Hoe is het met de andere Fjes is er weinig te melding, ik ben aan het aftellen voor ik weer naar Fugo ga
Hahaha, en dan te bedenken dat ik al twee keer water bij de wijn heb gedaan qua grote. Hij zou eerst 60x30 worden, toen 50x25 en nu wordt het 40x20. Maar idd, als je er bij staat te kijken lijkt het een zee van ruimte. Inmiddels is alles vlak en ligt het gele zand bovenop. Het weer zit steeds niet mee om even nieuwe foto's te maken.Bella schreef:Zo anita, dat wordt echt een lekker ruime bak! Heerlijk!
Makkelijk is dat hè, Fendora pik je er hier ook zo uit.Bella schreef:HIer vanmiddag nog een snelle spiek bij de kleintjes gedaan die vorige week het land op gegaan zijn, maar die leken zich opperbest te vermakenIdeaal trouwens ook zo'n donkerder kleurtje...hoefde Flam niet te zoeken, herken je van afstand.
Je mag één van onze halstertjes ook gebruiken hoor, we hebben voor alle veulens eentje. Kun je straks bij thuiskomst in het voorjaar een halster aanschaffen dat hem dan past.Pasja schreef:Dat ziet er goed uit bij jullie Anita! Heb zin in volgende week om het in 't echt te zien en natuurlijk om de jongens weer te zien! Zal nog even een nieuw halster voor Freyr halen. Het halstertje dat hij om had toen we hem brachten zal nu ECHT niet meer passen; zat toen al krap!
Yoline schreef:Nog eventjes geduld Ivonne, ik ga proberen om er iets van te makenDaarna kunnen ze er altijd nog af