De eerste foto's zijn van zaterdag. Toen was ik alleen en had het nog niet heel erg veel gesneeuwd. Toen ik aan kwam trof ik dit in de wei aan. Voor mensen die nu nog denken dat mijn paard het koud heeft

Ulvy was zaterdag ook lekker slaperig. Daar zat totaal geen actie in

Do the donkey

Red Bull was nadat ik hem al drie keer had geroepen toch maar eens opgestaan zodat ik wat fotootjes van zijn knappe kop (met coupe ontplof) kon maken

En achter het hek ligt een dijk waarvan kinderen met sneeuw mooi af kunnen glijden en dat vond RB wel interessant

Gisteren toen we dus sleetje zouden rijden was RB zo niet in een fotogenieke bui zoals jullie wel kunnen zien

Ik denk dat hij chagrijnig was omdat hij liever wilde sneeuwschuiven buiten de wei i.p.v. fotomodel spelen. Stel je voor dat je gras vindt tenslotte.
Dus toen Ulvy maar mee die was weer helemaal in een vrolijke bui

En dit is waar ze naar keek (het zijn net die twee oude brompotten uit de muppetshow

En gezellig saampjes

RB moest er toch ook nog aan geloven en met mij samen op de foto

En Ulvy besloot ondertussen even een showtje weg te geven. Alleen jammer dat er een hekwerk van 1m50 tussen ons in stond dus dit was de enige foto die ik kon maken

Zo dit waren weer leuke sneeuwplaatjes en nu mag het lekker doorgaan met dooien, want echt handig is het niet die sneeuw