B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Anouska

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door Anouska » do 17 dec 2009, 19:14

Hier onze sneeuw foto's. Na de laatste foto kreeg ik een kopstoot van Bjørn, resultaat: dik, blauw jukbeen van mijn linkeroog! O:)
Afbeelding

Afbeelding
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 17 dec 2009, 19:20

Ohahha dat zit m dan in de naam want die van mij is daar ook zooo goed in! Tanden door de lip enzo..haha..maar wel leuke foto's!
Elvina

Bericht door Elvina » do 17 dec 2009, 20:57

Ben blij dat les doorging, heb zooo fijn gereden *D Ze liep super! En hele stukken netjes door de kaak heen, zelfs in draf! Ze kan het wel! *o/*
Morgenmiddag al vakantie! Dus ik hoop dat ik dan een mooie sneeuwfoto kan maken, anders hoor ik er niet bij he ;)
Slaap lekker alvast!
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 18 dec 2009, 09:39

Anouska, hoe is met je blauwe oog?? Anders moet je even in de sneeuw gaan liggen voor verkoeling! Haha flaauw!

Fijn dat Beauty zo lief was! Je kon ook wel even een fijn lesje gebruiken, of niet?
!#niekie#!
Contacteer:

Bericht door !#niekie#! » vr 18 dec 2009, 10:18

bah sneeuw 1 dag is leuk maar ik kan niet eens normaal naar blos fietsen gister gelopen maar 9 km is wel een beetje heel veel lopen (heen en terug hoor :P ) naja ik zie wel wat ik allemaal nog ga doen ik hoop dat de sneeuw en vorst snel weer weg is O:)
10 Mei 2010 Galldur geboren!

Stermerrie
A zadelproef 09 :D

B+5
http://www.staldolfing.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 18 dec 2009, 12:07

Ik vind het heeeeerlijk en prachtig! Die paar dagen niet rijden overleven we wel ;)..Ik heb makkelijk praten met een binnenbak haha! Wel koud binnen dus ik rij deze week ook weinig...morgenvroeg rijles..spannend!
Anouska

Bericht door Anouska » vr 18 dec 2009, 15:20

@ Kristel: Is echt dik! Met lachen doet het echt pijn, voel het de hele dag door.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Elvina

Bericht door Elvina » vr 18 dec 2009, 15:56

Aw arme jij! :(:)

Ik ben ook wel blij met een binnenbak haha! Net buiten geprobeerd foto's te maken maar met 4 ijzers glijdt ze wel weg :P

Hier vast foto (rest staat bij pics plaza):

Afbeelding

@ Krisel: Ik kon zeker wel een fijne les gebruiken! Het ging laatste tijd zo waardeloos! Had al bijna de hoop opgegeven ;)
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 18 dec 2009, 17:16

Aah nee nooit de hoop opgeven..niet vergeten dat ze zo jong nog zijn he? Ook al is ie al een jaar onder het zadel, de lijven veranderen zo erg in die periode..komt vast goed joh!
Elvina

Bericht door Elvina » vr 18 dec 2009, 17:31

Haha was een grapje hoor ;) Ik weet dat ze jong is en nog veel moet leren, en las je zo terug kijkt met hoe het was is ze zoveel vooruit gegaan! :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 18 dec 2009, 18:06

Hopelijk is het kwartje nu gevallen.. ik moet vanavond opruimen en schoonmaken (plee) maar ik heb zooooo geen zin!
Elvina

Bericht door Elvina » vr 18 dec 2009, 18:11

Hopelijk wel, maar meestal gaat het met ups en downs he ;) Vandaag heeft ze lekker vrij gehad (sommige mensen snappen dat niet, vinden dat onzin dat ik niet 3 dagen achter elkaar rij.. *zucht*)

Ik heb lekker vakantie! Lekker niks doen ;)
Succes met schoonmaken :))
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 18 dec 2009, 18:21

Haa nou de was zit er in en de afwamachine is ingepakt..katten hebben voer en de man is de deur uit..nu nog stofzuigen en de plee schoonmaken.. het leukste voor het laats bewaard..NOT!

Ik rij soms ook dagen niet joh..een fjord heeft weinig explosiegevaar en wat dagen niksen is ook lekker..ook voor de baas fijn af en toe! Ik heb Beer vanmiddag weer gelammerthaanstraat (longeren) haha en het ging weer lekker. Morgen les dus dan weer hard aan de bak.
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 19 dec 2009, 08:42

woow het gaat weer snel hier, ik ben veeulste weinig online! Drukte deze week voor mij! O.a. met Benthe, gaat zo goed met haar :D Ben helemaal blij en ga waarschijnlijk binnenkort een startkaart aanvragen (je betaald toch voor een heel jaar) en dan misschien in februari beginnen! :D
Gister lekker een buitenrit gemaakt in de sneeuw, werd een staprit want draf durfden we niet aan vanwege de sneeuw ;)

Afbeelding
en daarvoor had ik al gewoon wat foto's gemaakt:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fijn dat de les met Beauty zo goed ging, Tessa, lekker gevoel hè, ik ken het helemaal!
Ik zou vandaag les hebben maar vanwege de sneeuw kan dat helaas niet, bak is superhard. Succes met les Kristel! En het huis blinkt weer helemaal?
Beterschap met je jukbeen, Anouska! Gelukkig heb ik het kopstoten er bij Benthe heel snel uitgekregen, zo irritant! Wel hele leuke foto's! Ik vind jou muts leuk!! :D
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 19 dec 2009, 08:45

Haa daar is Benthe!! Heerlijk ziet dat er uit! Als je er op zit lijkt ze helemaal niet klein! Leuk is dat toch! En inderdaad, het huis blnkt weer ja..pff niks an, schoonmaken! Zometeen les..goed inpakken haha..
Brittlover

Bericht door Brittlover » za 19 dec 2009, 08:49

wat een god idee, het bos in!! weet alleen nog niet of ik dat nu alleen durf.,. een startkaart koop je idd voor het hele jaar.

veel pleier met les kristel
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Ilonka

Bericht door Ilonka » za 19 dec 2009, 09:34

Ah Marleen weer paraat!
Ik vraag het nog een keer want ik ga er vanuit dat je niet het hele topic terug leest. Weet jij stalling/weidegang 24/7 buiten, met schuilmogelijkheid/opslag, bij voorkeur met stroom en water in de buurt van Zuidwolde? Een vriendin van mij gaat daar wonen en de paarden (Tuiger en kleine Shet) moeten per 1 april die kant ook op. Als er toezicht is dan is dat helemaal mooi, maar niet noodzakelijk.

Leuke foto's trouwens!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 19 dec 2009, 11:50

Mijn les ging FANTASTISCH! Beugels een gaatje korter en opeens zat ik veel lekkerder..duh, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht..boomloos rijden is toch wel anders haha!
Eeeeiiindelijk liep Beer hele stukken recht en dan ook recht op 2 teugels en tussen 2 benen zeg maar en toen ging hij lekker ontspannen lopen een ook nog eens stukken nageeflijk! En we hebben ook een balkenspelletje gedaan.. 4 balkjes als een soort groot kruis..

_ | _
|

Zo zeg maar en daar moest ik dan als een soort volte overheen..precies in het midden van de balkjes..handen mee, kijken naar de volgende balk en zorgen dat Beers binnenvoorbeen er als eerste overheen ging..lastig maar LEUK! Ook nog in draf gedaan en daarna nog een paar keer de bak rond en meneer was lekker los en relaxed..

Op oudejaarsdag weer les..nu al zin in!
Ilonka

Bericht door Ilonka » za 19 dec 2009, 11:52

Klinkt als een super les Kristel!
Beer heeft geen ijzers he? Kan je lekker rijden in de sneeuw!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 19 dec 2009, 12:16

Nee hij heeft geen ijzers maar naar buiten vind ik best spannend..Beer zit in een schrikfase haha en als ie dan uitglijdt buiten! Moet er niet aan denken! Hij vindt echt alles eng momenteel..net tijdens de les ook 2 of 3 keer met 4 benen de lucht in..tsss..ook extreem FRIS is ie! Gaat wel weer over..
Ga denk ik morgen wel een stuk aan de hand met hem wandelen in het bos..even de paardjes bij Kristianne controleren enzo ;) Krijg ik het ook niet koud..
Gesloten