Beer zit midden in een uitdij-fase waar je U tegen zegt..geen vet maar spieren en mannelijkheid..hihi.. Ik was mijn Daaleman veelzijdigheids zadel POEPIE-zat en het lag ook niet zo heel lekker meer.. het kon allemaal net maar als ik dan zonder zadel had gereden kreeg ik echt afkeer naar het zadel toe..das niet goed natuurlijk dus ik ben gaan Marktplaatsen...
Ik wist al heel lang dat ik een Barefoot Cheyenne wilde en ik had lekker wat gespaard dus toen ik een mooi, tweedehands zadel zag heb ik een goede deal gesloten! Nou, hier wat plaatjes van onze allereerste boomloze rit! We hadden meteen les dus ik had niet echt tijd om te wennen.. was ook niet heel nodig want het voelde heel comfortabel..alleen met de eerste draf-opgooi stootte ik mijn doos keihard op de pommel..haha dat was wat minder maar goed..al doende leert men! Instructrice heeft veel ervaring met boomloos dus die heeft alles even gecheckt. Enjoy!

^ Lekker lelijk kijken..daar is Beer goed in!

^ Door de flits lijkt het contrast tussen het licht en donkerbruin heel groot maar dat valt heel erg mee in het echt..

^ Andere kant..nog steeds lelijk kijken..

^ Meneers derriere...

^ Luisteren naar wat ik allemaal voor hysterische onzin uitkraam..

^ Eeeeen de andere kant ook nog even..

^ En de laatste..wij na onze eerste boomloze rit!
Beer was overal goed egaal bezweet onder het zadel en de pad..heel fijn.. De laatste paar keer rijden met mijn andere zadel was ie op een paar plekken droog maar nu overal lekker nat.
IK BEN ZOOOO BLIJ!!!! Ohja, ook wel leuk om te vermelden dat hij heerlijk liep..hij schrok ergens van en ik voelde zijn rug heel goed spannen en ontspannen..prachtig dat de communicatie veel soepeler verloopt! Stoppen op zit ging ook veel makkelijker en ik heb geen zere rug!
Bedankt voor het kijken!