Winterboekje 'het Fjordenpaard'
- !#niekie#!
- Contacteer:
Re: Winterboekje 'het Fjordenpaard'
van blos staat er ook een stukje in! met een foto erg leuk boekje vind ik dit
Vond het ook weer erg leuk boekje om te lezen! Complimenten voor de makers. Die meer uitgebreide verslagen zijn toch ontzettend leuk, maar geeft je ook een duidelijk beeld van wat nu wel en minder goed is aan een paard. Kun je echt wat mee.
Verder ben ik ook wel heel benieuwd wie dat stukje over chippen geschreven heeft. Was wel nieuwschierig naar het verdere verhaal over die chantagepraktijken. (zat niet echt een einde aan)
Verder ben ik ook wel heel benieuwd wie dat stukje over chippen geschreven heeft. Was wel nieuwschierig naar het verdere verhaal over die chantagepraktijken. (zat niet echt een einde aan)
Geluk is de vrucht van intens werk
Staan veel fjordenfoto's in actie in het boekje- leuk! van het weekend even rustig alles lezen.
En niet te snel doorbladeren want Erna staat te pronken in Het Fjordenpaard met een klein stukje tekst
En niet te snel doorbladeren want Erna staat te pronken in Het Fjordenpaard met een klein stukje tekst

'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Het is een leuk boekje!
Er staat alleen een fout in.. Bij de keuring in wijk staan foto's van bestgaand rijpaard en daar staat mijn Lisa Verweij met Sarissa alleen de foto die erbij staat ben ik helemaal niet
....
Er staat alleen een fout in.. Bij de keuring in wijk staan foto's van bestgaand rijpaard en daar staat mijn Lisa Verweij met Sarissa alleen de foto die erbij staat ben ik helemaal niet

Mijn Topfjord Sarissa!! ( Melissa x Jolster )
B+12 ---> L1+10---> L2+0
Ruiterbewijs gehaald met Sarissa!
B+12 ---> L1+10---> L2+0
Ruiterbewijs gehaald met Sarissa!

Bella schreef:Verder ben ik ook wel heel benieuwd wie dat stukje over chippen geschreven heeft. Was wel nieuwschierig naar het verdere verhaal over die chantagepraktijken. (zat niet echt een einde aan)
Dit gevoel had ik nou ook. Trouwens....wat betekent de afkorting PVV???
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Is echt een leuk boekje!
Ben ook blij met de foto's die van Ody en mij gemaakt zijn, ga ze ook even nabestellen!
Eindelijk een foto waarop Ody met haar oren naar voren staat, het is een klein wonder.
Leuke verslag geschreven van de CK.
Ben ook blij met de foto's die van Ody en mij gemaakt zijn, ga ze ook even nabestellen!

Eindelijk een foto waarop Ody met haar oren naar voren staat, het is een klein wonder.

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Raar... ik heb het boekje nog niet....?
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- kristelhans
Ik heb het boekje ook! Superleuk! Heb donderdag alle papieren op de bus gedaan om lid te worden en vanmorgen lag het boekje al in de bus..nu met thee op de bank lekker doorbladeren!
Ik vond het ook een erg leuk boekje. En wat erbij stond van bestgaand klopt ook helemaal 

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Bij ons staat bijna alles fout
Ik heet ineens J. de jong (i.p.v. I(ngrid)) en Anka heet ineens AnkE
Maar het zijn leuke foto's!
En mijn vader is ook helemaal weg van de achterkant van het boekje

Ik heet ineens J. de jong (i.p.v. I(ngrid)) en Anka heet ineens AnkE

Maar het zijn leuke foto's!
En mijn vader is ook helemaal weg van de achterkant van het boekje

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

Zat ook al raar te kijken naar die J. de Jong en Anke...ach ja, ik ben ook nog altijd AnnEbel.
@Janneke: PVV is onderdeel van PVVE..Productschap voor vee, vlees en eieren. Wordt afgekort eigenlijk PVE genoemd. PVV is daar een deel van Productschap Vee en Vlees.
@Janneke: PVV is onderdeel van PVVE..Productschap voor vee, vlees en eieren. Wordt afgekort eigenlijk PVE genoemd. PVV is daar een deel van Productschap Vee en Vlees.
Goodnest staat er ook mooi in (standfoto) en aansgespannen, ach het blijft een mooie oude dame... Mooi commentaar ook over Binkie, haast "perfect", dat moet je toch goed doen, Annabel!
Jaaaaa Annabel, dat is toch het mooiste compliment wat je kunt krijgen. Echt heeuuuul gaaf
vet kicken
Ik vond onze 4e plaats bestgaand foto ook wel oke. Baal alleen nog steeds dat Adanco niet in orde was die dag. Werd dus ook bevestigd in de bestgaanduitslag (daar stond: kort en meer ruimte gewenst, terwijl hij normaal gesproken alles is behalve kort) En laatste op de keuring in mijn rubriek is ook niet echt tof om te lezen haah
Ik vond het stukje over Aladin ook heeel leuk! En dan dat veulentje op de hoedenplank... als dat lukt kan ie ook wel mee naar bed
. wat een dotje.
Zag ik nou goed dat FS alleen nog in Hoenderloo, Heemstede en Hardenberg gereden kan worden?????
Maargoed, wederom een leuk boekje.

Ik vond onze 4e plaats bestgaand foto ook wel oke. Baal alleen nog steeds dat Adanco niet in orde was die dag. Werd dus ook bevestigd in de bestgaanduitslag (daar stond: kort en meer ruimte gewenst, terwijl hij normaal gesproken alles is behalve kort) En laatste op de keuring in mijn rubriek is ook niet echt tof om te lezen haah

Ik vond het stukje over Aladin ook heeel leuk! En dan dat veulentje op de hoedenplank... als dat lukt kan ie ook wel mee naar bed

Zag ik nou goed dat FS alleen nog in Hoenderloo, Heemstede en Hardenberg gereden kan worden?????
Maargoed, wederom een leuk boekje.
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Die zin bracht wel een glimlach van oor tot oor ja...zei al: Die mag boven het bed ingelijst.
Volgens mij stond in het boekje inderdaad alleen die locaties voor FP carolien
Volgens mij stond in het boekje inderdaad alleen die locaties voor FP carolien

Ik kreeg net het boekje mee vd eigenaren van Boyar en wij staan er ook in bij de keuring van Wijk bij Duurstede met een foto van Bestgaand ( vond de foto niet zo fraai
)
Maar ze hebben wel een leuk stukje over ons geschreven dus daar ben ik wel trots op!!

Maar ze hebben wel een leuk stukje over ons geschreven dus daar ben ik wel trots op!!
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
In wijk bij Duurstede is er ook weer Fjordsport op de keuring en zijn we aan het kijken om een extra Fjordsport dag te organiseren in mei....
- Anne&Wendie
- Contacteer:
LeukNaisven schreef:In wijk bij Duurstede is er ook weer Fjordsport op de keuring en zijn we aan het kijken om een extra Fjordsport dag te organiseren in mei....

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Ik heet tegenwoordig hetzelfde als Wendie dr dochter xD

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Ik heb het boekje ook nog niet, heb het wel bij mijn neef die fjorden heeft bezorgd (ben postbode) maar zelf nog niets mogen ontvangen? :S
Ik heb het boekje vanmiddag ook gelezen bij Mop, stond een erg leuk stukje in van Odin met mooie foto's (die ze ook hadden opgestuurd, was ik heel blij mee
).
Werd er helemaal warm van haha
En Vickey heeft een zeer goede stap en draf! Jeeeeh!
Verder stonden er hele leuke stukjes en foto's in, echt een leuk boekje.

Werd er helemaal warm van haha

En Vickey heeft een zeer goede stap en draf! Jeeeeh!

Verder stonden er hele leuke stukjes en foto's in, echt een leuk boekje.
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!