En even het springen oefenen:

Dat is vooral want ik vervelend vind. Toch weer nieuw terrein, allemaal paardjes hahaMarijke_ schreef:Ik hoop voor Amber dat het tijdens de proef zo gaat als vandaag (of beter), maar het is en blijft natuurljk een hartstikke jong dier en in een vreemde omgeving straks...je weet het gewoon niet. Ze vertelde vanmiddag dat ze eigenlijk pas 2 weken echt met hem aan de gang is en dan gaat dit echt meer dan keurig vind ik. Hij beweegt zo makkelijk en hij lijkt wel op veren te lopen. Het springen vindt hij nog wel wat spannend. Maar hij trekt heel enthousiast aan op de hindernissen. Anika zei heel mooi dan vergeet hij alles om zich heen en focust zich helemaal op Amber.
janna schreef:Geeft weer een heel ander beeld aan Toot zo onder het zadel. Gaat goed. Al kan je echt heel duidelijk zien dat Amber meer van het springen is. hihi
Maar toch netjes voor een 3 jarige, gewoon er voor gaan. Het kan vriezen en dooien allebei geeft een leerzame ervaring.
Hij voelde als een bommetjeyvette schreef:Hij is stoer Amber! Niet zo moeilijk kijken, komt vast goed...
Wauw Dank je Reinou !Yoline schreef:Wat een onwijs lekker ding is het ook!
Je hebt 'm echt fijn aan het lopen Amber. Sla je geen gek figuur mee in Hoenderloo