Word toch wel blij van de reacties hoor haha..Bella schreef:Tja ik kan niet anders zeggen: Wat ziet dit er ontzettend makkelijk uit zeg...heerlijk gewoon! Voor zo'n gup die nog niet zó heel lang bezig is...oogt het al heel constant.
Was nu al doodnerveus langs de bakrand, laat staan erop. Thuis loopt hij heerlijk, maar was heel bang dit te verpesten in de proef

Ja zekerMegan schreef:Zo, die is mooi uitgegroeid! Imponerend zeg. Mooie hals zit erop. Ik ben benieuwd hoe hij het op de hengstenkeuring gaat doen. Je gaat toch wel met hem naar de keuring?

Gaan alleen voor de keuring, mocht hij ze punten halen. Gaat hij in december opnieuw voor de proeven !
Dank je welEvy schreef:Jeetje, ik sta er echt van te kijken hoe netjes hij al loopt!
Onze tuiger die langer onder het zadel is loopt nog lang niet zo netjes en constant![]()
Ben heel erg benieuwd naar hem IRL!!

Maar na de eerste week echt onder het zadel pakte hij opeens zo lekker op !

Yoline schreef:Vraag me ook af waarom ie een B had als ik het filmpje bekijk...
Jeetje wat een lekker dier zeg
Vond héél jammer, maar hij stond idd niet stil gewoon met het buitenrijden.
Dat heeft voornamelijk die punten gekost

We hadden alleen een 7 voor gehoorzaamheid proef, en die hadden we toch wel hoger verwacht

Maar ja alles hangt samen natuurlijk, en met buitenrijden was hij gewoon wat te druk. Hij liet iets te veel zien dat hij de merries wel leuk vond haha.

Maar van de zomer gaan we veel oefenen, en dan komt het hopelijk goed !

De rest van de punten waren 8en, dus dat was wel super fijn.