foto's van de keuring van jou heb, Florien! Had foto's van je gemaakt, maar waren niet zo mooi geworden hoor ;)
Ik ga ze ff zoeken!
oh wat gaaf ben benieuwd :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 23 dec 2009, 21:02

Dat clicken weet ik ook niet of ik dat kan..kan redelijk timen maar lijkt me wel heel lastig..zou je dat ook kunnen vervangen door een brokje bijvoorbeeld? Of een JAAAAA! Beer doet alles voor mijn JAAAAA! haha.. Wat zou je eventueel voor het boek willen? Moet me nog wel even verder orienteren hoor maar dan weet ik dat alvast! ;)
Bodan

Bericht door Bodan » wo 23 dec 2009, 21:05

Dankje :D hihi dat is zonde zou ook typisch mij zijn ben zelf ook zo lekker handig met het bewerken en printen.. niet O:)
he dat boek heb ik ook :D 3x gelezen niet echt wat mee gedaan omdat clicker niet echt werkte...
Ik geef er een beetje mijn eigen draai aan :))
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 23 dec 2009, 21:10

ja dat deed ik ook, er staan wel heel handige tips in van hoe je het het beste aan kunt leren, maar aan die clicker had ik indd echt niets.

http://img109.imageshack.us/gal.php?g=p1010307.jpg

Ik weet niet of je ze bij bovenstaande link kan zien Florien? Anders moet ik ze je ff apart sturen. Dit is wel de verkleinde versie, ik heb ze dus ook nog in een grotere versie. Foto's zijn echt niet mooi, slecht getimed de hele tijd maar ik dacht hé volgens mij is dat Bodan!
Gesloten