B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??
Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??
Thnx Anita!
Gefeliciteerd Marleen! Voor je het weet is het al vrijdag.
@ Linda: Heb er hier op stal 1 zien vliegen vandaag, bbbbbrrrrr.
Toen de fysio gebeld en gevraagd of ik voorzichtig mag gaan longeren om wat er gebeurd is van de week. Mag zonder bijzet, joepie. Morgen gaat stalgenoot er ff op. Ben benieuwd.
Gefeliciteerd Marleen! Voor je het weet is het al vrijdag.
@ Linda: Heb er hier op stal 1 zien vliegen vandaag, bbbbbrrrrr.
Toen de fysio gebeld en gevraagd of ik voorzichtig mag gaan longeren om wat er gebeurd is van de week. Mag zonder bijzet, joepie. Morgen gaat stalgenoot er ff op. Ben benieuwd.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Brittlover
hoe ging het gesprek marleen, goed gevoel of heb je elfs al de uitslag
gefeliciteerd met je huis bernadet! leuk om alles weer in te richten
en wat gaaf die afstammelingen, en wat een familie bij elkaar eg hihi.
gefeliciteerd met je huis bernadet! leuk om alles weer in te richten
en wat gaaf die afstammelingen, en wat een familie bij elkaar eg hihi.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
knhs Z+1
Ja leuk he al die familie! Eigenlijk is het één grote familie 
Ja ik ben aangenomen dus helemaal goed!!

Ja ik ben aangenomen dus helemaal goed!!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Gefeliciteerd Marleen! Misschien kom ik wel een keer met mijn pa wat drinken daar
.
Linda; wat naar! Hopen dat Basco er niks aan over heeft gehouden..kan natuurlijk gewoon wat stram of beurs zijn.. Met je vriendin ook alles goed?
Ik ben net wezen kijken in de nieuwe winkel van een vriend van ons.. Winand Hazelaar Bloemensfeer in Zwolle..MOOI! Hij combineert interieurdingen met prachtige bloemstukken! Ik heb niks met interieur winkels maar dit is echt prachtig!
Zometeen komt er een vriendin en die gaat mee als ik Beer ga rijden..leuk! Zij heeft hem nog nooit gezien..ben benieuwd war ze van hem vindt! Ik ga even rustig rijden, niet te gek doen en dan in het weekend wel weer aan de bak.

Linda; wat naar! Hopen dat Basco er niks aan over heeft gehouden..kan natuurlijk gewoon wat stram of beurs zijn.. Met je vriendin ook alles goed?
Ik ben net wezen kijken in de nieuwe winkel van een vriend van ons.. Winand Hazelaar Bloemensfeer in Zwolle..MOOI! Hij combineert interieurdingen met prachtige bloemstukken! Ik heb niks met interieur winkels maar dit is echt prachtig!
Zometeen komt er een vriendin en die gaat mee als ik Beer ga rijden..leuk! Zij heeft hem nog nooit gezien..ben benieuwd war ze van hem vindt! Ik ga even rustig rijden, niet te gek doen en dan in het weekend wel weer aan de bak.
Op verzoek van Florien hier ook nog Bodan.
Vaderlijn

Moederlijn

Vaderlijn

Moederlijn

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

En dan Basco ook maar even.
Vaderlijn.

Moederlijn.

Ontbreekt er nu nog wat? Laat maar horen als er nog iemand bij moet.
Vaderlijn.

Moederlijn.

Ontbreekt er nu nog wat? Laat maar horen als er nog iemand bij moet.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Anita echt super! dankje wel!
Goh wat gaat deze topic snel zeg straks maar even alles bijlezen, je kan hier ook geen dag missen

Goh wat gaat deze topic snel zeg straks maar even alles bijlezen, je kan hier ook geen dag missen

Hahaha! Nee hoor dat kan echt niet! Ik heb lekker m'n laptop mee op school dus kan tussendoor heel vaak ff spieken 
Leuk joh die stambomen, ik kan daar echt lang naar kijken!

Leuk joh die stambomen, ik kan daar echt lang naar kijken!

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Haa ik wil ook weer een laptop..mijn apple is kapoet! Voel me echt gehandicapt zo zonder haha erg he?
Lekker Beer even gereden..beetje gestapt en beetje gedraafd aan een lang teugeltje om de spiertjes los te maken. Ze stonden binnen vandaag omdat het al de heeeeele dag keihard stortregent hier! Paddocks en wei zijn ondergelopen..pff tijd voor wat droogte.. Voordeel is dat Beers hoeven er nu een stuk beter uit zien! Kan dat zo snel gaan? Heb ook het idee dat het minder stinkt..
Vanavond lekker NIKS!
Lekker Beer even gereden..beetje gestapt en beetje gedraafd aan een lang teugeltje om de spiertjes los te maken. Ze stonden binnen vandaag omdat het al de heeeeele dag keihard stortregent hier! Paddocks en wei zijn ondergelopen..pff tijd voor wat droogte.. Voordeel is dat Beers hoeven er nu een stuk beter uit zien! Kan dat zo snel gaan? Heb ook het idee dat het minder stinkt..
Vanavond lekker NIKS!
Balen dat je apple kapoet is!
Als je het goed behandeld, kan het idd snel gaan.
Vandaag smid geweest, Bjørn heeft nog nergens last van mbt rotstraal. Heb gevraagd om uit voorzorg toch te teren 1/2 keer per week. Vond het goed dat ik mee dacht, straal is een (heel) klein beetje zachter aan het worden. gelijk maar gedaan, was toch bezig.
Vanavond komt vriendje.
Als je het goed behandeld, kan het idd snel gaan.
Vandaag smid geweest, Bjørn heeft nog nergens last van mbt rotstraal. Heb gevraagd om uit voorzorg toch te teren 1/2 keer per week. Vond het goed dat ik mee dacht, straal is een (heel) klein beetje zachter aan het worden. gelijk maar gedaan, was toch bezig.
Vanavond komt vriendje.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Haa vriendjes zijn altijd leuk! 
Ja teer op een onaangetaste straal is beter dan op een beschadigde moet je maar denken (zegt mijn boeren-verstand dan he..) Ik heb Beer afgelopen week heeeeeel licht geteerd..heb hoefteer-spray in een spuitbusje..handig man! Geen gore handen en geen geklooi met een kwastje.. Na het weekend misschien nog een dun laagje..schoon en droog houden lijkt ook goed te werken..
Beer is gisteren geënt..en vandaag heb ik hem nog even een heeeele uitgebreide wormkuur gegeven.. Hij kan er weer heeeelemaal tegenaan! Hopen dat 2010 een blakend gezond jaar wordt voor ons..we hebben dit jaar wel even genoeg gedoe gehad!

Ja teer op een onaangetaste straal is beter dan op een beschadigde moet je maar denken (zegt mijn boeren-verstand dan he..) Ik heb Beer afgelopen week heeeeeel licht geteerd..heb hoefteer-spray in een spuitbusje..handig man! Geen gore handen en geen geklooi met een kwastje.. Na het weekend misschien nog een dun laagje..schoon en droog houden lijkt ook goed te werken..
Beer is gisteren geënt..en vandaag heb ik hem nog even een heeeele uitgebreide wormkuur gegeven.. Hij kan er weer heeeelemaal tegenaan! Hopen dat 2010 een blakend gezond jaar wordt voor ons..we hebben dit jaar wel even genoeg gedoe gehad!
- Brittlover
die spuitbussen ijn idd ideaal. heb er ook 1 die een beetje ligt te nietsen. geloof 1 keer gebruikt maar idd geen viee handen.
gefelisiteerd marleen!!
vandaag britt gereden en wat perelli. ging best goed
vooral perelli pakt e erg goed op (heb er elf wienig verstand van dus pruts wat aan met wat hulp) heb ook het idee dat Britt het leuk vindt.
en e word er nog makkelijker van
en het was al een moeilijk paard 
gefelisiteerd marleen!!
vandaag britt gereden en wat perelli. ging best goed
vooral perelli pakt e erg goed op (heb er elf wienig verstand van dus pruts wat aan met wat hulp) heb ook het idee dat Britt het leuk vindt.
en e word er nog makkelijker van

Brittje is een topper
knhs Z+1
knhs Z+1
Even alles bijlezen 
Tja mijn fjordje is zielig vergeleken met die van jullie
Ze staat op een luxe pensionstal en komt ze 's winters niet buiten. Is gewoon geen doen hier, wordt heel drassig. Maar ze heeft het prima naar d'r zin hoor(en ik ook)
Net nog even met d'r vriendinnetje in paddock gestaan.
Gefeliciteerd Marleen met je nieuwe baan!
Zo snel al je nieuwe huis in Bernadet! Wil wel foto's zien hoor!
Ik krijg in februari pas de sleutel..
Arme Basco, dat is schrikken als ie ineens gaat liggen vallen!
Fijn dat het alweer beter gaat met Beers hoefjes
Leuk al die stambomen! Ben ook wel beetje benieuwd naar Beauty's achtergrond en familie. Vooral ook naar haar moeder, daar is niks over te vinden! Zou wel eens foto willen zien
Ze lijkt sowieso wel op papa Reitze met die voorpluk 
Heb vandaag een poging gedaan tot voetbal in de les. Ze kon er niks van haha! Allemaal om die bal heen draaien! Maja als ze m dan raakt doet ze het goed, ze probeerde er overheen te springen whaha! Iedereen lag in een deuk en ik werd gelanceerd
Uiteindelijk werd ze wel heel sterk en heet 

Tja mijn fjordje is zielig vergeleken met die van jullie

Gefeliciteerd Marleen met je nieuwe baan!
Zo snel al je nieuwe huis in Bernadet! Wil wel foto's zien hoor!

Arme Basco, dat is schrikken als ie ineens gaat liggen vallen!
Fijn dat het alweer beter gaat met Beers hoefjes

Leuk al die stambomen! Ben ook wel beetje benieuwd naar Beauty's achtergrond en familie. Vooral ook naar haar moeder, daar is niks over te vinden! Zou wel eens foto willen zien

Heb vandaag een poging gedaan tot voetbal in de les. Ze kon er niks van haha! Allemaal om die bal heen draaien! Maja als ze m dan raakt doet ze het goed, ze probeerde er overheen te springen whaha! Iedereen lag in een deuk en ik werd gelanceerd

- kristelhans
Oh dat voetballen lijkt mij ook echt hilarisch! Denk dat Beer helemaal los gaat op zo'n bal..eerst maar eens een goedkope skippybal ofzo proberen..
Ik ga in de kerstvakantie wat experimenteren met een pessoatuigje..Beer moet wat meer spieren in zijn kont en rug krijgen en onder het zadel lukt dat niet altijd.. Met zo'n pessoa af en toe even in de bak aan het werk kan net dat extra zetje zijn.. Hebben jullie ervaring met een pessoa?
Ik ga in de kerstvakantie wat experimenteren met een pessoatuigje..Beer moet wat meer spieren in zijn kont en rug krijgen en onder het zadel lukt dat niet altijd.. Met zo'n pessoa af en toe even in de bak aan het werk kan net dat extra zetje zijn.. Hebben jullie ervaring met een pessoa?
Ja werkt super zo'n pessoa! Zal wel eerst met een ervaren iemand samen doen en ding goed afstellen
Ze is altijd lekker aan het sjouwen aan zo'n ding en dag erna met rijden voel je het meestal ook wel 
Lekker ingesnoerd:

Lekker ingesnoerd:

- kristelhans
Mijn stalgenoot heeft er ervaring mee dus die haal ik er sowieso bij..die heeft ook een longeersingel met touwtjes zeg maar..ze raadde me aan dat eerst als voorbereiding te doen..paar keer daarmee longeren en dan pas de overgang naar pessoa te maken. Ik longeer altijd (die paar keer dat ik het doe) zonder touw..haha Beer kan het wel met touw maar het is al wel even geleden...hou er niet zo van... maar met pessoa zou ik hem gewoon los laten in een afgezet stuk bak denk ik..kan ie mooi zelf uitzoeken hoe hij het fijn vindt.. Viv van Cadiz doet het ook zo en dat spreekt mij ook wel aan!
- Bernadet_Bo
heheh ik wonen tussen een landingsbaan en polder??? Uhhhm een uitzoeken, maar volgens mij geen landingsbaan, maar wel groen 
Als het allemaal klaar is, zal ik foto's op forum zetten... heb ik denk ook weer wat meer tijd om te fjordenwerelden (nieuw-werkwoord
Leuk zeg anita, dat je dit allemaal kan uitzoeken zeg...

Als het allemaal klaar is, zal ik foto's op forum zetten... heb ik denk ook weer wat meer tijd om te fjordenwerelden (nieuw-werkwoord

Leuk zeg anita, dat je dit allemaal kan uitzoeken zeg...
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
- Ilonka
Ik heb verder niet bijgelezen maar ik zou graag ook wel de afstamming van Brass (Binia v. Topas vm. Blinken) hebben Anita, als je tijd hebt.
(Enne ook wel die van Ilonka i335 maar die mag vast niet in dit topic
)

Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Vaderlijn Brass.

Moederlijn Brass.

Ilonka stuur ik je even via PB toe.

Moederlijn Brass.

Ilonka stuur ik je even via PB toe.
Laatst gewijzigd door Anita op vr 11 dec 2009, 07:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Vaderlijn Beauty.

Moederlijn Beauty.

Moederlijn Beauty.

Laatst gewijzigd door Anita op vr 11 dec 2009, 07:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco