Helaas ik trouwde een boer die neit van paarden hield en er bleken een heleboel boeren te zijn die niet van paarden hielden.
Er kwam geen paard op de boerderij. Het lukte mij mijn paard bij de buurman te zetten. dichterbij kwam ze niet....
Toen we trouwden grapte ik dat mijn huwelijkse voorwaarden paard op de boerderij zou zijn.
We zijn bijna een half jaar getrouwd en na bijna vier jaar zeuren is mijn boer nu bezig met het bouwen van een paardenstal!!!!
Ik krijg een stuk van de kapschuur. (ong. 5x 6m) Er zal een schuifdeur in komen die wijd open kan zodat het een loopstal/ schuilstal wordt. de paarden kunnen dan via een aangelegd dammetje zelf naar binnen en buiten. zodat mijn man dat niet hoeft te doen en niet op hoeft te letten als ik aan het werk ben. Ja ja, je las het goed paaarden!! Hij ging al uit van 2. Want ja, een paard is een kuddedier en anders was het veeel te zielig. Dus er komt een fjordenveulentje bij als de stal af is. Lynda wordt in april alweer 19 dus dat zou een mooie opvolger kunnen zijn met de tijd.
nou, de 1e plank staat!

Zijkant kapschuur hier komt de deur in en dan loopt ze zo via het dammetje de wei in.
http://i87.photobucket.com/albums/k124/ ... rit014.jpg
hier heeft ze al wel vaker gestaan voor een kinderfeestje. wachten tot ze voor de huifkar kan.

ik krijg iets meer dan 1 hectare voor lyn. het gras ligt helemaal langs en vor het huis. dus dan zie je haar altijd zo lopen.
voor de laatste update zie pagina 4. de stal is bijna af!