Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Fressa
Bericht
door Fressa » za 21 nov 2009, 21:02
Na 25 jaar gaat een langgekoesterde wens in vervulling. Eindelijk een eigen paardje! een Fjord met de naam Morees!
-
kristelhans
Bericht
door kristelhans » za 21 nov 2009, 22:01
Die is mooi opgeknapt zeg!! Wat een leuk overzicht..hij heeft het heerlijk bij jullie, zo te zien! Is jouw zadel die nieuwe editie (of laatste) van Barefoot? Ziet er heel comfi uit!
-
Fressa
Bericht
door Fressa » za 21 nov 2009, 23:11
Dank je ;-)
poeh, dat weet ik eigenlijk niet...ik heb hem vorig jaar mei gekocht....hij is zeker comfortabel!
Na 25 jaar gaat een langgekoesterde wens in vervulling. Eindelijk een eigen paardje! een Fjord met de naam Morees!
-
Gerritje
Bericht
door Gerritje » zo 22 nov 2009, 08:06
wat een heerlijk pony zeg, ziet er echt leuk uit!
---
-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » zo 22 nov 2009, 09:10
Dat ziet er uit als een zeer rustige brave pony!
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » zo 22 nov 2009, 10:10
Heerlijk dat hij een zo veel beter leven heeft gekregen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
sandy87
Bericht
door sandy87 » zo 22 nov 2009, 11:07
ziet er goed uit!!!!!!!
en ja lange manen.... super, krijgen mooie lengte nu.
je hebt het zelfde zadel als ik, fijn zadel he? vind de kleuren ook erg mooi.
ik heb hem kleine 2,5 jaar geleden gekocht voor jens maar heb er maar een maand mee kunnen rijden, toen overleed jens. gebruik m nu voor haflinger van een vriendin enover ander half jaar gaat ie natuurlijk op mijn Etje seven.
heb jij er dubbele of enkele inlages inzitten? ik heb nu enkel maar zit nog te twijfelen om dubbel in te doen
Mijn Toppers
Jens (v. Drageset)
Seven (v. Baldrian)
-
Fressa
Bericht
door Fressa » zo 22 nov 2009, 11:26
Ja, zijn manen krijgen nu inderdaad een mooie lengte, eerst zag het er onverzorgd uit, maar het wordt steeds mooier. Ik heb lang getwijfeld hoor.....maar we waren al zo ver, dacht eerst maar laten groeien, knippen kan altijd nog....op dit moment vind ik het super staan bij hem.
Wat jammer dat je zo kort van je nieuwe zadel op je paard kon genieten.....
Ik heb er ook enkele inlages in, twijfel ook over dubbel, volgens mij zit ik dan iets minder breed en dat is op zich wel lekker.
Zoals je kunt zien heb ik er nomale beugels aan hangen, nu merk ik alleen dat het zo moeilijk is om mijn benen stil te houden.....ik zie dat bij anderen die erop rijden ook.....heb jij dat zelf ook? Anders ligt het toch echt aan mij.
-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » zo 22 nov 2009, 11:30
Die is in het paradijs terecht gekomen. Die BF ziet er ook comfi uit. Heb zelf de Cheyenne en ik vind inderdaad met fenders lekkerder rijden als met gewone.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull

<-speciale editie van mijn onderschrift

-
Fressa
Bericht
door Fressa » zo 22 nov 2009, 11:33
Ik heb wel fenders in de kast liggen.....ik denk dat ik ze maar eens ga proberen....kijken of dat beter rijdt.....alleen kan dan mijn dochter niet rijden.....haar beentjes zijn dan nog te kort

-
Ilonka
Bericht
door Ilonka » zo 22 nov 2009, 15:07
Lekkere plaatjes om naar te kijken.
Leuk dat je dochter ook op Morees rijdt, de eerste foto waar ze springt is echt prachtig!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
-
Jowien
Bericht
door Jowien » zo 22 nov 2009, 16:52
Wat leuk zo'n verhaal in foto's.
Ik heb ook een barefoot, en heb fenders en 'engelse' stijgbeugelriemen. Die laatsten gebruik ik bij dressuur- en springwedstrijden, verder altijd de fenders. Die vind ik veel lekkerder rijden, veel stillere beenligging.
Wat voor leuk dekje heb jij eronder?
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
-
Fressa
Bericht
door Fressa » zo 22 nov 2009, 16:58
Het pas heb ik besteld via boomloos rijden, als je het chorokee zadel aanklikt krijg je verschillende pads, ik heb de Innova Hi Tech pad multi, in het rood.
Hmm ga van de week dus echt de fenders uitproberen.....